Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 420 van de 489 [ 12206 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423 ... 489  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

 
Profiel   

Soms is een vlecht niet heel handig :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 16:17 



 
Profiel   

:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 16:21 



 
Profiel   

Awww, hij staat er bij van 'gooi het er maar ff uit vriend'.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 19:40 



 
Profiel   

Wat een heerlijk weer vandaag! Kreeg gelijk zin in de lente :D Vandaag weer met balkjes geoefend maar nu gewoon op de grond :D en het vierkant ook. De side-pass doet hij goed beide kanten op maar zo grappig dat als je er een balk onder legt, dat ze het dan ineens lastig vinden en echt weer na moeten denken hoe het moet.

@Bellatrix
Hoe ging jouw les?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 18:41 



 
Profiel   

Die ging niet door. -O-
Ze moest onverwacht met haar hond naar de kliniek.
25 feb gaan we voor de herkansing.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 18:42 



 
Profiel   

Whahahahaha die vlecht!

Balen Marlies :\
Maar wat in het vat zit verzuurt niet.

Ik kan zo genieten van mijn stel. Hier kan ik echt uuuuuuren naar kijken.
En hopen dat ze dat soort fratsen niet gaat uithalen als ik er op ga zitten _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 19:48 



 
Profiel   

Dat is jammer Marlies -O-

Noura heeft de lente in de bol :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 20:45 



 
Profiel   

Noura :D .

En dan op het einde: "Ok, klaar, grasje :Y) "

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 20:56 



 
Profiel   

Ja mooi he _O-
En hoe ze de shet ook uitdaagt, zonder hem te raken overigens. Hij rent steeds vaker een rondje mee. Gister gingen ze helemaal uit hun plaat met zijn 2en toen ik bezig was met eten maken. Het duurde te lang :Y)
En Jim die als een dooie bij het hek stond te wachten en het zo eens aankeek :roll: :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 21:33 



 
Profiel   

Zij en die shet ook altijd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 03:28 



 
Profiel   

Potverdikkie!!! Ik had de goede voornemen om meer naar stal te gaan, en de depressie niet de overhand te laten nemen. Helaas lukte dat de afgelopen 2 weken niet. Voelde me klote, en mijn meniere was ook niet al te vriendelijk.

Maar vandaag leek beter! Als een blij ei op de fiets naar stal. Paardje geborsteld en opgezadeld. Ging super! Ze liep heerlijk laag, over de rug, en leek er net zo te van genieten. Totdat... ik ineens een dikke tik kreeg van de Meniere (duizeligheidsaanvallen) waardoor ik niet meer kon rijden.

Ben het zo fiets beu!!! Gelukkig heb ik een zeer lief paard. Dat mij liet leunen op haar toen we weer naar stal liepen. Super beest!!! Echt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 18:12 



 
Profiel   

Oooh wat vreselijk zeg! Wel fijn dat jullie band zich weer mooi liet zien. Sterkte! Is er iets voor je aan te doen of is dit een gevalletje "leer er maar mee leven"?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 18:23 



 
Profiel   

Ik ga morgen weer voor het eerst op een vreemd paard zitten. Mijn lease paard moet morgen naar de fysio, dus kan ik niet op hem lessen. En krijg ik nu een ander. Wel weer een overwinning! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 20:51 



 
Profiel   

Wat goed van je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 20:55 



 
Profiel   

Ach Benfan, wat klote dat je zoveel last van je Meniere hebt. Duizeligheid is zo vervelend en soms angstwekkend. Aan de andere kant: geef jezelf wel een dikke schouderklop voor het feit dat je naar stal bent gegaan en kon genieten tot de Meniere roet in het eten gooide. Daar kun je nou eenmaal niets aan doen, maar de rest van de dag was van jou.

Veel plezier Zertab!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 20:20 



 
Profiel   

Zaterdag weer les.

HOe ging het Zertab?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 21:40 



 
Profiel   

Enorm wennen maar het is gelukt! En zelfs gegaloppeerd! *\o/*

Het is een fjord van vier, ook best wel pittig. Maar goed te remmen enzo.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 21:53 



 
Profiel   

Dat moet heerlijk hebben gevoeld!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 08:12 



 
Profiel   

Fijn Zertab!

Klinkt heftig Benfan! Is daar niks tegen te doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 08:26 



 
Profiel   

He, dat is een Engels zadel, haha. Hoe zat dat?

Hier dus les met beide paarden. Omdat ik normaal tussen het afzadelen van de ene en het opzadel van de andere ook die tijd als lestijd moet betalen gaat mijn bijrijder die 20-30 minuten lessen op mijn paard. Dan kan zij mijn paard zadel en alvast loswerken als ik de ruin afzadel. Het is voor mij een experiment om te kijken of mij dit bevalt, normaal boek ik gewoon 90 minuten les en zadel snel af en op tussendoor. Maar ik dacht, misschien kan iemand anders dan ook profiteren van de tijd dat ik niet te paard kan zitten in die 90 minuten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 09:09 



 
Profiel   

Engelse zadels zitten prima hoor. Ik rijd alleen nog maar dressuur matig :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 09:19 



 
Profiel   

Als ik moet hunteren is het ook met Engels zadel. Ik heb daar absoluut geen probleem mee, en het ligt ook stoer op Shaggy vind ik :D
[ img ] *D
Mijn IJs heeft ook een Engels, allee, IJslands zadel. Die is zo kort, daar krijg je geen westernzadel op zonder dat het lijkt alsof hij onder een afdakje staat.

Lekker aan het lessen, iedereen!
@Daihyo: hoe gaat t met Noura? Al bezig met zadelmak maken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 10:05 



 
Profiel   

Nee die mag nog een jaartje blijven staan. Ik vind haar nog te slungelig in haar lijf en te jong in haar hoofd. Ik ben wel met haar bezig met voorbereiden (longeren, werken aan de hand, keer zadeltje er op), maar er komt nog niemand op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 10:07 



 
Profiel   

Ik heb ook gewoon Engelse zadels hoor, dressuur, vzh, spring. En een western zadel. Alles rijdt prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 10:14 



 
Profiel   

Ik heb toch een serieuze voorkeur voor mijn freemax, degene die op mijn jonge paardje ligt :j De andere die op mijn oudere paard ligt heeft een grotere zitting, daar zit ik alleen fijn in met een seatsaver.

De les van Ed was leuk, vrijdag komt ie weer :j babypaard mag aan de bak, is hij niet nog niet helemaal mee eens :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-23 14:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 420 van de 489 [ 12206 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423 ... 489  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen