Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 48 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Friese westerndame, met een nieuw kapsel!

 
Profiel   

Hallo allemaal,

het is even geleden dat ik mijn meisje met jullie heb gedeeld. We zijn ondertussen verhuisd, madame heeft het enorm naar haar zin op ons nieuwe plekje en het trainen staat op een laag pitje. We zijn vooral veel de bossen in geweest, poetsen en wat grondwerk gedaan.

Vandaag is Michelle weer langs geweest en naast het rijden stond er ook iets anders op de planning.. namelijk manen knippen! Floor heeft al zo lang ik der ken een flinke bos, geen dikke manen maar wel veel. Dit is in de winter geen probleem maar mee dat het wat warmer wordt gaat het broeien en jeuken, tot nu toe altijd vlechten gemaakt maar zelfs dat was eigenlijk te warm. Ze heeft al snel last van jeuk op de manen aanzet en wilde voorkomen dat, nu het kan, ze het kapot zou schuren. Dus vandaag de schaar erin! Was voor mij de eerste keer manen knippen en ben niet geheel ontevreden haha, het staat der ook nog al zeg ik het zelf <3 Ik hoor nu al mensen denken 'nee je gaat dat toch niet knippen?!' maar haar gezondheid gaat voor en na de zomer mag het weer lekker groeien ;)

Dan nu de foto's, ze liep echt heerlijk! Zoals ik al zei trainen we nu niet echt maar daar in niks aan te merken, ze liep als een zonnetje zo fijn op zit en stem :D We wisselen af van rijden op een hand en op twee, maar vandaag was ze zo fijn en los dat een hand makkelijk kon :P


Het leek me wel leuk om der weer een keer te showen, mijn meisje en ik genieten van ons nieuwe plekje en als we weer een bak hebben om echt te trainen wil ik der pas echt weer gaan oppakken. Voor nu zijn het kleine ritjes in de wei en genieten van het bos :)


Bedankt weer voor het kijken!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 19:37 



 
Profiel   

Ik heb geen verstand van western, maar wilde toch even reageren. Ik vind het er namelijk heerlijk los en ontspannen uitzien :D En die korte coupe kan ze goed hebben!


Laatst bijgewerkt door xIrlijn op 12-05-20 20:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 20:08 



 
Profiel   

Fijne foto's, wat is ze mooi op gewicht, haar nieuw coupe staat haar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 20:08 



 
Profiel   

Wat wordt ik toch altijd vrolijk van jouw rijfoto's <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 20:14 



 
Profiel   

Wat ziet het er heerlijk uit! Jullie zijn een mooie combinatie en zo fijn om naar te kijken, je hebt haar lekker aan het lopen zeg! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 20:19 



 
Profiel   

Ik ben stiekem groot fan! <3
Ze ziet er goed uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 20:19 



 
Profiel   

Ze ziet eruit en loopt als een stevige quarter. Mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 20:20 



 
Profiel   

xIrlijn schreef
Ik heb geen verstand van western, maar wilde toch even reageren. Ik vind het er namelijk heerlijk los en ontspannen uitzien :D En die korte coupe kan ze goed hebben!

Haha dankjewel!

Manadeluca schreef
Fijne foto's, wat is ze mooi op gewicht, haar nieuw coupe staat haar.

Dankjewel, jah ze krijgt een beetje een grasbuikje maar het is nog te doen :P

xDenies schreef
Wat wordt ik toch altijd vrolijk van jouw rijfoto's <3

Ah hihi wat leuk om te lezen!

Ods schreef
Wat ziet het er heerlijk uit! Jullie zijn een mooie combinatie en zo fijn om naar te kijken, je hebt haar lekker aan het lopen zeg! <3

Dankjewel :D

Bellatrix schreef
Ik ben stiekem groot fan! <3
Ze ziet er goed uit!

Hihi dankjewel <3

Maflinger_S schreef
Ze ziet eruit en loopt als een stevige quarter. Mooi!

Wauw wat een mooi compliment!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 20:30 



 
Profiel   

Heel gaaf om een Fries eens lang en laag te zien ipv die neppe knik. Prachtig paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 20:32 



 
Profiel   

Ik vind het echt een gaaf dier!

Die korte coupe staat haar enorm goed en ze loopt heerlijk door het lijf.

Complimenten +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 20:35 



 
Profiel   

De westernfries, ik ben fan vanaf het begin denk :D Staat d'r heel goed de korte coupe, chique!
Geniet lekker van jullie nieuwe plek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 07:43 



 
Profiel   

ingedebruijn schreef
Heel gaaf om een Fries eens lang en laag te zien ipv die neppe knik. Prachtig paard!

Dankjewel :D

Ladygiroc schreef
Ik vind het echt een gaaf dier!

Die korte coupe staat haar enorm goed en ze loopt heerlijk door het lijf.

Complimenten +:)+

Haha dankjewel, vind het ook zeker niet verkeerd staan! :)

_Carien schreef
De westernfries, ik ben fan vanaf het begin denk :D Staat d'r heel goed de korte coupe, chique!
Geniet lekker van jullie nieuwe plek.

Hahha wat leuk om te lezen! Jah vind ik ook, het is met een reden maar zei al tegen stal genootjes laat me weten als ze voor gek loopt haha :') Dat gaat helemaal goed komen

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 08:54 



 
Profiel   

Mensen moeten eens ophouden met topics over knappe Friezen. Vermoeiend

Spoiler:
Nu wil ik er alweer een!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 08:59 



 
Profiel   

Ah daar is die leuke merrie weer! :D Ze ziet er goed uit zeg en jullie rijden lekker samen.
Die korte coupe staat haar best!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 09:15 



 
Profiel   

Waanzinnig gave foto's, wat is het toch een prachtig dier! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 09:23 



 
Profiel   

Knert schreef
Mensen moeten eens ophouden met topics over knappe Friezen. Vermoeiend

Spoiler:
Nu wil ik er alweer een!


Hahaha sorry :P

Sicayes schreef
Ah daar is die leuke merrie weer! :D Ze ziet er goed uit zeg en jullie rijden lekker samen.
Die korte coupe staat haar best!

Dankjewel :D

Captain schreef
Waanzinnig gave foto's, wat is het toch een prachtig dier! <3

Hihi dankjewel :D !

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 14:44 



 
Profiel   

Ook al zo’n leuke combinatie net als het topic van RianneH. De korte manen staan haar lekker vlot! Ik ben geen Friezen fan maar zo laag en ontspannen gereden worden ze er een stuk mooier op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 14:55 



 
Profiel   

Zo gaaf he hoe lekker jij haar aan het lopen hebt he! Om jaloers op te worden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 14:59 



 
Profiel   

Wauw <3 Ik kan zo genieten van de foto's die je van jullie tweetjes deelt. Jullie zijn een heerlijke combinatie en stralen echte eenheid uit. En ammehoela wat is ze prachtig zeg, haar kapsel staat haar ook verschrikkelijk goed. _/-\o_

Blijf vooral lekker zo door gaan. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 15:01 



 
Profiel   

Ik heb het helemaal niet zo op Friezen, maar wauw wat een knap dier heb je daar! Je hebt haar heerlijk aan het lopen en die sportcoupé staat haar echt goed! Veel plezier nog samen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 15:16 



 
Profiel   

Hannanas schreef
Ook al zo’n leuke combinatie net als het topic van RianneH. De korte manen staan haar lekker vlot! Ik ben geen Friezen fan maar zo laag en ontspannen gereden worden ze er een stuk mooier op!

Haha dankje! Zelf heb ik ook helemaal niks met friezen, maar Floor is volgens haar paspoort eigenlijk een zwart paard :')

hoikimmmy schreef
Zo gaaf he hoe lekker jij haar aan het lopen hebt he! Om jaloers op te worden!

Dankjewel :D

Serenity350 schreef
Wauw <3 Ik kan zo genieten van de foto's die je van jullie tweetjes deelt. Jullie zijn een heerlijke combinatie en stralen echte eenheid uit. En ammehoela wat is ze prachtig zeg, haar kapsel staat haar ook verschrikkelijk goed. _/-\o_

Blijf vooral lekker zo door gaan. :))

Ah wat lief dankje, hahha jah ze zit echt top in der velletje en met der nieuwe kapsel helemaal hihi :P

Ballard_L schreef
Ik heb het helemaal niet zo op Friezen, maar wauw wat een knap dier heb je daar! Je hebt haar heerlijk aan het lopen en die sportcoupé staat haar echt goed! Veel plezier nog samen :)

Dankjewel, haha jah ben ook zeer tevreden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 18:21 



 
Profiel   

Wow dat ziet er super uit!
Ik wilde dat onze arabo Fries zo mooi lang en laag wilde lopen... die vindt dat nog steeds best lastig...

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 18:25 



 
Profiel   

Prachtige fotos van Floor! En je hebt haar echt geweldig aan het lopen, ik blijf het zeggen!! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 19:18 



 
Profiel   

Nouvel schreef
Wow dat ziet er super uit!
Ik wilde dat onze arabo Fries zo mooi lang en laag wilde lopen... die vindt dat nog steeds best lastig...

Dankjewel :D Het heeft ons ook zeker 5 jaar geduurt voor ze ook echt op spannende momenten dit punt is gaan opzoeken en ik haar wat meer durfde los te laten, dit jaar(al 6 jaar mijn meisje) merk ik echt dat ze het snapt en ik eigenlijk niks meer hoef te doen :)

Gonli schreef
Prachtige fotos van Floor! En je hebt haar echt geweldig aan het lopen, ik blijf het zeggen!! :))

Hahah dankje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 21:13 



 
Profiel   

Daar zijn jullie weer, zo'n fijne combinatie en wat ziet Floor er goed uit. Korte coupe staat mooi! Ondanks dat ik zelf een traantje zou laten :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 21:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 48 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen