Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Onze eerste western wedstrijd: Beau Dandy's Summer Show

 
Profiel   

Afgelopen zondag 27 augustus was er een WRAN wedstrijd in Woudenberg. Ik had het gevoel dat paardje er klaar voor was, en ook nog eens redelijk dicht bij: dus ingeschreven! Ik voor Showmanship en Ranch Riding L4 en mijn bijrijdster showmanship en horsemanship.

Klein paspoortje:
Mister T
8 jarige Paint horse ruin
Al bijna 8 jaar in mijn bezit

Dit was de eerste wedstrijd voor mijn paard en mijn bijrijdster, dus het doel was vooral redelijk onspannen de bak rond, en hopelijk geen diskwalificatie :) Vooral gezien de laatste keer dat ik met mijn paard op vreemd terrein in een binnenbak reed best drama was, hield ik mijn hart vast. Maar paardje was uiteindelijk echt ontzettend braaf <3 Ontzettend trots op hem, mijn bijrijdster en mijzelf!

Foto's staan niet op volgorde :) (let niet op mijn rode hoofd, het was een hete dag en benauwd in de rijbak)

1. Relaxed inrijden met andere paarden, dat was eerst ook een dingetje. En toevallig een bekende bokker en paard ontmoet
[ img ]

2. Mooi laag kunnen instappen
[ img ]

3. Wel wat spanning, maar hij liep heel fijn
[ img ]

4. Tijdens proefje ranch riding, galop werken we hard aan. Al heel blij dat hij in de juiste ging :)
[ img ]

5. Heel nuttig commentaar van de jury. 6de plek behaald
[ img ]

6. Na showmanship, 2de plek
[ img ]

7. Samen met mijn bijrijdster en onze lintjes. Helaas had zij een dq in showmanship, maar een mooie 3de plaats in horsemanship!
[ img ]

8. Trots op mijn pony die het allemaal maar deed!
[ img ]


We hebben de smaak te pakken! 17 september gaan we starten in Bergschenhoek en 22 oktober weer in Woudenberg :)

Alle foto's zijn gemaakt door een super stalgenootje! Die was benieuwd hoe zo een western wedstrijd er uit ziet en had de goede camera van haar man mee genomen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 19:57 



 
Profiel   

Leuk jullie gezien te hebben! Ging super voor een 1e wedstrijd :j
Tot een volgende keer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 20:03 



 
Profiel   

Het ziet er allemaal vrij ontspannen uit voor de eerste keer.

Zelf lijkt me het ook leuk om eens te doen en dan de trail. Ach wie weet ooit !

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 20:19 



 
Profiel   

Wat leuk dat jullie zo hebben genoten! Het ziet er ook al best goed uit hoor, voor een eerste keer! Lekker verder rijden!

Wel even een heads-up: een neusriem is officieel niet toegestaan dus volgende keer maar even eraf :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 22:05 



 
Profiel   

Amanda: thanks! 17 september is ingeschreven :D
Joey: jaa hij voelde heel fijn. En gewoon doen, niks te verliezen :)
Rije: dankje! Ja we gaan lekker verder trainen en nog even wat wedstrijden mee pakken dit seizoen. Ik zat de regels door te lezen en ik zie het :+ bedankt! Niemand had er iets over gezegd. Zal hem de volgende keer af laten

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 10:36 



 
Profiel   

Wat leuk om weer een nieuwe WRAN ruiter te zien :D En ziet er onwijs netjes uit *\o/* *\o/* Wie weet kom ik jullie nog wel eens tegen!! Voorlopig ben ik even hard aan het trainen met mn jonkie voor dr debuut in t L1 :D

Had je de foto's van de fotograaf die door de WRAN was ingehuurd al gespot? Anders stuur ik je even een linkje door ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 20:07 



 
Profiel   

Ik niet. Dus linkje is sowieso welkom O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-17 00:15 



 
Profiel   

Amanda schreef
Ik niet. Dus linkje is sowieso welkom O:)


Ohjeej, had t bij jou niet gevraagd, ervan uitgaand dat ze je inmiddels wel getagd of gevonden zou hebben :Y)

https://www.facebook.com/pg/VerheijenFo ... 1392776475

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-17 07:30 



 
Profiel   

Dankje Wieneke! En succes in het L1!! Ik had het linkje inderdaad al gevonden :) ik had haar kaartje daar gevraagd. Nog even wachten op de foto's van de Ranch Riding!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-17 09:27 



 
Profiel   

Lagonda schreef
Dankje Wieneke! En succes in het L1!! Ik had het linkje inderdaad al gevonden :) ik had haar kaartje daar gevraagd. Nog even wachten op de foto's van de Ranch Riding!


Dankjewel :D Ben benieuwd, ze maakt toch altijd wel leuke plaatjes om even terug te zien :D

Wij maken 22 oktober ons debuut, zijn jullie er dan ook weer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-17 12:58 



 
Profiel   

Leuk zeg, gefeliciteerd!
Wat voor niveau rijd je?
Ik ben de 17de ook op Lansbergen, onze eerste wedstrijd ever haha ben benieuwd maar lijkt me super gezellug!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 07:53 



 
Profiel   

he Jolene! Ik doe L4 :) Lansbergen start ik Showmanship en Ranch Riding. Succes! Kom je even hoi zeggen? Je weet hoe mijn paard er uit ziet :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 10:00 



 
Profiel   

Leuk! Ik doe in hand trail en ranch riding. Dus dan komen we elkaar weer tegen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 10:39 



 
Profiel   

Gezellig! 22 okt staat ook in de agenda. Sowieso Ranch Riding :D
Amanda, weet jij of voor Lansbergen patterns en programma ergens online komt? Kan op hun website en facebook niks vinden

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 12:20 



 
Profiel   

Lagonda schreef
Gezellig! 22 okt staat ook in de agenda. Sowieso Ranch Riding :D
Amanda, weet jij of voor Lansbergen patterns en programma ergens online komt? Kan op hun website en facebook niks vinden


Zag toevallig je berichtje voorbij komen :Y)


Hier staan de patterns voor lansbergen in de groep :)

https://www.facebook.com/groups/641322566051191/

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 12:30 



 
Profiel   

Ze staan in de FB groep :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 12:53 



 
Profiel   

Gevonden, dankje! Een sidepass, beter dan de turns :+ we gaan het zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 13:36 



 
Profiel   

Ja, maar helaas geen cirkels. Die vind ik wel fijner :')
Is net even wat makkelijker controleren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 13:36 



 
Profiel   

Ik zit nu alleen ineens met een vervoersprobleem, rijdt iemand van jullie toevallig via Utrecht O:)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-17 15:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen