Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 49 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Onze 1e ontmoeting met Extreme Mountain Trail....

 
Profiel   

Gaaf om te zien zeg !
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-17 08:24 



 
Profiel   

Zo lang over na moeten denken was niet omdat ik t te spannend vond....

Ik denk dat ikzelf beter in kan schatten hoe mijn merrie is en hoe ze op dingen zal reageren....

En dan heb je nog t dingetje dat je onder de 18 verplicht bent om n cap te dragen en daarboven mag je het zelf weten.... ik ben ver boven de 18 en rij al jaren zonder cap, ben dus ook niet van plan om die nu ineens wel een op m'n koppie te zetten ;)
Heb er niet eens 1tje op stal liggen :+

@OlympicOrry: leuk dat jullie met de club er zijn zaterdag en zondag! Zal je mij en mijn dame wss ook wel ergens tegen gaan komen op het terrein ;)

1 vd moeilijkere onderdelen is n ronde plank die echt alle kanten op gaat en de andere is zo'n trapding zoals ze gebruiken bij hondentraining (behendigheid). Opzich kan je bijna alles de 1e keer al meepakken en als je het aandurft om erop te gaan kan je ook alleen de echt makkelijke dingen meenemen... je bent echt intensief bezig! Zowel ik als mijn dame waren toch wel wat moe naar 1,5u werken op de trail :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-17 08:33 



 
Profiel   

Wat gaaf om te doen zeg.
Ziet er super uit op de foto's.

Je hebt wel een hele leuke stal gevonden voor je merrie zeg.
Ideaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-17 08:37 



 
Profiel   

Bedankt voor je uitleg.
We zullen nog al herkenbaar zijn met onze rood zwarte clubkledij.
Ik rijd een PRE schimmel merrie, dus als je me ziet zwaai gerust eens :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-17 08:42 



 
Profiel   

Wat gaaf zeg, ziet er super uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-17 09:58 



 
Profiel   

Braaf paard en leuk parcours.

Jij boft maar dat je daar staat(niet een beetje jaloers O:) )

Ik moet er binnenkort echt eens heen maar wel leuk dat ze zo blijven bijbouwen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-17 10:08 



 
Profiel   

Ooooo waar kan je zien waar en wanneer je je kan opgeven? Wil dit zo graag aan de hand doen met mijn merrie!!!

Onwijs gaaf om te zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-17 11:07 



 
Profiel   

Wat leuk, en wat heb je een mooie glimworm!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-17 13:17 



 
Profiel   

Wat ziet dat er leuk uit zeg! Wat een vertrouwen tussen ruiter en paard!

Is vlak bij mij in de buurt, lijkt me heel gaaf om een keer te doen als we wat verder in de training zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-17 14:14 



 
Profiel   

Ik ben zeer tevreden over dezel stal, is gewoon top voor mij en mijn paardjes!

@OlympicOrry: hoelaat ben je er? Als ik op stal rondwandel kom ik iig even kijken bij de trail dus dan zal ik wel zwaaien ;)

Ju1982 je hebt n pb!

Thanks voor de leuke reacties en de complimenten.... is leuk om te zien dat er toch best veel mensen geïnteresseerd zijn in dit soort activiteiten met hun 4voeter :)

Jill & ik gaan de trail onderdelen ook in onze wekelijkse trainingen meepakken.... vooral de opgang naar de brug gaat n belangrijke worden omdat ik haar achterhand zo mooi kan trainen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-17 14:42 



 
Profiel   

We hebben zowel zaterdag als zondag gans de voormiddag omdat we in 2 groepjes zijn, dus als je er dan bent is de kans wel groot dat wel elkaar tegenkomen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-17 15:34 



 
Profiel   

Wat een gaaf paard! Zo glimmend, lief en gehoorzaam!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-17 19:55 



 
Profiel   

Echt heel vet! Super stoer en braaf!

Wij gaan over twee weekjes naar hetzelfde. Zitten best rare pittige obstakels bij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-17 20:21 



 
Profiel   

wat een mooi paard zeg <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-17 20:41 



 
Profiel   

Gaaf! Dit wil ik ook nog wel een keer komen doen met mafje. Geen idee wat ze er van gaat vinden maar eerst een keer aan de hand en dan erop klinkt als een plan.

Ik heb die mooie trail die Spatter een keer in Duitsland heeft gedaan ook nog steeds in gedachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-17 20:46 



 
Profiel   

Heeeel iets anders.

Mag ik vragen hoe oud je paard is? En waar je haar hebt gekocht.
Ze lijkt ontzettend veel op een paard wat ik zaldemak heb gemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-17 22:35 



 
Profiel   

Dat kan nooit deze zijn geweest want deze heb ik zelf gekocht in Amerika en vorig jaar van daaruit (zelfs dragend van haar ondertussen knappe jaarling zoon) meegenomen naar Nederland ;). Ik heb 2 jaar in Amerika gewoond....

Ze word 9 en is geboren, getogen en opgevoed in Amerika... ken haar fokker, de eigenaresse daarna, die daarna en die voor mij :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-17 23:13 



 
Profiel   

Leuk parcours! Gaaf om te zien ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-17 12:52 



 
Profiel   

Ik ben ondertussen verslaafd :D

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Foto's van afgelopen maandag (zo fijn dat ik gewoon elke dag kan genieten :j )

Paardlief zit alleen niet helemaal lekker in dr vel dus even n weekje rust ingeplanned... 7 Mei gaan we iig weer clinic'en en 28 Mei gaat manlief hetzelfde doen alleen dan met onze 6 jarige palomino die afgelopen weekend voor het eerst mocht spelen in het park:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-17 13:28 



 
Profiel   

Ziet er relaxed uit voor een eerste keer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-17 10:03 



 
Profiel   

Ongetwijfeld een leuke en nuttige clinic.
Maar ik moest wel een beetje giechelen bij het zien van de foto's; "Extreme Mountain Clinic", in dat landschap.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-17 10:07 



 
Profiel   

wauw, ziet er erg leuk uit! Mooi paard heb je ook:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-17 19:19 



 
Profiel   

Gaaf zeg! Altijd al eens willen doen. Kan zeker alleen met eigen paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-17 09:24 



 
Profiel   

Er zijn iig geen paarden bij ons op stal die je ervoor zou kunnen lenen... zijn allemaal mensen met eigen paarden of met n verzorgpaard, dat zie je natuurlijk niet aan de buitenkant ;)

Is ook wel zo dat je je eigen paard kent en zijn evt problemen kent zodat je daarop kan werken, eigenlijk draait alles om het vertrouwen tussen mens en paard.

Zo heb ik afgelopen maandag ook weer n overwinning gehaald, mijn dame en water gaat echt niet samen! N plas op de plaats is bijvoorbeeld al drama en daar gaat ze echt niet doorheen!

Dus privé les ingelast om eens te trainen op haar watervrees want die is gewoon ongegrond.... binnen 10min stond madam met 4 hoeven in het water en na 3 kwartier liep ze me gewoon achterna door het water :D

Niet heel diep ofzo maar diep genoeg zodat het water tegen haar buik aan kwam... ik was en ben dus supertrots en nu kunnen we hierop verder gaan trainen ;)
[ img ]
[ img ]
[ img ]

As zaterdag heb ik weer n clinic gepland staan, dus ben benieuwd hoe die zal gaan... daarna komen er vriendinnen clinic'en die dus in de 2e groep zitten, speciaal gedaan zodat ik foto's kan maken maar ook daar waar nodig kan helpen. 1 van de combinaties is nl mijn eigen andere pony met zijn leaser en die wil ik natuurlijk wel kunnen helpen, heb dat ook gedaan toen mijn man met hem n clinic heeft gedaan.

Hier n plaatje van mijn man en mijn andere pony
[ img ]
En jups, die heeft alles behalve watervrees :D

Desbetreffende pony is pas 6 en net weer onder het zadel na n operatie en n hele tijd rust...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-17 10:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 49 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen