Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

And then the day arrives...

 
Profiel   

Cer schreef
Supercool!! Idd, dat gevoel kan bijna niets tegenop! Snap t helemaal :j
Wat een mooi paard ook !!


Qua longeerlijn.. ja.. wat al gezegd werd ;)
Twee ringen.. :n nee joh, super onhandig..

Ik zou t trouwens wel gek vinden om er zonder 'teugels' op te zitten :') niet om er wat mee te doen, maar om iets in je handen te hebben..


Dankje! :D

Ik heb de knop vast :+ hulde aan dat ding haha! En ik rijd altijd op 1 hand (mijn bijrijdpaardje he, even voor de duidelijkheid :o ) dus ik ben gewend om 1 hand "los" te hebben. Onderstaande filmpje laat mooi zien wat ik automatisch met mijn linkerarm doe :+

Want: bewegend beeld mensen! Van gisteren, mét galop! *\o/*


Ga er even voor zitten, het filmpje duurt 9 min.... :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-19 08:30 



 
Profiel   

Leuk hè, die mijlpalen :D Toen ik voor het eerst op de mijne zat, euforie en emoties haha :')
Je zit er netjes op en als jij er tevreden mee bent hoe het gaat is het belangrijkst!
Aan de basis grondwerk dingen zie ik nog wel wat dingen die beter kunnen, maar die hebben we allemaal ;) :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-19 16:07 



 
Profiel   

Kijk die knapperd nou <3
Dat lieve geïnteresseerde snoetje ook bij alles wat jullie doen... blijf t prachtig vinden

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-19 16:20 



 
Profiel   

Heb ook stiekem wel eem traantje weggepinkt NRJ :')

Ja ik denk dat er altijd dingen beter kunnen. Maar tot nu tow gaat het zoals ik me voorstelde, dus gaan we lekker ook zo door. Morgen gaan er teugels aan en ga ik weet meer onafhankelijke hulpen geven.

Dankje Mondy! Ze is ook zo lief en vindt echt alles prima! <3 Gister na het trainen ging ik haar even wassen (day heb ik serieus 1 keer eerder gedaan, een soort van half toen het zo heet was vorige zomer) ze vond het heerlijk! *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-19 16:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen