Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 426 van de 489 [ 12205 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429 ... 489  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

 
Profiel   

Ik denk dat je het antwoord al weet Juniper. Als je een goede plek achter de hand hebt zou ik ook verhuizen. Geen water hebben is hier echt een no go...

Hier even goed ziek geweest een paar dagen. De buikgriep die ik om me heen zag kwam hier ook even langs :( nu weer fit genoeg om zo lekker naar Lilo te gaan!
Hebben jullie ook zo'n genoeg van het rot weer? Ik word zo vrolijk van het zonnetje nu :) dit mag wel blijven!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 08:22 



 
Profiel   

Verhuizen, Juniper. :j Geen water en loslopende hengsten door nonchalance is echt een no-go.
Hier ook al aant uitkijken naar het zonnetje :D
Moest er iemand interesse hebben? Ik verkoop mijn Bobs Al Dunning en mijn Bobs Avilla.
Zitmaat Al Dunning 16.5, de Avilla 16. De Al Dunning is een donker leer. Zadel is al ouder, maar nog helemaal goed. De Avilla heb ikzelf destijds nieuw gekocht, en is niet zeer intensief gebruikt. Meer info per pb. Passen is mogelijk, verzenden liever niet.
Reden: niet passen op onze paarden |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 08:48 



 
Profiel   

Morgenochtend ben ik met T naar de kliniek, ik kijk er echt enorm tegenop want alles in mij zegt slecht nieuws -O-
Ik ga jullie het denk ik als eerste laten weten want achter zo een schermpje is toch net wat makkelijker :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 10:47 



 
Profiel   

Oh heel veel sterkte!!! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 11:35 



 
Profiel   

Sterkte. En ook succes. Ik duim toch dat het niet al te slecht is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 11:49 



 
Profiel   

Sterkte. Ik duim ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 12:52 



 
Profiel   

Dank jullie <3 ik weet vrij zeker dat de artrose erger is, dus even afwachten of het echt zo is en in welke mate. Ik hou er rekening mee dat dit zijn laatste zomer gaat worden, hij had deze winter veel last -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 13:08 



 
Profiel   

Oef Lagonda, sterkte morgen. Hopelijk enigszins goed nieuws. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 13:51 



 
Profiel   

Ik duim voor je mee morgen, Lagonda

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 14:35 



 
Profiel   

Lagonda schreef
Dank jullie <3 ik weet vrij zeker dat de artrose erger is, dus even afwachten of het echt zo is en in welke mate. Ik hou er rekening mee dat dit zijn laatste zomer gaat worden, hij had deze winter veel last -O-


Wat naar Lagonda. Ik duim ook mee voor jullie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 16:12 



 
Profiel   

Sterkte Lagonda.

Juniper, zoals iedereen al zegt, asap naar een andere stal.

Wij hebben woensdag les bij Wendy. Ben benieuwd wat ze van hem vindt. Het is alweer een hele tijd geleden dat ze hem gezien heeft :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 17:27 



 
Profiel   

Hoihoi, ik kom even onder mijn meeleessteen vandaan :o
Ik zoek een fijne instructrice en volgens mij zitten zowel Miene als Jamie bij mij in de buurt. Willen jullie eens wat ervaringen delen? mag ook via pb hoor.

Zadels pfffff ja die moet ik ook, ik heb er ook al echt heel veel gehad. Nu wil ik voor een keer een hele nieuwe laten aanmeten voor Elsie.

Sterkte Lagonda, niet leuk. maar weten is beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 21:05 



 
Profiel   

@juniper. ik zou je paardje lekker verhuizen! het klinkt of jij tulp er nu niet met een gerust hart achterlaat, en dat gaat ontzettend aan je vreten.

@Lagonda. Heel erg veel sterkte met je paard. ik hoop voor je op enigszins goed nieuws..



Ik ben weer onder de meelees-steen vandaan. ik had vrijdag tot 2x aan toe de dierenarts op visite voor hetzelfde paard. hij leek koliek te hebben, maar we konden niet echt een beeld stellen waarvan en hoe. geen verhoging, wel trappen/bijten naar de buik en gapen, en wel de buik flink opgetrokken. maar hij was compleet knuffelig en hinniken naar mij terwijl hij nu net in de "ik ben al 3 jaar hoor" fase zit en flink drammerig is.
gecontroleerd op zand en op wormen in de mest (beide testen waren goed). paard tot 2x toe pijnstillers gegeven en uiteindelijk is hij goed de nacht ingegaan en gelukkig ook doorgekomen. het gekke is dat hij al die tijd wel gemest heeft en de structuur ook goed was.

Wat het nou precies is geweest weet ik niet, maar ik ben heel wat grijze haren verder maar gelukkig is hij weer goed. laat hen nu even een paar dagen wat bekomen voordat we weer gaan trainen. ben nu zo ver dat ik moet gaan leren dat er een stuur bestaat :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 21:12 



 
Profiel   

Maagprobleem?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 21:20 



 
Profiel   

Bedankt voor de support allemaal, ik heb vandaag gebeld en ze gaat zondag verhuizen. De fokster reageerde opzich wel zoals ik had verwacht. Ze vroeg eerst of het aan hun lag, en nam daarna mijn verhaal in twijfel ("deze plek is toch niet dichterbij dan ons huis?"). Zaterdag gaan we samen op wedstrijd (ik heb geen trailer) dus dat gaat ook vast ongemakkelijk worden. Maar goed, het is zoals het is.

Ik ben aan een kant opgelucht, maar aan de andere kant vind ik het ook eng om deze beslissing zo snel te maken. Dit is mijn eerste eigen paard en nu ga ik voor mijn gevoel wel een beetje het 'onbekende' in.

Sterkte Lagonda vandaag in de kliniek, we duimen voor je.
SCC, hopelijk gaat het met jouw paard weer beter vandaag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 04:02 



 
Profiel   

Sterkte vandaag Lagonda...

Met beide geen ervaring helaas Justkid. Veel te blij met Canisia :P

Veel plezier morgen met de les Noisy!

Goede keuze Juniper! En ik denk dat je inmiddels echt de belangrijkste dingen voor haar onderhoud wel weet hoor. En zo niet leer je dat snel bij, we zijn allemaal ooit zo begonnen haha.

SCC wat schrikken zeg. Koliek blijft altijd lastig want is een verzamelnaam voor "buikpijn". Maar dit klinkt wel een beetje maag probleem achtig. Maagzweer misschien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 05:18 



 
Profiel   

Wijs besluit Juniper.
Sterkte vandaag Lagonda.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 07:18 



 
Profiel   

Heel slecht nieuws, advies is wel binnen paar weken inslapen, niet te lang met de pijn laten lopen. Flinke spat en artrose in beide achterbenen en niks meer aan te doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 11:10 



 
Profiel   

Jeetje Lagonda... wat vreselijk heftig... ben er stil van Y;(

Veel wijsheid toegewenst...

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 11:15 



 
Profiel   

Nee. ;(

Klote dit. Heel veel sterkte. :*

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 11:33 



 
Profiel   

Oh Lagonda wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 11:58 



 
Profiel   

Vreselijk. Sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 12:23 



 
Profiel   

Hij staat nu op pijnstilling en ik zal denk ik de afspraak voor ergens eind april maken, dan is het goed geweest. Nog even de tijd om alles te regelen, veel te knuffelen en nog afscheidsshoot te doen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 13:32 



 
Profiel   

Jeetje, heftig. Sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 13:41 



 
Profiel   

O wat heftig. Sterkte |(
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 14:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 426 van de 489 [ 12205 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429 ... 489  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen