Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 380 van de 491 [ 12272 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383 ... 491  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

 
Profiel   

Ik houd het lekker op mijn simpele snaffle :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 08:15 



 
Profiel   

Naar bit is idd wel de enige juiste conclusie denk ik. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 08:49 



 
Profiel   

Zooooo we zijn weer in het land. Wel mee gelezen en leuke dingen gezien!

Zag leuke screenshots voorbij komen!

Heerlijk Marlies dat je wel lekker kan blijven lessen op Kato.

Ik mag volgende week met de hittegolf weer beginnen met werken :P dat word heeeeeel vroeg beginnen en voor 't op z'n heetst is zorgen dat alles klaar is. Voor de paarden ook veel fijner, die staan dan snachts buiten en haal ik voor de warmte weer binnen.

Vandaag van m'n kleine meisje genoten. Met flinke wind rondje door het bos en spa momentje met haar eerste equissage massage <3 zo is dus per ongeluk de eerste keer "singel om" ook een feit :P
[ img ]
[ img ]
Ohja en weer even met deze genoten <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 15:13 



 
Profiel   

Heerlijke foto's!

Net op stal geweest, dinsdag ook maar toen wilde m'n lichaam echt niet en heb ik ook nog een uur op de kletsende hoefsmid staan wachten :') Vervolgens bijna niet naar huis kunnen rijden vanwege de pijn. Nog 2 weken en dan weer naar het ziekenhuis. Beeb vandaag dus wel gereden en mán wat was ze lekker bezig. Ik weet echt niet hoe het er vanaf de zijkant uit ziet maar bovenop ben ik stiekem heel trots. Ik doe haar echt niet met haar neus naar de grond dwingen maar ze neemt die houding gewoon heel makkelijk zelf aan. Nu even puzzelen met wanneer ik weer les wil.
In januari (?) les gehad van Miene Duits wat prima beviel maar merk dat het nu wat lastiger is om iets te plannen. Volgende week wordt het toch hittegolf dus ik heb even tijd om na te denken. Stalgenootje lest bij iemand anders die ook die Fries hier op Bokt les gaf. Die liep ook zó waanzinnig op de foto's. Dus even kijken wat ik ga doen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 15:25 



 
Profiel   

Daihyo schreef
Het bit is een kimblewick bit. Heeft het ook sleuven in de ringen voor de hefboom?
Alleen het mondstuk snap ik niet. Lijkt inderdaad op een correctional, maar door de bitringen kan het niet plat liggen volgens mij. Dit is 'm toch?
https://www.sstack.com/fes-copper-corre ... k/p/25314/

Vrij vertaald: werkt in op de lippen (?), lagen en draait op de tong. De poort zou ruimte moeten bieden aan de tong. Wanneer je de teugels aanneemt draait het zo dat de port op de tong ligt. Het heeft 2 drukpunten op de tong voor snelle controle.

Naar bit.


Ja die! Ik vind het ook drie keer niks en ik heb er dan ook niet mee gereden.
Spoiler:
Dit bit is echt typisch voor de manier waarop de eigenaar met de paarden omgaat helaas. Liever een zwaarder hulpmiddel gebruiken dan verdiepen in gedrag en goed rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 20:44 



 
Profiel   

Vanmorgen gereden op mijn bijna nieuwe lease paard *\o/*
Vanaf volgende week is het officieel (halverwege de maand). :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-22 19:31 



 
Profiel   

Super leuk! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-22 19:48 



 
Profiel   

Super leuk!!! Gefeliciteerd!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-22 19:49 



 
Profiel   

Gefeliciteerd, hoe leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-22 19:53 



 
Profiel   

Dus weer lekker twee dagen in de week aan de slag :) Voor mij is dat voldoende, naast werk en sporten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-22 20:13 



 
Profiel   

God nou voor mij ook hoor :') Deze week 17.5u gewerkt en 2 dagen Beeb waarvan 1 gereden, en verhoging van medicatie. Ik. Ben. Kapot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-22 20:27 



 
Profiel   

Leuk Zertab!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-22 20:48 



 
Profiel   

Leuk Zertab!

Poeh Denies dat geloof ik wel!

Iemand die toevallig zondag bij de koeien wedstrijd bij Wendy gaat kijken? Ik wil in ieder geval de working cowhorse zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-22 20:55 



 
Profiel   

Ik niet :n

Noura gaf nog even een showtje weg vanavond <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-22 20:57 



 
Profiel   

Kimvicious schreef
Leuk Zertab!

Poeh Denies dat geloof ik wel!

Iemand die toevallig zondag bij de koeien wedstrijd bij Wendy gaat kijken? Ik wil in ieder geval de working cowhorse zien!


Ik twijfel. Ik kan sowieso alleen van 10:00-11:00 kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-22 21:12 



 
Profiel   

Ik ga niet kijken, moet echt even bijkomen maar het lijkt mij wel leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-22 08:50 



 
Profiel   

[ img ]
Altijd leuk om foto's te krijgen van je collega's als je pony weer eens iets doms doet :P dit is dus het laad gedeelte van een gator.... Ga d'r maar naar 't circus brengen denk ik :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-22 13:15 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Zertab!

Ik blijf Noura zo leuk vinden, ben zo benieuwd naar haar in de toekomst.

Ik kan helaas niet bij de workshop kijken, maar wel veel plezier gewenst voor de mensen die gaan!

Wat een schattige foto kimvicious, echt een eigenwijs hoofd er ook bij :) .

Ik heb jullie wel gevolgd maar even onder een meeleessteen gezeten, druk met trainen met mijn mini voor het nk, en de twee grote in de ziekenboeg :\ gelukkig lijken ze nu beide op de goede weg naar beter worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-22 01:01 



 
Profiel   

Tof dat je met je mini mee deed!
Zo leuk met die kleintjes :j

<3
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

En Noura’s veulenhalster heeft een nieuwe bestemming <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-22 21:13 



 
Profiel   

Dankje!

Wat een mooie omgeving!
Wat een schattige foto, heb ik wat gemist, dat is de pony van een stalgenootje toch of heb je een nieuwe aanwinst?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-22 22:21 



 
Profiel   

Nee, wij zijn verhuisd van stal en deze pony en nog een andere shet stonden daar al. Ze staan nu dus met zijn 4en. Ze staan er als gezelschapspony’s, maar deze mini (Ximo) is echt zo leuk. Nieuwsgierig, super slim. Dus ik denk dat ik er nog wel wat mee ga doen. Handpaardje, of mee wandelen. Of een beetje vrijheidsdressuur ofzo. Hij is in ieder geval gek op de aandacht :D
De andere shet is een oudje, daar gaat het niet zo goed mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-22 22:25 



 
Profiel   

Daihyo schreef
Nee, wij zijn verhuisd van stal en deze pony en nog een andere shet stonden daar al. Ze staan nu dus met zijn 4en. Ze staan er als gezelschapspony’s, maar deze mini (Ximo) is echt zo leuk. Nieuwsgierig, super slim. Dus ik denk dat ik er nog wel wat mee ga doen. Handpaardje, of mee wandelen. Of een beetje vrijheidsdressuur ofzo. Hij is in ieder geval gek op de aandacht :D
De andere shet is een oudje, daar gaat het niet zo goed mee.


Weet je waar ze goed voor zijn die mini's, showmanship en in hand trail *D O:)

Leuk hoor! Ik las je topic mee dus het stond me nog wel bij dat je andere pony's erbij had staan.


Ik had een hele mooie foto bij bellatrix besteld, die wil ik hier toch even showen


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-22 23:12 



 
Profiel   

Ja super mooie foto. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-22 05:48 



 
Profiel   

Daihyo, wat is het mooi bij jullie!

Fenijro_tani, prachtige foto. Mijn favoriete foto uit je andere topic is die waar Tess probeerde de lintjes op te eten. Je bent en blijft een mini, nietwaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-22 08:36 



 
Profiel   

Ja ben ook heel blij met ons plekje. We moeten nog heel veel doen. Op die laatste oortjesfoto zie je nog een heel leeg stuk waar ik met Jim op sta zeg maar. Dat komt er allemaal nog bij. Dat is inmiddels een grote zandpaddock.
En qua omgeving zijn we er ook op vooruit gegaan. Het is zoveel rustiger rijden. De omgeving is ook zoveel mooier. Heel fijn rijden :j

Mooie foto met je mini fenijro_tani <3
Mooie showblouse heb je.
Wie weet gaan we nog eens showmanship en iht oefenen. Ik heb niet zo heel veel oefenmateriaal. Maar met wat balken komen we een heel eind :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-22 08:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 380 van de 491 [ 12272 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383 ... 491  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen