Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

In-Hand Trail clinic met Guppie!

 
Profiel   

Op zondag 11 november hadden Joy en ik een in-hand trail clinic van Anick Worp. Dit was onze eerste ervaring op vreemd terrein, dus best spannend.

Joy is inmiddels 2,5 en begint lekker te puberen :P

Trailerladen ging goed en aangekomen op lokatie had Joy vooral oog voor de grasjes :Y) :+

We hadden eerst 45 minuten theorie. Best lastig voor Joy, aangezien ze moest wachten. Maar ze deed het ontzettend braaf!

Tijdens de clinic hebben we geoefend met stap- en drafbalkjes, een vierkant, een L en een hek. Joy deed het alsof ze nooit anders had gedaan. Vooral de drafbalkjes waren verbazingwekkend! Ze droeg zichzelf zo mooi en ze moest mij eerder helpen dan andersom! (Aangezien het voor mij ook de eerste keer was... :D)



Ik ben ontzettend trots op mijn meissie! We zijn zo ontzettend (naar elkaar toe) gegroeid en we gaan lekker door op deze weg! *\o/* <3

Hieronder een fotoverslag:

Balkjes: als een volleerde trailquarter stapt ze er overheen!
[ img ]

[ img ]

Vierkant:
[ img ]

[ img ]

[ img ]
(Best lastig met zo'n groot lijf dat je nog niet helemaal onder controle hebt... :+ )

L achterwaards:
[ img ]
Best overbouwt lijkt ze hier nog := ... Gelukkig vertekent het beeld door de positie van de camera en haar indrukwekkende achterhand <3

Nog een keer achterwaards oefenen:
[ img ]

En ze stond zo braaf te wachten als we uitleg kregen!
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Hek: vooral het achterwaards (rechtuit) is nog wel een puntje waar aan gewerkt kan worden
[ img ]

[ img ]

[ img ]

We blijven lekker oefenen thuis en wie weet zit er dan in het voorjaar wel een show aan te komen! }:0

Nog even ter vergeliking, precies 2 jaar geleden liepen we er zo bij:

[ img ]
<<)

Laten jullie een berichtje achter? :D _/-\o_
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-18 20:32 



 
Profiel   

Recht achteruit is nog een werkpuntje ... :D

Tjonge, tjonge, dat mag ook wel. Guppie is nog jong. Ik heb bewondering voor jullie als je ziet hoe goed jullie het al doen. En dan zie ik het alleen nog op de foto's en niet in het echie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-18 20:35 



 
Profiel   

Dankje! Je moet wel een beetje kritisch blijven natuurlijk :P

Haha nee hoor ik ben al ontzettend blij met wat we hebben bereikt. Afgelopen week een dagje gelongeerd (voor het eerst aan een touw) en ook dat was zo braaf! Alle gangen op stemcommando en heel gefocused op mijn lichaamstaal. Je ziet dan ook dat ze het heel leuk vindt en erg haar best doet! En dan gloei ik van trots! <3

En alles gewoon rustig aan en zonder druk of haast. Werkt voor ons het beste!

en je mag bestwel eens komen kijken natuurlijk! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-18 20:44 



 
Profiel   

Guppie? :')
Tank klinkt beter, wat is ze geweldig gegroeid!
Prachtige merrie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-18 20:51 



 
Profiel   

Wat een GUP is het al geworden, als je terug kijkt is het zo snel gegaan!

Gaaf dat je meegedaan hebt, heerlijk om zo spelenderwijs haar een fijne start geeft voor de rest van haar leven :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-18 21:28 



 
Profiel   

tones schreef
Guppie? :')
Tank klinkt beter, wat is ze geweldig gegroeid!
Prachtige merrie.


Dankje! Ik ben ook erg blij met haar bouw en beweging. maar ze had best iets kleiner gemogen... :o

Klopt Odds! Ik peobeer alles luchtig te houden. Deze clinic was het langst dat ik met haar gewerkt heb aan één stuk. Ze deed het prima. Had me voorgenomen te stoppen als ik zou merken dat het haar teveel werd, maar dat was niet het geval. Thuis duren de traininkjes niet langer dan 15 minuten. Behalve wandelen, dat is uiteraard wel wat langer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-18 21:48 



 
Profiel   

Wat doet ze het braaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-18 22:37 



 
Profiel   

Wat is ze enorm gegroeid zeg!
Leuke foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 09:43 



 
Profiel   

Heerlijke foto's :+:
Gaaf om te zien dat jullie al zo'n goed team vormen _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 11:34 



 
Profiel   

Zo, die lijkt grooooot!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-18 22:42 



 
Profiel   

sevke schreef
Zo, die lijkt grooooot!


Dat lijkt ze niet alleen, dat is ze ook :o

Joy is ehh... van het grotere quartertype. := maar geen pleasure bouw, want ze heeft nu al een partij spieren! :oo :wow:

Ik had ingezet op een reinertype, maar ze is ietsjes groter geworden... Dat belemmerd haar verder niet hoor *\o/*

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-18 09:03 



 
Profiel   

Knappe Gup hoor :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-18 09:33 



 
Profiel   

Is niet erg. Ik heb ook zo’n GVR :')

[ img ]

Ikzelf ben 1.68 en heb best lange benen zie hoe klein ik erop lijk. Shaggy is 1.55 en 100% reining gefokt. (Spooks Gotta Gun uit een Lil Ruf Peppy dochter)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-18 12:00 



 
Profiel   

Gaaf paard!! <3 *\o/*

Hier ook 168 en korte beentjes... Joy gaat richting de 160. Dus dat is lekker in verhouding O:) :')

Maar zo lang ze zo blijft bewegen als ze doet, maar ik me niet zo'n zorgen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-18 19:51 



 
Profiel   

Wat is ze al groot! en tegelijk nog zo puppy <3 Leuk dat je dit nu al zo goed met haar kan doen! :D
Mijn ''Haidas'' Quarter is ongeveer 1.55-1.60 nu denk ik. Ik vind hem klein :') maar dat is hij ook naast mijn uit de kluiten gewassen Amerikaanse Appaloosa van 1.65 :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-18 20:00 



 
Profiel   

BrittS schreef
Wat is ze al groot! en tegelijk nog zo puppy <3 Leuk dat je dit nu al zo goed met haar kan doen! :D
Mijn ''Haidas'' Quarter is ongeveer 1.55-1.60 nu denk ik. Ik vind hem klein :') maar dat is hij ook naast mijn uit de kluiten gewassen Amerikaanse Appaloosa van 1.65 :+


Haha! Ook een Haidas? Leuk! :j Maar de grote genen heeft ze van papa's kant. Haidas Little pep was niet zo groot. Haar moeder overigens wel (voor een cutting gefokte quarter)

Joy zet zeker de lijn van papa voort in ieder geval! :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-18 23:09 



 
Profiel   

wauw wat is ze prachtig, die kleur <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-18 23:23 



 
Profiel   

Witchcraft schreef
wauw wat is ze prachtig, die kleur <3


Dankje! En eigenlijk wilde ik helemaal geen bruine :=
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-18 23:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen