Eline en alpenquarter Olina: oefenen in de bak

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Babsding

Berichten: 744
Geregistreerd: 06-01-07
Woonplaats: Overijssel

Re: Eline en alpenquarter Olina: oefenen in de bak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 15:09

Voor de verandering eens een leuk respons in een topic, chapeau ;-)

Enne meis, ik zie dat heel snel, omdat ik continue bezig ben met achterbeengebruik. Dus 1 oogopslag is voldoende :-) Zie jullie vast snel weer!

Mareeq

Berichten: 701
Geregistreerd: 30-12-06
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 02:16

Aleeneh schreef:
Het bit zit overigens wel prima, hebben we uitgebreid naar gekeken. Het vertekent inderdaad wel een beetje omdat de bitringen zo groot zijn.


Zijn normale bitringen voor een snaffletje hoor. Probeer eens wat ik zei, denk dat je er profijt van zal krijgen.

En heb je er al eens aan gedacht om een reining clinic te volgen? Dat is leuk en leerzaam en je kunt er beter door oefenen. :)

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-16 07:33

@Esaqar: In de western is het iets normaler om met je handen iets breder te rijden :)

@Babsding: Ja vond ik ook! We komen elkaar vast wel weer tegen ja :P Kom gerust even hoi zeggen als we voorbij komen rijden.

@Mareeq: Ik wil er best nog een keer naar kijken hoor :) Maar volgens mij hebben we al geprobeerd hoe hij lager zat en toen hing hij volgens mij te laag. We hadden er best zorgvuldig naar gekeken met twee man. Maar ik zal er nog eens opnieuw naar kijken.

Wat die reiningclinic betreft... nee, daar heb ik nooit over nagedacht. Ten eerste heb ik geen vervoer en ten tweede is reining niet de kant die ik op wil :+ Hoezo? Komen daar wat specifieke dingen voorbij waarvan jij denkt dat ze nuttig zouden kunnen zijn? Ik heb wel gewoon les overigens hoor.