Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Daantje op de Late Summer Show 2017

 
Profiel   

Afgelopen weekend mochten we weer showen. Een thuiswedstrijd, dus ik kon beide dagen.

Uit enthousiasme besloot ik Amateur/Open te starten op zaterdag. Wel alleen in hand, maar toch. Op zondag heb ik in mijn eigen klasse Beginners gestart in de In Hand Trail, de Showmanship, Trail en Pleasure. En voor het eerst op één hand. Volgend seizoen moet ik namelijk promoveren dus dan moet ik verplicht op één hand. Nu mocht ik nog kiezen maar heb ik bewust gekozen om toch op shanks te starten om alvast te wennen. Ook geen enkele verwachting dus, behalve een braaf paard en proberen te ontspannen.

En dat is ruimschoots gelukt. :) Het is duidelijk dat we nog een lange weg te gaan hebben, maar hee; die weg is zo leuk om saampjes te ontdekken! We oefenen vrolijk door dus!

Wachten voor de showmanship
[ img ]

Eerste in de All Breed Showmanship! Trots!
[ img ]

Geplust op de brug, maar niet geplaatst omdat ik lángs de jog over ging ipv erover.... }:0 :x |o
[ img ]

Gelukkig kregen we nog een herkansing voor de In Hand Trail, namelijk de zondag. Nu toch maar wél de jog over gedaan O:) en eerste! *\o/*
[ img ]

Daarna de trail onder zadel, voor het allereerst op één hand :brr:
[ img ]

Nee ik lach hier niet van plezier, maar van onbeschrijflijke schaamte: ik had de eerste bocht al gemist, via een omweg toch nog bij de back up terecht gekomen, maar die onderweg zo verbouwd dat ik er niet meer vooruit door kon wegdraven :')
[ img ]

Hier in de Pleasure (extended jog), toch al best redelijk voor een allereerste keer op één hand.
[ img ]

En tweede! Maar bovenal heel tevreden en trots op mijn knappe paard die toch maar stug volhoudt met een mens op z'n rug dat opeens niet meer kan sturen... :(:)
[ img ]

We hebben nog veel te oefenen deze winter, maar volgend seizoen gaan we er weer vol voor, in de hoop op toch een bochtje kunnen rijden :D :D :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-17 20:17 



 
Profiel   

Toch wel een tevreden gevoel denk ik? :D
Jammer van die jog-over die je miste zaterdag maar ach....

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-17 20:29 



 
Profiel   

Hihi, en toch zijn de foto's waarop je lacht wel heel leuk geworden! Dus ssttt... niks gezien... :D :o Knappe prestaties weer, jullie zijn zo'n mooie combi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-17 20:42 



 
Profiel   

Ja heeeel tevreden! En tja die jog over is niks meer aan te doen, maar wel zuur omdat ik verder alles geplust had, maar ja, eigen schuld dikke bult :D

Thanks Iloon, en ja je hebt wel gelijk... maar vaker de boel verklooien dus _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-17 20:53 



 
Profiel   

Oh man, ze/we passen echt bij elkaar _O-
Maar blijven lachen inderdaad :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-17 21:55 



 
Profiel   

Wat geweldig Rije! en gewoon op een hand, appeltje eitje :D :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-17 22:00 



 
Profiel   

Als je er niet bij schrijft waarom je lacht heb je het gewoon geweldig gedaan en ook nog plezier gehad. Mooier kan niet toch.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-17 22:03 



 
Profiel   

Op een hand, maar is er ook een voorschrift om hoe/waar je andere hand te houden?
Ik vind het erg leuke foto's en als je maar geniet, dan moet je dat foutje maar vergeten hoor!
(en wat een knap paard heb je)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 08:38 



 
Profiel   

Wat cool! Gave foto's, ziet er al heel serieus uit hoor! Ga zo door! :D *\o/*

kwita schreef
Op een hand, maar is er ook een voorschrift om hoe/waar je andere hand te houden?
Ik vind het erg leuke foto's en als je maar geniet, dan moet je dat foutje maar vergeten hoor!
(en wat een knap paard heb je)


In principe maakt het niet uit waar je je hand houdt. Maar je moet uitkijken dat je niet je hele lichaamshouding verandert (schouder naar achter) ik heb mezelf nu aangeleerd dat ik mijn hand gewoon tegen mijn lichaam aan hou. Dat is het makkelijkste.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 08:46 



 
Profiel   

Leuke foto's

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 09:18 



 
Profiel   

Wat gaaf Rije! Is bij de Haerst of niet? Ik wist niet dat ze daar deze wedstrijden hielden. De foto's waarop je lacht zijn ook erg leuk geworden dus ik zou zeker tevreden zijn :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 09:22 



 
Profiel   

Leuke foto's en wat een leuk paard!! Was het bij die jog over nou de bedoeling dat jij ook over dat houten bruggetje ging?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 10:17 



 
Profiel   

Nissima, een jog over is balkjes waar je overheen moet draven.

Daantje is Daan geworden... wat heeft hij een volwassen uitstraling gekregen. Dat komt vast van pas bij de Beproevingen met het Stuurloze Mens :P

Ben benieuwd hoe het jullie volgend jaar zal vergaan. En dit paars vind ik jullie heel mooi staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 20:51 



 
Profiel   

Ahh dank Koper! Dat is logischer ja :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-17 00:45 



 
Profiel   

Ik mis nog wel het verhaal dat het zo goed ging door de groom die je had! :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-17 01:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen