Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Reiningles met bokkers

 
Profiel   

Vandaag was ik weer bij een van Bellatrix haar boktmeetings. Dit keer was het een reiningles bij Wendy. Ik ben al een keer eerder mee geweest. Dat was toen erg leuk!

Ik heb eerder western gereden en heb een quarter gehad. Nu al een paar jaar over naar dressuur dus ik vond het leuk om weer even te proeven van de reining!

Het paard en ik hadden helaas niet echt een klik. Ik ging de les in met de gedachte dat ik lekker aan de wissels kon werken en gewoon het gevoel kon hebben dat ik weer op een echt westernpaard aan het rijden was. Helaas dat Dex daar wat anders over :P Hij had er niet zo zin in wat resulteerde dat ik een slapend paard had. Heb ontzettend mijn best gedaan om hem aan het lopen te krijgen maar dat is niet helemaal gelukt :') Moest erg veel beenhulpen geven terwijl ik gewend ben van westernpaarden dat als je wat vraagt dat ze dat blijven doen tot je wat anders vraagt :P Maar dat zal wel iets in mijn hoofd zijn. De les was verder erg leuk hoor! Ik wil daar ook niets negatief mee naar Wendy zeggen. Paard en ik waren gewoon even geen match :)

Rijtechnisch hoef ik niet persé commentaar. Ik rij nu voornamelijk dressuur. Kan je wel zien aan mijn houding. Ik ben in mijn houding vooral aan het focussen dat ik mijn benen niet op ga trekken en mijn rug te hol ga trekken.


De kiekjes zijn mooier geworden dan ik dacht. Daarmee kan je maar weer eens aantonen dat je foto's zo kan maken dat het lijkt alsof alles heel goed gaat en paard en ik goed aan het werk zijn _O-

Foto's zijn gemaakt door Marlies @Bellatrix.

[ img ]

[ img ]

[ img ]


[ img ]


Mijn gezicht gaf aan dat mijn conditie niet meer is wat het geweest is _O-
[ img ]


Vooral de stopfoto vond ik erg mooi! :D
[ img ]

Bedankt voor het kijken naar de foto's :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-02-20 22:06 



 
Profiel   

Zuurstof!! Waar is de zuurstof _O-

Ondanks dat je hard er aan moest werken, zaten er ook hele fijne en goede stukken tussen +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-02-20 22:18 



 
Profiel   

:') Ja ik had het echt ff moeilijk ja haha. Ik merk trouwens dat ik al een houten reet begin te krijgen. Mijn zitbeenknobbels zijn al lichtelijk aan het protesteren :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-02-20 22:20 



 
Profiel   

Oh die stop is goed gelukt zo op de foto! Je ging goed hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-02-20 23:09 



 
Profiel   

Ja, je ging best goed voor iemand die geen klik had met zijn paard! Hij is gewoon niet zo makkelijk, je moet er echt voor werken. Maar dat stopje was super!! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-20 07:26 



 
Profiel   

DJZ schreef
Zuurstof!! Waar is de zuurstof _O-

Ondanks dat je hard er aan moest werken, zaten er ook hele fijne en goede stukken tussen +:)+

Zuurstof...tja daar hadden er meer last van! :D

Maar dat laatste ben ik het mee eens! Er zaten fijne stukken tussen!

Ik had ook moeite zat met mijn paard, had ook liever meer technisch les gehad met de wissels maar dat zat er helaas niet in. Evengoed was het leuk om eens op ander paard te rijden en te voelen.
Mijn lijf zegt nu dat eigen paard/zadel toch comfortabeler is :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-20 10:38 



 
Profiel   

Leuke foto's! :D Verder geen verstand van western, dus voor mij ziet het er gewoon goed uit haha :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-20 11:07 



 
Profiel   

Zertab schreef
Leuke foto's! :D Verder geen verstand van western, dus voor mij ziet het er gewoon goed uit haha :P

Dankjewel!

@cissy Haha klopt dat meerdere er last van hadden :') Bij jou vond ik het er ook goed uit zien hoor! Jullie hadden het tempo er tenminste wel goed in :P

Ik heb ontzettende spierpijn. Heb last van een houten kont en blijkbaar heb ik mijzelf erg in mijn bovenlijf vastgezet wat nu resulteert in pijnlijke schouders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-20 11:51 



 
Profiel   

Leuke foto's! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-20 17:25 



 
Profiel   

Die stopfoto is zo gaaf!
Je moest er hard voor werken. Maar je deed het heel netjes.
Kan me voorstellen dat je heel veel spierpijn hebt.
Ik hoefde voor mijn gevoel minder hard te werken maar ik voel me al alsof ik ben overreden door een trein....

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-20 17:35 



 
Profiel   

Met mij gaat het nu eigenlijk wel. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-20 18:08 



 
Profiel   

Hé uitgelicht! Leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-20 10:10 



 
Profiel   

Oh wat tof! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-20 11:04 



 
Profiel   

*\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-20 12:03 



 
Profiel   

Wat leuk om te zien ! Ik heb komende vrijdag een eerste keer western-les op dezelfde locatie. Niet per se om over te schakelen (ben springruiter) maar eerder omdat ik het altijd al eens heb willen proberen. Ben erg benieuwd :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-20 12:19 



 
Profiel   

Wat leuk zeg! Veel plezier! Ik ben vroeger westernruiter geweest maar overgestapt op dressuur. Maar ik pak soms nog eens een lesje mee omdat ik het nog steeds erg leuk vind!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-20 12:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen