Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 419 van de 489 [ 12205 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422 ... 489  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

 
Profiel   

Mooi dier. Ik mag en kan helaas absoluut geen paard erbij ;( .

Ik zie nu pas je avatar, Daihyo, hilarisch!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 07:42 



 
Profiel   

Daihyo schreef
Oh kou en nattigheid is killing voor artrose :
Jim heeft ook echt een paar dagen slechter gelopen. Maar nu loopt hij weer veel beter. Gister was het echt lekker weer <3

Deze moet ik nog even laten zien van Noura :+:
[ Video ]

Te grappig :')
Rudi en zijn zus doen dat ook nog regelmatig. Sjezen, bokken, steigeren, alles komt aan bod :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 19:17 



 
Profiel   

Ik was gisteren de hele dag in een manege. Bijrijder had een onderlinge springwedstrijd. Het niveau was daar behoorlijk laag en het parcours was totaal onlogisch. Mijn paard sprong foutloos, maar nam zelf maar af en toe het initiatief. :D Dat resulteerde dus niet helemaal in het beoogde parcours, maar als je lijnen met wendingen van 8-9m neerzet, dan vraag je ook om problemen. En mijn paard gaat een parcours in met 'waar is de volgende sprong?' dus ze bedacht zelf maar een rondje. We hebben zeker wel gelachen. Ook liepen de pony's en paarden allemaal dezelfde dubbelsprong zonder de afstand tussen steil-steil te veranderen, die ze ook nog als hindernis 4 en 5 genummerd hadden i.p.v. 4A en 4B. Maar goed, het was voor bijrijder een goede ervaring. En paardlief vond het eigenlijk maar wat te laag, maar deed het verder goed.

Komend weekend weer westernrijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 20:41 



 
Profiel   

Ik heb zaterdag les, spannend hoor. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 20:49 



 
Profiel   

Waar Marlies? Leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 21:16 



 
Profiel   

Oh spannend Marlies! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 22:15 



 
Profiel   

Bij Miene. Op een paard van haar. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 05:44 



 
Profiel   

Leuk Marlies!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 08:33 



 
Profiel   

Ik heb binnenkort ook weer les. Waarschijnlijk ga ik met beide paarden lessen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 08:34 



 
Profiel   

Leuk Marlies!

Miereneter :D :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 09:52 



 
Profiel   

Ik hoop dat de ruin zich gedraagt dan in de les, haha. Afgelopen zaterdag heeft hij me weer even goed uitgeprobeerd, maar z'n zin niet gehad, dus daarna liep hij fijn. Zondag ging er geen hoef verkeerd. Maar het is niet de makkelijkste helaas. Wel leuk dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 10:35 



 
Profiel   

Ik heb laatst ook weer eens wat anders gedaan :D
[ img ]
Ging eigenlijk super goed. Van de zomer wil ik ook eens gaan proberen te crossen met Rudi, kijken wat hij daarvan vindt.
Gisteren weer lekker met Westernzadel gereden. In het begin was hij even wat fris doordat het best wel waaide maar na wat frisheid eraf gereden te hebben konden we lekker aan de gang. De 15e heb ik les van Canisia, ben heel benieuwd hoe dat bevalt

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 10:06 



 
Profiel   

Zij is leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 10:46 



 
Profiel   

Ik heb een springpaard. :D En die loopt af en toe met westernzadel, dressuurzadel, kan voor de kar en ik knoop er ook wel eens mezelf met ski's achter als er sneeuw ligt.

En les af en toe.

Erg leuk allemaal. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 10:54 



 
Profiel   

Leuk Marlies! Ben benieuwd hoe het bevalt!

Aaah arme Rudi :P blijf toch bevooroordeeld gekker op z'n western outfit haha.

Wij hebben zometeen weer les van Canisia. Echt zin in. Verder doet Lilo lekker niet zo veel behalve vies worden en vreten :D gaat d'r goed af, lekker groeien :)
Monster <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 11:48 



 
Profiel   

Leuk al die mensen lekker rijden en lessen *\o/* mochten jullie iemand kennen die beetje midden Nederland woont en les geeft op eigen paarden hoor ik het graag!

Heerlijk Kim _O-

Mr T gaat gelukkig wat beter, benen een stuk slanker! Zeer waarschijnlijk dus toch het weer, nog even geduld tot ik meer mag en dan naar de kliniek!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 11:51 



 
Profiel   

JE mag best een keer komen rijden, maar de kop van Drenthe is niet echt het midden van het land denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 11:54 



 
Profiel   

Ah lief van je maar kop Drenthe is redelijk uit de route :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 11:59 



 
Profiel   

Ik lees nog steeds stil mee. Maar Jamie Verkerk zit nu in Ermelo en geeft ook les op lespaarden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 12:29 



 
Profiel   

Ja, ik wil graag es een clinic bij haar rijden maar de eerste zit al vol helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 12:34 



 
Profiel   

Ermelo is al wat dichterbij maar nog steeds uur vanaf huis en half uur vanaf werk :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 12:48 



 
Profiel   

Ja jammer dat er niet iets dichterbij is...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 12:53 



 
Profiel   

Lagonda, je woont wel op een "steenworp" (hoornaar) afstand van mij. Maar ik geef dan weer geen les enzo...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 16:13 



 
Profiel   

Half uur is zo ver niet toch voor les? Denk dat de meesten dat wel zijn. Lilo staat ook op 25 minuten afstand voor mij.

Hier ging de les echt super. Ze word super goed en scherper aan de hulpen en alles wat we voor showmanship nodig hebben zit er bijna "wedstrijd goed" op. Kan echt merken dat ze ouder word en beter /sneller/ langer kan nadenken. Het baby gaat er echt wel beetje af nu haha. Haar reining bloed begint ook te tonen nu op de turn around en stop. Super gaat om te zien! Trots op m'n niet-meer-zo-kleine toppertje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 19:13 



 
Profiel   

Miene zit op 20 min. Helemaal prima.

Fijn dat je les goed ging!!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 19:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 419 van de 489 [ 12205 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422 ... 489  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen