Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 15 van de 98 [ 2445 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 98  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

 
Profiel   

Glimworm! Ze ziet er echt goed uit!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 16:33 



 
Profiel   

Glimbillen ... echt wel een quarter :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 20:04 



 
Profiel   

Haha ja die quarterbillen zitten er wel op :D

Thanks Emita! Beetje gras, veel liefde en af en toe een wortel does the trick *\o/* :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 20:41 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]




<3 *\o/* _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-18 17:18 



 
Profiel   

Jaja, je loopt er naast met een hoody aan waarop staat: "born to ride". Dan rijst de vraag: "Waar ging het mis?". Gelukkig is het antwoord dat Joy nog te jong is...

Lekker, met je paard aan de wandel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-18 18:10 



 
Profiel   

"Born to Ride, Forced to Walk"

_O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-18 18:12 



 
Profiel   

Ja, zoiets inderdaad.

Ach, een goed begin is het halve werk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-18 18:20 



 
Profiel   

Ik vermaak me kostelijk. Op deze manier is rijden geen doel, maar onderdeel van ons "proces" :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-18 18:24 



 
Profiel   

Helemaal eens. Door omstandigheden ben ik nu ook al maanden bezig met grondwerk met mijn nieuwe paard en je leert elkaar daardoor goed kennen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-18 18:26 



 
Profiel   

Ik vind het echt heel belangrijk dat we elkaar op de grond 100% begrijpen voordat ik erop ga zitten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-18 18:50 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Zo! En we zijn zadelmak! Nou ja, hij heeft er even op gelegen om te passen, maar ze gaf geen krimp. Ook niet toen we het zadel er aan de "verkeerde" kant af haalden. Brave Gup!

Het zadel past ook goed! Heel fijn meteen een hit bij de eerste keer passen. Hij "knelt" alleen een beetje achter haar schouders, maar daar zit een hoop puppyvet. :+ Voor het eerste half jaar is dit een prima zadel!

Jeetje wat gaat het snel ineens... :oo :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-18 20:50 



 
Profiel   

Staat d'r zeker goed zo'n zadel :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-18 21:14 



 
Profiel   

Voordeel van een zadel passen op zo'n guppy, is dat er nog geen verkeerde kant is. Alles is nieuw.

Weer een mooi mijlpaaltje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-18 21:15 



 
Profiel   

Ik doe ook alles expres aan 2 kanten. Spring ik even links, dan spring ik ook even rechts _O-

Mooi zadel wel zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-18 21:19 



 
Profiel   

Wow wat ziet dat er 'echt' uit zo :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-18 21:47 



 
Profiel   

Haha ja hier ook vervelen langs alle kanten :D staat goed ja :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-18 21:59 



 
Profiel   

Maflinger_S schreef
Voordeel van een zadel passen op zo'n guppy, is dat er nog geen verkeerde kant is. Alles is nieuw.

Weer een mooi mijlpaaltje.


Klopt. Ik doe ook altijd alles vanaf twee kanten. Ook ernaast lopen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-18 22:06 



 
Profiel   

Sintara schreef
Wow wat ziet dat er 'echt' uit zo :D


Gaaf he! Het begint nu echt ergens op te lijken! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-18 22:07 



 
Profiel   

En we doen het nog sterds lekker rustig aan! Joy vindt het allemaal prima, die is begonnen aan haar winterslaap:
Foto kreeg ik vanmiddag van een stalgenootje <3
[ img ]

Landseizoen is sinds vandaag echt ten einde. Nu met de kudde op de (spiksplinternieuwe) paddock:
[ img ]

Geniet er nog maar even van Joy, over niet heel lang is het tijd voor actie! ~~}> *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-18 21:05 



 
Profiel   

Joy suft nog steeds lekker door: :D :z

[ img ]
[ img ]

Dochtertje van een stalgenootje is dikke vriendinnen met Joy. Zo lief om die twee te zien, ze hebben echt een klik! <3
[ img ]

Morgen weer even lekker grondwerken in de roundpen.

En het is bijna 9 november.... Brrr spanningen gieren door mijn lijf. Het is natuurlijk onzin, maar hwt laat me niet los. Bah :( Laat het maar gauw 10 november 10.00 uur 's ochtends zijn...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-18 21:37 



 
Profiel   

Vandaag de In Hand Trail clinic van Anick Worp gehad. Op vreemd terrein. Ze was zo braaf! Merkte wel dat ze qua controle en balans echt nog heel erg puppy is. Haar kont ging in de achterwaards alle kanten op :=

[ img ]
[ img ]

Ook wat bewegend beeld:




Voor het eerst showhalster met ketting gebruikt, ook dat ging braaf. Er was een moment dat ze goed in de achteruit ging en tegen een andere deelnemer botste (die met haar rug naar ons stond) en daardoor omver gelopen werd. Het zag er heftig uit, maar gelukkig viel het allemaal mee. Joy was ook erg geschrokken zag ik. Ze reageerde natuurlijk ook op de ketting. Maar het was echt een "op het verkeerde moment, op de verkeerde plek".

Genoeg huiswerk mee gekregen (vooral controle van de achterhand) en we gaan lekker oefenen met bakjes ed! *\o/* <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-18 20:23 



 
Profiel   

Met die dikke billen de juiste achter(kant)uit is nog niet zo makkelijk. Je ziet niets meer ...

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-18 21:30 



 
Profiel   

Maflinger_S schreef
Met die dikke billen de juiste achter(kant)uit is nog niet zo makkelijk. Je ziet niets meer ...


_O-

Tankje wel he... }:0

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-18 21:43 



 
Profiel   

[ img ]

Joy was weer bij de tandarts. Alles goed en zelfs een stuk beter dan een half jaar geleden. Daar ben ik echt heel blij om, want door de haken is het inmiddels een jaar geleden dat ze er zo bij stond:

[ img ]

Nu lekker vooruit kijken! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-18 19:27 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Lekker slapen in het zonnetje in de kudde!

Gister gelongeerd (echt met een touw ja, was de eerste keer) en man man wat heb ik toch een toppaard! Ze heeft onwijs veel zin om te werken en leert zo snel!

Afgelopen woensdag heeft de trainster even staan kijken en die was onder de indruk van de vlakke gangen en teglijk het actieve beenwerk. "Zoiets zit er in of niet." Zei ze. Joy draagt al heel mooi en natuurlijk en is daarbij ook nog eens low-headed. Kan makkelijk haar rug bollen en ondertreden. Nou, ik steeg even boven mezelf uit! *\%/* <3

1 december hebben we les van Anick Worp. Ben benieuwd!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-18 15:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 15 van de 98 [ 2445 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 98  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen