Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 387 van de 491 [ 12270 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390 ... 491  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

 
Profiel   

Daar blijf ik mij ook over verbazen Denise... En soms slaan topics heel hard aan waarvan je denkt, ok?

Wij hebben gezeten! Nouja soort van natuurlijk he ;)
[ img ]
<3 zo trots op m'n lieverd
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 06:22 



 
Profiel   

Hey iedereen! Ik ben hier al enige tijd meelezer. Ik zou graag beginnen met ranch riding. Is er iemand hier die me eventueel wat ins en outs kan meegeven om te starten? Dan niet echt rijtechnisch maar meer andere dingen waar je rekening mee moet houden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 09:28 



 
Profiel   

Welkom hier :)
Ik heb er een paar jaar terug eens een artikel over geschreven: [VN] Ranch Riding, hoe doe je dat?
Misschien kun je daar al een en ander uit halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 09:56 



 
Profiel   

Super leuk! Heel bokt afgezocht maar dat artikel niet gezien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 10:12 



 
Profiel   

Toch soort van goed nieuws Amanda.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 13:38 



 
Profiel   

Wat een braaf paard Kim :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 17:18 



 
Profiel   

Vandaag ondanks moeilijk lichaam en hoofd toch naar stal gegaan :) Ook ondanks het wat warmere weer toch opgezadeld en een rondje gaan rijden. Ondanks dat het wat warm is vermoed ik dat het ons beide goed doet. En wat liep ze ge-ni-aal zeg, wauw. Dit smaakt naar meer haha. Maar met die hittegolf moet ze het even zelf op stal hendelen :')

[ img ]
En even een mislukte standfoto iets in die richting haha.



Nou Kim, dat kan niet hoor! Foei! :') Heerlijke foto!! <3

Over Ranch riding weet ik helaas niets tot veel te weinig Brittney, maar ik ga me er wel een beetje in verdiepen en wil er ooit een clinic voor organiseren op stal. Dus wie weet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 18:10 



 
Profiel   

Ik doe ranch riding. Wat wil je precies weten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-22 11:49 



 
Profiel   

Ik zocht andere opties om wedstrijdjes te rijden omdat de reininggames steeds verder weg van ons gaan :Y) Toen zag ik dat er in de buurt een onderlinge wedstrijd is met onder andere ranch riding. Na opzoeken leek me dit wel leuk, maar voor ik iemand zoek voor lessen wil ik eerst eens proberen. Maar nu ben ik op een punt dat ik denk ´hoe?´ :') waarschijnlijk zal ik toch eerst les moeten nemen

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-22 12:08 



 
Profiel   

Ik rij ook ranch riding.
Welke omgeving zit je?
Jamie Verkerk geeft clinics door heel NL

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-22 19:04 



 
Profiel   

Ja, Jamie is een goede. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-22 19:05 



 
Profiel   

Ik woon in west vlaanderen België helaas!
Ik zag Jamie al voorbijkomen! Ik hou het in de gaten wanneer ze eens in de buurt is ongeveer. Ze lijkt me echt een fijne lesgeefster

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-22 19:49 



 
Profiel   

Brittneyx schreef
Ik zocht andere opties om wedstrijdjes te rijden omdat de reininggames steeds verder weg van ons gaan :Y) Toen zag ik dat er in de buurt een onderlinge wedstrijd is met onder andere ranch riding. Na opzoeken leek me dit wel leuk, maar voor ik iemand zoek voor lessen wil ik eerst eens proberen. Maar nu ben ik op een punt dat ik denk ´hoe?´ :') waarschijnlijk zal ik toch eerst les moeten nemen


Les nemen lijkt mij absoluut noodzakelijk, ranch riding is zo mogelijk nog moeilijker dan reining (toch als je het goed wilt doen :D )
Met onderlinge wedstrijdjes kan ik je niet echt helpen, wij doen vooral de grotere shows in het buitenland, maar af en toe is er nog eens een wedstrijd op de Llyda in Destelbergen (nu Bareldonk Sporthorses), maar ik weet niet of ze daar ranch riding uitschrijven...Dat is wellicht voor jou niet zo ver?
Zelf les ik bij J.essie G.oossens, maar ik weet niet of ze nog klanten kan bijnemen, ze zit vrij volboekt. J.essie woont in Itegem (Heist Op Den Berg). Is een eindje rijden, maar ik zou geen andere lesgeefster willen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 10:38 



 
Profiel   

Destelbergen is voor ons best te doen, maar voor lessen lijkt het bijna onhaalbaar := alles is voor ons bijna 2+ uur rijden voor een wedstrijddag of clinic, kan je dat wel eens doen maar op regelmatige basis een uurtje les gaat er wat over :Y) ik denk dat ik mijn idee nog eens ga herevalueren :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 12:25 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
Hitteplan aldus Lilo :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 14:41 



 
Profiel   

Prima plan!

Kijk, Jim oortjes!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 15:03 



 
Profiel   

Oh wat leuk dat je op Jim hebt gereden! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 17:41 



 
Profiel   

Ja, mocht een stapritje op hem doen om te kijken hoe dat gaat. Hij mag toch niet harder en voor mij was dat prima om te kijken hoe ik mij zou voelen. Het ging prima maar ik ben ook niet van hem gevallen dus ik zat er al heel anders op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 17:45 



 
Profiel   

Ja was lekker relaxt! Ze waren ook super braaf. En voor mij ook wel fijn om Noura mee te kunnen nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 18:15 



 
Profiel   

Ja, ging prima toch. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 18:18 



 
Profiel   

Lilo heeft het goed bekeken! Dat zie ik Beeb ook nog doen, al hoe wel.. die ging in het jaartje opfok gewoon de waterplas in :P Samen rollen met d'r vriendin toen!


Leuk Bellatrix! Ik vind het te warm om überhaupt naar stal te gaan, bah. En als ik zo de weersvoorspellingen zie wordt het er ook niet beter op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 19:42 



 
Profiel   

Nee, het was ook wel erg warm hoor maar we reden voornamelijk in de schaduw wat prima te doen was en we stapten alleen. Was ook geen lang ritje. Morgen ga ik naar stal maar ook niet rijden, ik mest de paddock en doe hem afspuiten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 20:33 



 
Profiel   

Hier een heerlijke buitenrit gehad in de bossen. Wat een top paard. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 21:03 



 
Profiel   

Dat klinkt ook goed. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 21:12 



 
Profiel   

Keek nergens naar om :D. Ook niet als het leider paard wat angstig was.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 21:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 387 van de 491 [ 12270 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390 ... 491  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen