Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 27 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Mijn Arabische sprookjespaard op het strand

 
Profiel   

Het was een prachtige dag in oktober... Fotografen waren mij geheel onbekend maar ach, als ik het nou combineer met een duinritje is t nooit voor niks.
...ik was dus compleet verdwaald in het enórm zware Schoorlse duinzand met mijn drachtige prinses :')

Van de fotograaf die ik normaal vraag krijg ik altijd gewoon álle foto's, dat miste ik nu wel een beetje O:) Hoewel ik de foto's prachtig vind zitten er ook veel bij die qua moment net even minder zijn (om over rijtechnisch nog maar te zwijgen := ).

Toch erg blij met deze mooie platen en weer trots op mijn drachtige dame, hoewel ze wel een beetje heet werd van het bit. Normaal rijden we buiten op bosal en daar voelt ze zich prettiger bij :D

Foto's door Emotionale Tierportraits & Bujar Productions

Maar beginnen met mijn favoriet, die zelfs de DAWRA-kalender heeft gehaald *\o/* Gaat ergens uitvergroot in huis <3
[ img ]

Beetje klooien bij het water..
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Beetje poseren bij het duin...
[ img ]
[ img ]
[ img ]

<3
[ img ]
[ img ]

Beetje goffen over het strand (we gingen nóg harder maar geen foto's van ontvangen helaas)
[ img ]

En beetje poseren terwijl kindertjes om de haverklap wilden aaien :+
[ img ]
[ img ]

Inmiddels zit de singel Nas in de weg, ze heeft ook een vrij serieuze baby-buik al (...dierenarts vroeg of ik zeker wist dat er geen 2 in zaten :') ) en moeten we dus zonder zadel het duin in. Kan allemaal gewoon, met dit wereldpaard <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-18 12:41 



 
Profiel   

Wauw! Prachtige foto’s zeg. Jullie staan er ook geweldig op. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-18 14:01 



 
Profiel   

Ondanks dat je een beetje bromt op de foto's staan jullie er wel erg mooi op samen. Kan ook niet anders met zo'n combinatie.

(Tip voor foto nr. 1 voordat ie groot aan de muur komt: even de horizon recht (laten) zetten.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-18 14:04 



 
Profiel   

Dank! *D

Misschien ben ik soms ook gewoon te kritisch, want dit zijn echt wel mooie platen geworden. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-18 14:26 



 

Jammer dat je zo moppert op de fotografen die naar mijn mening prachtig werk hebben afgeleverd.. Het is verre van gebruikelijk om alle foto’s toe te sturen ;).

Laatste foto is ook heel spectaculair, erg mooi. En je ziet het er niet aan af zeg, dat ze al hoogdrachtig is. Mooi lijntje heeft ze.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-18 14:48 



 
Profiel   

Weet ik hoor dat dat ongebruikelijk is! Juist daarom is het ook zo lastig als je daar aan gewend bent geraakt :=
En mopperen was echt niet de bedoeling :x Ben juist ontzettend blij met deze foto's en met name de eerste vind ik werelds <3
Misschien is t juist omdat ze zo mooi zijn dat ik baal van de net-niet momentjes, anders had ik nóg meer fantastische foto's gehad :D

Ze zat op de foto's op 5 maanden dus het viel daar ook nog mee, maar ze is vrij explosief gegroeid de afgelopen tijd :') <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-18 15:07 



 
Profiel   

Vind die foto's van Emotionale Tierportraits echt schitterend geworden, ben benieuwd wat jouw standaard precies is als dit een beetje teleurstellend was :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-18 15:27 



 
Profiel   

Teleurstellend? Ben je gek! :D
Ik mag normaal dan zelf uitzoeken (dus altijd het perfécte moment) maar zo prachtig bewerkt heb ik ze nog nooit gehad hoor <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-18 15:43 



 
Profiel   

Echte roze prinsesjes! :D Mooi hoor Amy! Hoe gaat het met 'r? Al dik? :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-18 21:11 



 
Profiel   

Je kan zelfs mét winterdeken dr buik zien :')
En als ik tegen haar buik roep 'baby ben je thuis' volgt er een schop :D :D

Schiet ook al lekker op nu, al op de 7 maanden, gaat zo hard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-18 21:28 



 
Profiel   

Één woord: verliefd! <3 Wat een toffe combinatie zijn jullie en niet alleen omdat ik een voorliefde heb voor arabieren! O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 14:50 



 
Profiel   

Wauw! Die eerste is écht prachtig, heel tof dat deze op de kalender staat :D Benieuwd naar de baby!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 17:34 



 
Profiel   

Ze zijn superrrr gaaf geworden! Die laatste is echt wauwie! <3 <3 <3

(Volgende keer wel gewoon weer lekker die bosal of een snaffle erin, ookal is het voor een fotoshoot O:) Dat past op de rijmomenten beter bij het gehele plaatje)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 20:35 



 
Profiel   

Prachtige arabier <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 20:56 



 
Profiel   

canisia schreef
Ze zijn superrrr gaaf geworden! Die laatste is echt wauwie! <3 <3 <3

(Volgende keer wel gewoon weer lekker die bosal of een snaffle erin, ookal is het voor een fotoshoot O:) Dat past op de rijmomenten beter bij het gehele plaatje)


Eens! Was even veel te blij met mn nieuwe teugels ook gewoon :') Rij buiten ook veel lekkerder op bosal O:)

Dank voor de leuke reacties weer! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 22:34 



 
Profiel   

Wauw, die eerste foto! Gave merrie, tuig staat haar goed. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 22:37 



 
Profiel   

Die laatste foto :oo
die vind ik echt fantastisch <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-18 09:10 



 
Profiel   

Ik vind de laatste echt geweldig !!!
Die zou bij mij levensgroot op de muur mogen als het mijn foto was <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-18 14:56 



 
Profiel   

Wow! Wat een prachtige foto's van jou en Nas, Amy! :D Maarre.. waarom heb je een bit ingedaan ipv de bosal? Of heb ik daarover heen gelezen? Ik zou de volgende keer ook gewoon de bosal om doen. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-18 19:11 



 
Profiel   

Ik vind die een na laatste echt fantastisch! Allemaal eigenlijk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-18 19:25 



 
Profiel   

Ooh ik ben echt jaloers... Wat een mooie foto's... En wat ziet dat er relaxed uit.. <3 <3 wauw...

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-18 19:46 



 
Profiel   

Ik snap inderdaad wel dat het niet tof is om niet alle foto's te ontvangen, zou inderdaad ook liever zelf selecteren en heb daarom nog nooit een betaalde fotoshoot gedaan want ben te bang dat het tegenvalt. :=
Zie inderdaad ook wel wat zaken waar jij je wellicht ook aan ergert, zoals dat op een hoop foto's de oortjes niet naar voren staan, de ogen niet overal mooi open zijn etc.
Maar, al met al zitten er ook echt wel mooie platen bij inderdaad!
En volgens mij heb je een heel lief paard zo aan haar uitstraling te zien :)

(Ik vraag me trouwens wel af wat een fotograaf doet als de verwachtingen niet overeen komen en de shoot niet is zoals de afnemer wilde. Krijg je dan financiële compensatie oid?)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-18 20:46 



 
Profiel   

Ook ik vind het jammer mbt de opmerking naar de fotograaf.
Hebben jullie niet vantevoren eea besproken samen ? En weet ze dat je dit zo vind/voelt ?
Meeste fotografen zouden dan of een poging 2 of een andere oplossing bedenken samen. Natuurlijk ook afhankelijk of het een betaalde shoot is of op tfp basis.
Ik zag de opmerking van oortjes van iemand anders voorbij komen maar volgens mij is dat vooral het geconcentreerde koppie van het paard ?

Het is sowieso lastig met fotograferen en dieren. En rijtechnisch is toch vaak een weerspiegeling van hoe t ging.

Buiten dat .... je hebt een ontzettend mooi paard en jullie als combinatie zijn ook prachtig <3
Die eerste foto is inderdaad 1 om in te lijsten... wauw.

Veel genieten van elkaar en op naar een volgende shoot zou ik zeggen !

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-18 22:00 



 
Profiel   

Wauw prachtig!!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-18 22:31 



 
Profiel   

Bedankt voor jullie leuke reacties weer! :D

Bit omdat... nouja... anders hangt dat mooie hoofdstel ook maar zo te hangen :') Vond het een goed moment om m weer eens uit de kast te halen :+

Shoot was vrij spontaan en viavia, op hun verzoek. Ze zochten nog een model voor zonsondergang. Ik had wel aangegeven welke punten voor mij belangrijk zijn (oa mooi ronde hals). Wat er rijtechnisch niet is kunnen zij natuurlijk ook niet op de foto toveren, maar ze is best fijn aan het sjouwen geweest dus dan baal je een beetje van de valse-krul-fotos O:) Heb hier uiteraard enkel de mooisten geplaatst :D
Was overigens niet betaald, dus in zoverre wil ik een gegeven paard ook écht niet in de bek kijken :D Alleen al die eerste foto maakt het alle moeite waard <3

Nas is echt ongelóólijk lief idd... Nooit een stap verkeerd. Echt met recht een sprookjespaard.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-18 01:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 27 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen