Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 22 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ook voor ons zit showseizoen 2018 er op!

 
Profiel   

Nu de laatste show van het jaar er al even op zit, heb ik tijd voor een tof overzicht van ons showseizoen :)

Even een klein paspoortje
OT Tunein R Tuneout
(Taris Valentine X Great Tune v. Einstein)
Quarter Horse
6 jaar
Ruin
Ongeveer 1,53m wat hem vrij groot maakt voor een Quarter en voor mij :+ (zelf 1,58m)

We hebben dit jaar best veel (persoonlijke) overwinningen behaald. Hieronder een klein overzichtje :D

We begonnen ons jaar met wat oefenwedstrijdjes, oa Showtime Charity en de Western Days in Eersel.
Deze wedstrijden gebruiken we vooral om voor te bereiden op de grotere/meerdaagse shows, waardoor we dus geen score's rijden.
[ img ]

In April haalden we de 2de plaats met een score van 69,5 in de Green Reiner.
[ img ]

In Mei heb ik dan besloten hem tijdelijk in training te zetten, aangezien mijn paardje nu ruim 55 minuten van huis af stond, had ik even tijd voor andere belangrijke zaken. Waaronder mijn BE-rijbewijs halen. En dat is van de 1ste keer gelukt *\o/* Nu kon ik eindelijk zelf op pad met mijn grote vriend.

In Juli was er dan terug een wedstrijd in Grathem, Nederland. We haalden in de Rookie L1 een 5de plaats met 68,5 score. In Augustus gingen we 2x op show, de eerste show maakte ik een domme fout en werd hierdoor 14de ipv 2de, maar hij was echt heel braaf! De 2de show was in Destelbergen, hier behaalden we een 69 score wat goed was voor een 4de plaats *\o/*

In September was het Belgium Futurity show, hier werden we 1ste in de Beginners klasse met een 70 score *\o/* *\o/* *\o/*
En de laatste show van het jaar was in oktober, hier werden we 1ste in de Green Reiner L2 met 56 deelnemers, score 70,5 *\o/* *\o/*
Daardoor wonnen we ook nog het algemene 'Championship Green Reiner L2' *\o/*
Hieronder de foto's :D

[ img ]

[ img ]


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-18 13:44 



 
Profiel   

Wat heb jij toch een retegaaf paard onder kont!! :~ :~

Gave foto's ook! Gefeliciteerd met alle behaalde resultaten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-18 18:00 



 
Profiel   

Citaat
Wat heb jij toch een retegaaf paard onder kont!! :~ :~


+1 :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-18 18:15 



 
Profiel   

GAaf paard en gave fotos!
Mag ik uit interesse vragen waarom hij soms een soort knie beschermer heeft en waarom die soms links en soms rechts zit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-18 18:17 



 
Profiel   

Voor de spins toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-18 18:31 



 
Profiel   

Hahah bedankt allemaal :)

Het grappige is dat toen ik ging kijken naar hem, ik eigenlijk niet eens voor hem ging kijken maar voor een andere. Die beviel echter niet met rijden, had van Tune de video wel al gezien maar was daar niet van onder de indruk, was op video niet mijn type paard. Te breed, te groot en te macho :+ Tot ze hem daar uit de stal haalde, toen was ik op slag verliefd <3

Ja is inderdaad een kniebeschermer, sinds hij in training staat begint hij harder te spinnen, waardoor hij soms zijn eigen knieƫn aantikt. Om dit te voorkomen doen we een kniebeschermer om, aan welke kant hij zit maakt op zich niet uit.
Als hij links zit en hij raakt met zijn rechtse knie zijn linkerknie voelt hij het niet, maar raakt hij met de linkerknie de rechterknie voelt hij dat ook niet want dan raakt hij met de beschermer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-18 19:33 



 
Profiel   

Mooi showseizoen hebben jullie erop zitten gefeliciteerd met jullie prestaties. Mooie foto's ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-18 08:07 



 
Profiel   

Goede prestaties! En wat een kanon heb je! Heel gaaf paard <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-18 16:04 



 
Profiel   

Dankje allemaal <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-18 19:59 



 
Profiel   

Goed gedaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-18 16:56 



 
Profiel   

Inderdaad, wat een stoer paard..hele woeste uitstraling.

Gefeliciteerd met alle behaalde resultaten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-18 17:27 



 
Profiel   

Ah knappe Tune! Leuk om jullie hier tegen te komen
Jullie hebben een geslaagd showseizoen achter de rug :) Wat goed dat je hebt doorgezet en hem niet hebt verkocht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-18 09:24 



 
Profiel   

Cintaria schreef
Ah knappe Tune! Leuk om jullie hier tegen te komen
Jullie hebben een geslaagd showseizoen achter de rug :) Wat goed dat je hebt doorgezet en hem niet hebt verkocht!



Dankjewel allemaal!
Indd, ben heel blij dat hij hier nog is, en heb geen moment spijt gehad dat ik mijn 2de job opgezegd heb voor hem :) Nu heb ik veel meer tijd en gaat het trainen ook veel beter omdat ik niet meer op de klok moet kijken om op tijd terug te zijn voor het werk. Ik ben daardoor veel rustiger en dat is echt aan Tune te merken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-18 12:11 



 
Profiel   

Wat een prachtig paard heb je! Ik heb hem toen inderdaad ook te koop zien staan, en ik heb serieus getwijfeld om je erover te berichten :D Maar uiteindelijk toch een jaarling gekocht.

Maar hij is echt heel gaaf, en z'n aparte bles tekent hem echt! En ehh.. Grotere quarters worden steeds populairder toch, ook in de reining haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-18 09:02 



 
Profiel   

Dankje :)
Zijn aparte bles maakt het inderdaad af, alhoewel veel mensen denken als ze hem zien lopen dat hij kantelt met zijn hoofd, wat niet zo is hahaha :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-18 19:55 



 
Profiel   

Tunie! <3 <3 <3

Jullie hebben een super jaar achter de rug. Op naar 2019 :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 15:49 



 
Profiel   

Goed gedaan melis! Tune en jij zijn echt gegroeid dit jaar, zo leuk om te zien! (Trouwens nooit geweten dat jij achter deze account zat :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-18 21:11 



 
Profiel   

Zie dit topic nu pas (ben al even niet meer op bokt geweest), maar kan het toch niet laten om te reageren :o .

Een welgemeende dikke proficiat met jullie geweldige resultaten! Ik vind jullie echt een gaaf team en vind niet dat hij zo groot oogt, jullie passen echt goed samen.

Zo fijn dat je hem toch gehouden hebt! Tune is gewoon jouw maatje. Het is ook echt een geweldig leuk en knap paard. Hij was zo leuk te rijden toen ik langs kwam om te testen en ik durf er voor wedden dat dit niet eens meer hetzelfde paard is als toen. Je hebt er echt goed aan gedaan hem niet weg te doen. De resultaten spreken duidelijk voor zich.

Hopelijk kom ik je volgend showseizoen eens tegen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-18 13:42 



 
Profiel   

quarterH schreef
Goed gedaan melis! Tune en jij zijn echt gegroeid dit jaar, zo leuk om te zien! (Trouwens nooit geweten dat jij achter deze account zat :')


Hahahha heeft bij mij ook even geduurd voor ik door had dat jij het was :+

Thanks

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-18 15:12 



 
Profiel   

Mloez schreef
Tunie! <3 <3 <3

Jullie hebben een super jaar achter de rug. Op naar 2019 :j

Inderdaad, hopelijk nog meer knallen aankomend jaar :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-18 15:13 



 
Profiel   

tweety_be schreef
Zie dit topic nu pas (ben al even niet meer op bokt geweest), maar kan het toch niet laten om te reageren :o .

Een welgemeende dikke proficiat met jullie geweldige resultaten! Ik vind jullie echt een gaaf team en vind niet dat hij zo groot oogt, jullie passen echt goed samen.

Zo fijn dat je hem toch gehouden hebt! Tune is gewoon jouw maatje. Het is ook echt een geweldig leuk en knap paard. Hij was zo leuk te rijden toen ik langs kwam om te testen en ik durf er voor wedden dat dit niet eens meer hetzelfde paard is als toen. Je hebt er echt goed aan gedaan hem niet weg te doen. De resultaten spreken duidelijk voor zich.

Hopelijk kom ik je volgend showseizoen eens tegen :D


Hee toeval jou hier tegen te komen!
Ben ook echt blij dat hij is gebleven. Hij is zoveel veranderd, hij is nog makkelijker geworden qua rijden en is echt een stuk volwassener geworden nog :D een beetje een laatbloeiertje
Supertrots op hem wat we afgelopen jaar bereikt hebben!
Op naar volgend showseizoen en inderdaad tot de volgende show Carmen!
Hoe gaat het met jou merrietje intussen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-18 15:15 



 
Profiel   

Mooie foto's
Wat een manen zeg!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-19 21:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 22 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen