Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Western Experience 2019 - Wat een ervaring!

 
Profiel   

Jaja, hetgeen waar ik als klein meisje al van droomde, dan wel als dressuurruiter, maar dan toch.
Rijden in de welbekende Brabanthallen in Den Bosch.

Vooraf wist ik van mijzelf dat ik de pleasure en trail ging rijden met m'n reiningpaardje die de week daarvoor nog ipv allround even compleet in de reiningkant was doorgetraind.
Dus wat was het doel? Nou ik mag er rijden, dus genieten, lachen en plezier hebben met mijn paard.

En dat hebben we gedaan, wat was het gaaf. Grace was relaxed terwijl er zoveel om d'r hoofd gebeurde.
Lees: inrijbaan direct achter je (waar dus ook in werd gereden door barrelracers, pole benders en de future guys), dromedaris met 1 rij stallen ertussen en amerikaanse zeearend aan de andere kant van de steeg :Y).
Ze gaf geen kik, en heeft zelfs languit liggen pitten in d'r stalletje.

Zaterdag kwamen we aan, man wat een knappe pleasureknollen, allemaal ruiters waar je ook torenhoog naar op kijkt.
Dus het was voor mij al zeker dat ik niet voor een prijs ging en ik het een giga eer vond (en vind) om daar te mogen rijden. *D

De pleasure heerlijk kunnen rijden, Grace gaf niet om de schaapskudde aan het einde van de wedstrijdbak, de tribune waar mensen op liepen, de picknickbanken die ook vol waren met druk pratende mensen. Uiteindelijk net niet in de finale, achteraf nog om tips gevraagd bij de jury, die gaf aan dat ik net buiten de finaleplekken op nummertje 7 was geƫindigd. *\o/*

Zondag lekker los kunnen rijden en daarna de trail proef, tja, laten we zeggen dat we geen diskwalificatie hadden. We hebben werkelijk 2 balkjes niet aangeraakt en verder changementjes, springpaardenacties en een heeeeeel blij paard laten zien. Echt d'r oren konden niet dichter naar elkaar toe :Y) Ik kon eigenlijk alleen maar lachen. Maarja we kunnen toch nog zeggen dat we niet gediskwalificeerd zijn en dus wel een 11e plaats hebben :Y)

Daarna zijn we rustig in gaan pakken en naar huis gegaan, de horsemanship had ik ook graag mee willen doen, maar er was slecht weer voorspeld en we waren allemaal helemaal doodop. Dus aan paardlief gedacht en het prachtig afgesloten. :)

En meer beeld kan ik denk ik het beste met foto's laten zien, geniet mee <3


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


En dan deze gave vogel, die dus in de buurt van Grace sliep en achter dr naar de wedstrijdring ging. Voor de shows vliegt de zeearend los over de tribunes en baan heen. Wat niet altijd vlekkeloos gaat, een keertje zat hij ook bij de losrijarena in de buurt tegen een balk van het plafond aan. Ik zou hartverzakkingen krijgen, de Future Guys waren er wat rustiger onder :Y)

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-19 19:54 



 
Profiel   

Wauw! Wat gaaf zeg! En wat super dat je daar hebt mogen rijden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-19 20:09 



 
Profiel   

Kicken! Lekker gereden en die zeearend op je hand. Geweldig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-19 20:14 



 
Profiel   

Dankjullie!! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-19 06:22 



 
Profiel   

Gaaf hoor! :D En wat heerlijk dat je paardje zo braaf was.
Alleen een kleine correctie, het waren niet de Future Guys maar Josh Clemens Show Team ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 02:41 



 
Profiel   

NRJ schreef
Gaaf hoor! :D En wat heerlijk dat je paardje zo braaf was.
Alleen een kleine correctie, het waren niet de Future Guys maar Josh Clemens Show Team ;)

Dankjewel!


Ohja true, ik zat al te twijfelen :Y) naja 'de mensen die naast hun paard hangen voor de fun' is ook een mooie omschrijving *\o/*
Die kleine correctie kan ik helaas niet meer aanpassen in de OP :) Maar hij staat hier in m'n hoofd genoteerd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 07:55 



 
Profiel   

Kom dit topic nu pas tegen maar was de eerste keer voor mij western experience en wat een leuke dag. Pleasure zaterdag wel net gemist. We waren azn het dansen :P . Maar dan heb je met jessy Goossens samen gereden, onze Belgische trots in de pleasure.

Die arend en hun show was heel leuk om naar te kijken.

Goed gedaan zou ik zeggen. Had je je palo niet mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-19 21:48 



 
Profiel   

Jullie zijn een hele leuke combi samen, en ja er komt heel wat over ze heen als je daar start letterlijk en figuurlijk. Als het daar lukt dan is een NK een eitje zeggen wij altijd. Volgend jaar bij leven en welzijn weer Wieneke? De 25e WE.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-19 10:14 



 
Profiel   

Fotsy schreef
Kom dit topic nu pas tegen maar was de eerste keer voor mij western experience en wat een leuke dag. Pleasure zaterdag wel net gemist. We waren azn het dansen :P . Maar dan heb je met jessy Goossens samen gereden, onze Belgische trots in de pleasure.

Die arend en hun show was heel leuk om naar te kijken.

Goed gedaan zou ik zeggen. Had je je palo niet mee?


Jaaa klopt, was erg gezellig :D

Dankjewel *\o/* Nee die ben ik omdat ze nog geen wedstrijd ervaring heeft begonnen in het L4, de western experience mag je pas in het L2 en L1 mee doen :)


Lars_Alida schreef
Jullie zijn een hele leuke combi samen, en ja er komt heel wat over ze heen als je daar start letterlijk en figuurlijk. Als het daar lukt dan is een NK een eitje zeggen wij altijd. Volgend jaar bij leven en welzijn weer Wieneke? De 25e WE.

Dankjewel!! :D Haha echt hoor, kan me niet voorstellen dat het EK zelfs minder heftig is :Y) Jaa volgend jaar misschien wel weer *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-19 15:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen