Derde les met may

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ilaan

Berichten: 2434
Geregistreerd: 23-03-09

Derde les met may

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-15 13:50

Hallo!

Ik heb toch wel getwijfeld of ik een topic wilde maken omdat may hengstig was en ik best gefrustreerd en het niet zo lekker liep. De vorige keren ging beter :')
Soms vind dat Arabier maar niks :')

Toch wil ik de foto's laten zien waarop het wel goed ging (en vooruit ook enkele slechte :+ )

Over mijn pony:
May - 19 jaar - +- 1.50

1. Ja bijna.... :+
Afbeelding

2. May wordt soms wat fanatiek als ze iets leuk vind. Dan krijg je zulke foto's :D
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

Helaas niet zoveel foto's maar ach..

Nu even mijn eigen commentaar.
Ik moet mijn benen niet zo ver naar voren steken, niet naar voren vallen, eigenlijk mijn hele houding, van voren meer loslaten en meer vertrouwen dat ze er écht niet vandoor gaat (want dit doet ze echt niet) en de hulpen rustiger geven.
Gewoon over het algemeen zelf ook ontspannen..

Zadel is van mijn instructrice en was erg wennen (rijd zelf boomloos). Misstaat haar niet, al zeg ik het zelf :)

Tips mogen zeker, als dat lukt met zo weinig foto's :) houd het wel vriendelijk. May is 19 jaar Engels gereden en ik begin ook pas net met western, beide lekker onervaren dus :)

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27987
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Derde les met may

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 14:01

Wat een leuk dier! Van wie heb je les?

Het is idd nog even zoeken naar de rust, maar dat komt met gewenning en training vanzelf. Die laatste foto ziet er al heel veelbelovend uit :j

Je bent trouwens meer dan welkom om eens bij de DAWRA te komen kijken; zie mijn onderschrift :)

mirriezz
Berichten: 2013
Geregistreerd: 12-02-14

Re: Derde les met may

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 14:07

ik vind je laatste foto heel mooi!

al heb ik 0,0 verstand van western rijden, dus daar houd ik me lekker buiten ;)

ilaan

Berichten: 2434
Geregistreerd: 23-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-15 14:08

Die rust is heel lastig. Normaal al heel erg maar nu ze de ruin kon zien (waar ze heftig verliefd op is deze week) was het helemaal drama! Mijn houding helpt dan ook niet..

En bedankt! Zal eens kijken :)