Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 322 van de 489 [ 12205 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325 ... 489  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

 
Profiel   

Dan moet je de filmpjes wel plaatsen. :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 22:06 



 
Profiel   

Oh filmpjes ga ik morgen ff kijken. Maar voorzichtig positief! Fijn!

Wij hebben ook weer een rondje buiten gedaan.
Zadel is echt super fijn. Ligt echt wel goed. Check gebeurt binnenkort door Kifrahorse. Maar ik ben er echt wel blij mee!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 22:40 



 
Profiel   

Staat goed. :j
Jim weer braaf? Drafje ook of toch maar niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 22:41 



 
Profiel   

Nee vandaag maar niet. Hij liep van de week weer niet 100%, dus het werd een rustig stapritje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 01:12 



 
Profiel   

Awwww, blij dat ze weer thuis is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 06:39 



 
Profiel   

Hier wat foto’s van de paarden in de winter. Na de laatste show in oktober hebben we nagenoeg niet meer kunnen rijden door de sneeuw (we hebben geen bak). Nu blijft het dus bij poetsen en soms een stukje over de weg rondom de ranch.

[ img ]
Nike is inmiddels zo’n acht maanden drachtig.

[ img ]
In de zonsondergang poseren doet ze graag.

[ img ]
Vandaag konden we eindelijk een rondje stappen. Lekker met halster en lead rope, Nike vindt alles prima.

[ img ]
Truffles heb ik vandaag ook over de weg gereden, zonder zadel. In april hebben we onze eerste onderlinge wedstrijd dus het werd tijd dat we weer gaan beginnen met het opbouwen van de spieren. Afgelopen haar heeft ze wegens gezondheidsproblemen stil gestaan.

[ img ]
Ook Truffels kan mooi poseren, hier in de mist en de sneeuw.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 06:48 



 
Profiel   

Wat woon je daar toch gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 08:12 



 
Profiel   

Oh zo gaaf!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 08:24 



 
Profiel   

Prachtig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 17:20 



 
Profiel   

Wauw wat een gave omgeving!

Wat fijn dat je weer wat met Elsie hebt kunnen doen JK!

Jim toch weer wat minder Amanda?

Wij hebben lekker een eind gewandeld met Feyre. Samen met de rest van de inwoners van Groningen _O- Zo druk in het bos! Fey trekt zich er gelukkig niet zoveel van aan.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 17:28 



 
Profiel   

Bij welke plas was je? Dat het zo druk was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 18:37 



 
Profiel   

Mooie foto's!
Verdrietig al die trainigstechnieken. Ik hoorde ook dat paarden soms uren worden gereden/gelongeerd om ze zo mak te krijgen voor een trail of pleasure wedstrijd. Walgelijk. Dan maar eentje die te hard loopt, bokt in galop (oeps) en met zijn hoofd te hoog.

Ik geniet van het precies met mijn 12 jarige die we nogsteeds rijden als een jong paard omdat hij het in zijn hoofd niet verwerkt krijgt. Maar ik geniet en blij ziels blij met hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 11:04 



 
Profiel   

germie schreef
Bij welke plas was je? Dat het zo druk was.


Geen plas maar in het bos :) Dit is een vennetje in het bos. Overigens was het in het andere bos bij onze stal ook stervensdruk, volgens stalgenoten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 12:09 



 
Profiel   

Berdien: ik heb het idee dat hij even niet lekker in zijn hum zat afgelopen week. Na ons ritje was hij wel weer super blij.
Maar hij liep wat stijf afgelopen week na een galopje, dus ik dacht, laat hem maar even met rust.
Ik vind het best moeilijk managen. Hij wil mentaal meer, lichamelijk twijfel ik en eigenlijk durf ik niet meer te doen. Ik weet ook niet zo goed wat.
Dus ik denk dat ik binnenkort maar eens een les afspraak om te kijken wat iemand anders er aan ziet en van vindt. Ik twijfel alleen nog bij wie. Aan de hand, onder het zadel. Ik weet het niet zo goed :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 12:25 



 
Profiel   

Ik ben de mok, of wat het dan ook maar is aan het behandelen met een zalf wat ik 15 jaar geleden bij een va gehaald heb met geheime ingredienten, maar met het verhaal handschoenen te dragen bij het smeren (ik was direct mijn handen wel, handschoenen heb ik niet bij de hand dan). Behandeling nu gestopt, zitten nog wat korstjes, maar de huid is weer rustig.

Dit was dinsdag:
[ img ]
[ img ]

En dit was afgelopen weekend:
[ img ]
[ img ]

Ik hoop dat het nu dus over is en niet meer terugkomt. De zwelling is gelukkig weer weg en ook de rode huid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 12:55 



 
Profiel   

Ik heb vandaag weer zo genoten van mijn puppy <3
We doen af en toe wat ‘grondwerk’ in de bak. Vandaag een balkje erbij gepakt. Liep ze super overheen. Wat Jim altijd heel spannend vond was stilstaan halverwege. Dus met de balk onder de buik.
Noura maakt er niet zo’n punt van :+ 8-)
[ img ]

En daarna mag ze altijd even los spelen. Soms doet ze niks, maar vandaag ging ze even los :):)
Ze is wel echt een allrounder :))

Springpaard


Dressuurpony :wow: <3


Of nee, toch wel echt een reiner 8-)
Ze dacht dat het hek achterin dicht was, maar dat was gewoon open :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 19:24 



 
Profiel   

Ik vind Noura echt zo'n knap paard <3

Hier voorlopig nog in de lappenmand. Afgelopen vrijdag naar de huisarts geweest vanwege een enkel die steeds meer pijn ging doen. Waarschijnlijk scheurtjes in mijn banden... Advies: twee weken rust en dan opbouwen. Voor mijn werk moet ik veel lopen (ergotherapeut). Ik kan ook geen 8 uur thuiswerken. Dus vorige week ziek gemeld en deze week 25% van mijn uren werken dus aan administratie en zoom meetingen. Mooi kl*te allemaal... :/
Voorlopig zit ik dus niet in het zadel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 21:43 



 
Profiel   

Oh wat balen zeg! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 21:53 



 
Profiel   

Oh gadver. Balen zeg. Beterschap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 21:57 



 
Profiel   

Oooh bah, beterschap!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 22:05 



 
Profiel   

Dankjewel allemaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 12:03 



 
Profiel   

Wat vervelend Zertab, hoe is het nu?

[ img ]
Elsies oog vandaag. Het gaat al 3 dagen goed. ik ben echt heel voorzichtig positief maar ook meteen zo bang dat het weer mis gaat. De dierenarts uit Utrecht was ook positief (met drie slagen om de arm)
Ze zit in ieder geval wel weer heel goed in haar vel en heeft energie teveel, dus ze is weer aan het werk. (14 oktober zat ik er voor het laatst op)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 18:37 



 
Profiel   

Ziet er goed uit, toch? :)

Hier gaat het wel. Verveel me alleen een beetje. :P Straks naar de fysio. Blijkt dat het toch beter is mijn enkel in te tapen. Jammer dat de huisarts me dat niet geadviseerd heeft en mijn moeder er via haar fysio achter moest komen, maar goed. Morgen gesprek met mijn teamcoach. Ik heb echt geen idee wat ik qua herstel kan verwachten, wanneer ik weer naar werk kan, etc. Zo lastig allemaal. Terwijl ze dat op werk dus wel allemaal willen weten

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 18:41 



 
Profiel   

Dat lijkt toch nu gewoon op een normaal oog? Ziet er goed uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 18:46 



 
Profiel   

Ik zie een normaal oog. :j Fijn dat je er weer op kan. Dappere Elsie! <3

Vervelend Zertab, snap dat je werk wil weten hoe of wat, hebben ze je dat bij de dokter niet verteld?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 18:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 322 van de 489 [ 12205 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325 ... 489  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen