Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 180 van de 183 [ 4568 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

De FreeMax Western, boomloos westernzadel

 
Profiel   

Heel mooi en handig zeg! Wel te groot voor mij, ik moet mijn zadel in de schuur ophangen en het dan telkens meenemen naar het paard, dat wordt sjouwen dus. Dit is wel heel handig voor op het erf zelf :-) Ik moet een steun voor aan de muur en wellicht een bokje voor in de auto als ik hem meeneem.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 13:32 



 
Profiel   

Wij gaan onze Freemax verkopen. Mocht er toevallig iemand interesse hebben, stuur gerust een berichtje.
Freemax buffel round, 16 inch, forkmaat 4. Incl lederen curved westernsingel 85 cm, een bontje voor op het zadel en een gelpad voor op het zadel. Dit alles is gekocht in dec 2021, bon aanwezig. Er zit geen pad bij. Zadel is in uitstekende staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-23 17:30 



 
Profiel   

Ik weet niet of iemand nog op zoek is, maar zie dat iemand hier in het dorp een Freemax te koop heeft :)

Citaat
Te koop mijn Freemax 16 inch fork 5 westernzadel compleet met singel en 8 pocket pad met inlagers in allerlei soorten. Bieden naar waarde

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-23 17:27 



 
Profiel   

pmarena schreef
Ik weet niet of iemand nog op zoek is, maar zie dat iemand hier in het dorp een Freemax te koop heeft :)

Citaat
Te koop mijn Freemax 16 inch fork 5 westernzadel compleet met singel en 8 pocket pad met inlagers in allerlei soorten. Bieden naar waarde


Ze kan hem ook aanbieden in de Facebook groep "Freemax Western Nederland "

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-23 18:30 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Vandaag heb ik voor het eerst met mijn ‘nieuwe’ Freemax gereden! Hij is al een paar weken in bezit, maar ik moest nog een singel en we hebben de Fork verwisseld. Hij lag volgens ons prima. Het paard liep er ook fijn onder, lekkere ruime gangen en vrolijk, ik merkte niks aan hem! Na afzadelen minutieus zijn rug gecheckt op gedraaide haren etc maar dat zag er allemaal prima uit, er was in zo te zien overal gelijkmatige druk geweest. En voor mij zat het ook heerlijk! Stap draf en galop (inclusief de gebruikelijke vreugdebokjes) het zat allemaal lekker en stabiel. Eigenaresse was mee op de fiets en heeft onderweg 1 keer extra aangesingeld. En natuurlijk wat foto’s gemaakt. Ik ben super enthousiast! En ook erg blij dat ik voor een 15 inch heb gekozen, zit heerlijk en ik heb zelfs nog wat ruimte. Blij met mijn eerste eigen zadel

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-23 23:17 



 
Profiel   

Hallo,

Mag ik vragen op wat voor (western)zadelsteun jullie de Freemax hebben liggen.

Ik ben nog opzoek naar een goede zadelsteun voor mijn Freemax

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-23 21:30 



 
Profiel   

[ img ]

Wij hebben zo eentje gemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-23 21:34 



 
Profiel   

Mijn Freemax choco short cow zitmaat 16 inch. Staat te koop.
Forkmaat 3 en 4 met edges.
Ik verkoop heel de set. Er zit een Lucky riderpad bij
Meer info,doe een pb

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 09:58 



 
Profiel   

Zet de link in je onderschrift, want ad's worden hier meestal verwijderd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 12:15 



 
Profiel   

Mijn Freemax Choco round 16 inch staat ook te koop, amper gebruikt en in superstaat! Zie Bokt Markt. Bij interesse graag een PB’tje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-23 12:46 



 
Profiel   

Hi allemaal! Gisteren is de zadelpasser geweest en mijn nieuwe Freemax Cow Short Cognac wordt nu besteld *\o/*

Hebben jullie ervaring met dit pad onder de freemax? https://www.kifrahorse.nl/Burioni-Western-met-wol-ROUND

Ik vind namelijk de standaard Kifra pad met inlages niet zo mooi :Y) Uiteraard is het belangrijk dat het allemaal goed ligt en mijn paard moet wel extra inlages op de schouders hebben. De passer kan helpen met de inlages op de juiste plek zetten met de bovenstaande pad (is een partner van Kifra). Maar ik ben benieuwd naar iemand die ervaringen heeft met het Burioni western pad onder een Freemax zadel :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-23 09:01 



 
Profiel   

Ik heb een burioni onder mijn freemax, bevalt prima. Vorige week is Kitty nog langsgeweest voor een check en heeft het geheel goedgekeurd :j
Al is de mijne niet met wol, dat vond ik op mijn tonnetjeronde quarter niet zo'n goed plan, de sympanova zorgt dat het geheel net wat stabieler ligt.
Ik heb wel een kanttekening: de inlages zijn niet superdik, dat is voor dit paard geen probleem, maar ik zou de pad niet gebruiken voor mijn andere paard omdat die echt een opliggende ruggegraat heeft, daar gebruik ik een christ pad voor met dubbele inlagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-23 09:51 



 
Profiel   

Oké! Bedankt voor je reactie. Tijdens het passen gebruikten we een Kifra pad. Die lag goed met de extra inlages op de schouders. Ik weet niet in hoeverre de Burioni te vergelijken is, maar ik hoop dat die hetzelfde ligt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-23 10:02 



 
Profiel   

Ik heb ook een burioni pad. Wel met sympanova en zonder losse inlages. Wist ook niet dat die er waren. Maar ik ben er op deze manier blij mee. Ik gebruik die pads al een jaar of 5 denk ik.
Mijn ene haf gaf ineens reactie op de sympanova dus die heeft nu een fleece versie.
Maar dus heel tevreden met Burioni.

Laatst ff een snelle foto gemaakt nadat ik een cow had gekocht. Had eerst een buffel.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-23 10:14 



 
Profiel   

Gaaf, staat heel mooi! Ik ga denk ik voor de iets lichtere versie want die past goed bij mijn hoofdstel en teugels.
Even kijken of het lukt om plaatjes te posten, is alweer een eeuwigheid geleden dat ik dat heb gedaan hier op bokt :+

Het pad wat ik ga bestellen:
[ img ][/url]

Het zadel tijdens de passessie (wil ook deze kleur zadel)
[ img ]

Wij samen <3
[ img ]

Close up van mijn teugels:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-23 11:26 



 
Profiel   

Die pad wil ik ook graag, maar twijfel nog over wol. Heb nu een gewone kifrapad

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-23 15:51 



 
Profiel   

Heel gaaf die Burioni pads met die kleurtjes! Ik ga daar ook naar kijken. Ik heb er nu een Lucky Rider pad onder. Dat is wel wat warm in de zomer, zodat we dan vaak het dressuurzadel pakken. Maar deze zien er luchtiger uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-23 22:45 



 
Profiel   

Misschien leuk om hier te vertellen dat ik mijn ruin heb ingereden met de Freemax. Dat is alweer een tijd geleden, vier jaar later loopt hij er nog steeds super mee. Het zadel wordt intensief gebruikt (ook lange buitenritten); heeft best al wat gebruikssporen maar bevalt ons nog steeds uitstekend.

Heb er inmiddels een Wintecje bij gekocht om ook te kunnen springen maar de Freemax blijft nummer 1 :j

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-23 02:34 



 
Profiel   

Mooie combi zo.
Ik heb bijna 2 jaar met mijn beide haflingers met een freemax buffel gereden. We maken nu zoveel km's dat ik voor beide een cow heb gekocht.
Ik heb nog 1 buffel die een nieuw baasje zoekt.
Hij is uit november 2021, 17 inch en fork maat 4.
Iemand interesse?
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-23 13:07 



 
Profiel   

ik heb mijn zadel en pad inmiddels binnen en het staat ZO FANTASTISCH MOOI <3

Alleen lukt het me niet om de foto's op flickr te zetten en hier te delen omdat flickr zegt dat er een fout in de bestanden zit??? Weet iemand hoe ik nog meer foto's hier kan delen? want ik kan echt niet wachten om het jullie te laten zien. Ben in jaren niet meer ergens zo enthousiast over geweest :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-23 13:56 



 
Profiel   

Emita schreef
ik heb mijn zadel en pad inmiddels binnen en het staat ZO FANTASTISCH MOOI <3

Alleen lukt het me niet om de foto's op flickr te zetten en hier te delen omdat flickr zegt dat er een fout in de bestanden zit??? Weet iemand hoe ik nog meer foto's hier kan delen? want ik kan echt niet wachten om het jullie te laten zien. Ben in jaren niet meer ergens zo enthousiast over geweest :+



Nice! Kan je niet gewoon een foto toevoegen via de optie hieronder?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-23 14:20 



 
Profiel   

:') :') :') Oh nooit geweten dat dat kon. 12 jaar op bokt :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-23 15:53 



 
Profiel   

Ik snap er helemaal niks van, het uploadt onder mijn bericht maar ik kan het hier niet plaatsen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-23 15:55 



 
Profiel   

Je moet op het plaatje klikken dan stuurt ie hem naar je bericht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-23 15:57 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]


Bedankt DubbelFun :’)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-23 16:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 180 van de 183 [ 4568 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen