Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 36 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Rodeo @ Foley, Alabama

 
Profiel   

Cinnepin schreef
De foto's zelf vind ik erg mooi, maar als ik naar de blikken in de ogen van de paarden kijk vind ik dat minder mooi...


Ik sluit me hier bij aan. Maar genoeg daarover

Ik vind je foto's ongelooflijk mooi gemaakt, en de korrel stoort mij absoluut niet, ik vind je foto's eigenlijk echt wel een mooie eigenschap hebben zo! wat een prachtwerk
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 12:46 



 
Profiel   

De sfeer spat van de foto's af, ik ben een fan! _/-\o_ Het zwart-wit effect is ook echt net de finishing touch die de foto's sprekend maakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 13:04 



 
Profiel   

Heel gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 14:48 



 
Profiel   

ach die ogen ??? Neem eens een vol-in-actie-adrenaline foto van een willekeurig ander paard, die kijken net zo. Alle mondjes zijn gesloten.... geen ruk en pluk..en nu weer vallen over de ogen.
Sorry, maar sommige mensen weten niet wat de Rodeo inhoudt en moeten wat te zeggen hebben.
Op een willekeurige wedstrijd kun je ook zulke fotos maken.... en ik vind het meevallen, alleen de linker palomino kijkt beetje moeilijk bij de steer-wrestling foto.
De knielende palomino kijkt gewoon naar voren, de andere vind ik erg meevallen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 14:50 



 
Profiel   

Wat een ontzettend gruwelijk mooie foto's. Ik vind de korrel-kwaliteit zoals je dat zelf noemt totaal niet storend en ik vind je bovenalles dapper dat je foto's van dit onderdeel van de paardensport hier durft te plaatsen. Ik persoonlijk zie enkel mooie foto's! Doe je hier ook professioneel iets mee? En enkel paarden? of ook andere sporten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 15:04 



 
Profiel   

Prachtige foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 15:06 



 
Profiel   

ElCamino schreef
ach die ogen ??? Neem eens een vol-in-actie-adrenaline foto van een willekeurig ander paard, die kijken net zo. Alle mondjes zijn gesloten.... geen ruk en pluk..en nu weer vallen over de ogen.
Sorry, maar sommige mensen weten niet wat de Rodeo inhoudt en moeten wat te zeggen hebben.
Op een willekeurige wedstrijd kun je ook zulke fotos maken.... en ik vind het meevallen, alleen de linker palomino kijkt beetje moeilijk bij de steer-wrestling foto.
De knielende palomino kijkt gewoon naar voren, de andere vind ik erg meevallen...



Je kan lichaamstaal van een dier ontcijferen....of niet ;) Er voor weg kijken is het makkelijkst. Meer zeg ik er niet meer over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 16:10 



 
Profiel   

Cinnepin schreef
ElCamino schreef
ach die ogen ??? Neem eens een vol-in-actie-adrenaline foto van een willekeurig ander paard, die kijken net zo. Alle mondjes zijn gesloten.... geen ruk en pluk..en nu weer vallen over de ogen.
Sorry, maar sommige mensen weten niet wat de Rodeo inhoudt en moeten wat te zeggen hebben.
Op een willekeurige wedstrijd kun je ook zulke fotos maken.... en ik vind het meevallen, alleen de linker palomino kijkt beetje moeilijk bij de steer-wrestling foto.
De knielende palomino kijkt gewoon naar voren, de andere vind ik erg meevallen...



Je kan lichaamstaal van een dier ontcijferen....of niet ;) Er voor weg kijken is het makkelijkst. Meer zeg ik er niet meer over.


Mooi gezegd, helemaal waar.

Gave foto's geschoten hoor TS!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 16:22 



 

Zooooo jaloers!!
Geweldige fotos ook <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 16:25 



 
Profiel   

Dit is zo gaaf *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 19:04 



 
Profiel   

Gave foto's!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-17 16:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 36 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen