Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 60 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Eindelijk trainingsfoto's, wel een beetje anders dan anders!

 
Profiel   

Dankjewel weer voor de leuke reacties!


meisje2000 schreef
Mooie fotos. Heb wel 1 vraag. Is spinnen voor zo'n jong paard niet erg belastend voor de pezen en botten? Niet aanvallend bedoeld hoor.gewoon nieuwsgierig.


Spinnen is altijd belastend, daarom moet je ook zorgen dat je dit rustig aanleert en opbouwt. Ik ben al met het grondwerken begonnen met de voorbereidingen op het spinnen. Voor ik onder het zadel begon met de de voorbereiding voor de spin, kon hij aan de hand dus zonder ruiter gewicht al spinnen. Later ga je eerst onder het zadel zijgangen, schoudercontrole en achterhand controle oefenen. Pas als dat voor elkaar is ga je voorzichtig aan een spin denken. En dan nog ben je niet rijden achter elkaar aan het spinnen. Het tempo is ook nog laag want je wil eerst dat de spin technisch goed is, daarna bouw je langzaam de snelheid op. Lucky heeft de techniek nu redelijk onder de knie dus wij gaan nu langzaam het tempo proberen op te voeren.

Daar zo'n steeds stapje voor stapje naar een spin toe te werken, bouw je al kracht op en kunnen ze de spin uit eindelijk lichamelijk veel beter aan.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-19 06:14 



 
Profiel   

Die krijg een goede basis mee zo te zien, top +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-19 08:20 



 
Profiel   

Toulouze schreef
Die krijg een goede basis mee zo te zien, top +:)+


Dankjewel! Ik doe mijn best om hem zo gezond en happy mogelijk te houden en toch samen uiteindelijk wat te presenteren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-19 11:01 



 
Profiel   

Mooi uitgelegd. Stapje voor stapje dus. Bedankt

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-19 12:10 



 
Profiel   

Tja. Ik ga dan toch maar “zeuren” over de foto’s. Ik vind het best storend dat er op de meeste foto’s maar de helft van het plaatje te zien is (m.a.w. maar een halve ruiter).

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-19 00:09 



 
Profiel   

Homiafortuna schreef
Tja. Ik ga dan toch maar “zeuren” over de foto’s. Ik vind het best storend dat er op de meeste foto’s maar de helft van het plaatje te zien is (m.a.w. maar een halve ruiter).


Dat kan ik begrijpen, zoals ik hierboven al aangaf is het idee ontstaan omdat ik een bepaalde compositie wilde om uiteindelijk te verwerken in een tattoo. ( Dit had ik misschien in de OP kunnen vermelden) uiteraard wil ik daarvoor alleen mijn paard op de foto en niet mijzelf.
Daarbij komt nog dat mijn paard veel knapper is dan ik ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-19 06:59 



 
Profiel   

Gave foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-19 12:10 



 
Profiel   

Mooie foto's, waarmee maken jullie ze?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-19 12:11 



 
Profiel   

Ivo_Boers schreef
Mooie foto's, waarmee maken jullie ze?


Thx, deze foto's zijn gemaakt met een Canon Eos 4000D spiegelreflexcamera.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-19 06:57 



 
Profiel   

Oh, wat een gaaf paard zeg! :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 23:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 60 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen