Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 48 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Friese westerndame, met een nieuw kapsel!

 
Profiel   

gett schreef
Daar zijn jullie weer, zo'n fijne combinatie en wat ziet Floor er goed uit. Korte coupe staat mooi! Ondanks dat ik zelf een traantje zou laten :D

Dankje! Hahah nou hdt ging ook echt niet zonder trilhandjes en toen ik der lange lokken zag liggen was het ook even slikken haha maar toen was het er al af :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 21:19 



 
Profiel   

Prachtige combi en erg leuk paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-20 09:43 



 
Profiel   

Ook absoluut geen verstand van western maar ik vind dit er erg prettig uit zien.Mooi paard ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-20 09:52 



 

xDenies schreef
Wat wordt ik toch altijd vrolijk van jouw rijfoto's <3


Nou dit dus. Heerlijk ongedwongen en gezond geconcentreerd.

<3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-20 09:55 



 
Profiel   

Ik ben niet van de Friezen, maar Vindt haar echt knap :) en vooral met der manen nu zo <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-20 10:01 



 
Profiel   

boemel schreef
Prachtige combi en erg leuk paard!

Dankjewel!

Bloemmeke schreef
Ook absoluut geen verstand van western maar ik vind dit er erg prettig uit zien.Mooi paard ook!

Dat hoor ik graag, dankjewel :D

Robijntjah schreef
xDenies schreef
Wat wordt ik toch altijd vrolijk van jouw rijfoto's <3


Nou dit dus. Heerlijk ongedwongen en gezond geconcentreerd.

<3

Ah wat super lief <3

Freekieee schreef
Ik ben niet van de Friezen, maar Vindt haar echt knap :) en vooral met der manen nu zo <3

Hahaha wat leuk om te lezen dat der nieuwe coupe zo in de smaak valt! Dankjewel :)


Michelle had nog wat foto's gestuurd, deze wil ik toch ook nog even tussendoor delen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-20 13:16 



 
Profiel   

Echt knap dat je een Fries zo aan het lopen hebt. Je bent echt aan het western rijden met haar. Dat zie je niet vaak bij dat soort rassen. Je ziet er wel vaker eentje met een westernzadel erop, maar dat is nog geen western rijden. Jij doet dat wel en dat is moeilijker dan met een QPA. Petje af!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-20 23:24 



 
Profiel   

Jullie zijn zo'n waanzinnig goed team, ik geniet altijd enorm van jullie foto's! En die sportcoupe staat haar prima! Het staat lekker sportief :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 01:06 



 
Profiel   

Ik weet niet zoveel van western, maar dit ziet er heel fijn uit. Prachtig ontspannen en over de rug, en dat met een Fries. Knap hoor!
Sportcoupe staat goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 04:11 



 
Profiel   

Wat een gave fries!! Vind die manen zo eigenlijk wel heel tof staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 06:59 



 
Profiel   

Wauw heel gaaf <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 07:07 



 
Profiel   

Heel gaaf, wat een fijn beeld! +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 07:38 



 
Profiel   

Jeetje wat loopt ze lekker! Mooi opgebold! Topbeeld zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 08:46 



 
Profiel   

Een westernfries, ik ben een fan! <3 Wel jammer dat je haar manen moest knippen maar haar gezondheid is belangrijker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 09:19 



 
Profiel   

Wauw wat een reacties haha :D

LindyH schreef
Echt knap dat je een Fries zo aan het lopen hebt. Je bent echt aan het western rijden met haar. Dat zie je niet vaak bij dat soort rassen. Je ziet er wel vaker eentje met een westernzadel erop, maar dat is nog geen western rijden. Jij doet dat wel en dat is moeilijker dan met een QPA. Petje af!

Yes, dit vind ik zo super om te lezen! De outfit, het tuig maakt niet dat je western rijdt en dat probeer ik ook echt te laten zien :) Het is geen makkelijke weg geweest maar zou niet anders willen en ook voor Floor, dankjewel!

Celine_Famke schreef
Jullie zijn zo'n waanzinnig goed team, ik geniet altijd enorm van jullie foto's! En die sportcoupe staat haar prima! Het staat lekker sportief :D

Dankjewel! Jah precies haha, past goed bij der :D

Tilmar schreef
Ik weet niet zoveel van western, maar dit ziet er heel fijn uit. Prachtig ontspannen en over de rug, en dat met een Fries. Knap hoor!
Sportcoupe staat goed!

Dankjewel :) Ze kunnen het wel, kost alleen misschien wat meer tijd :P

Reni92 schreef
Wat een gave fries!! Vind die manen zo eigenlijk wel heel tof staan.

Hahha dankje, wat leuk om te lezen dat haar manen prima staan! :D

matespony schreef
Wauw heel gaaf <3

Dankjewel!

Flicka12 schreef
Heel gaaf, wat een fijn beeld! +:)+

Dankjewel :D

nikysa90 schreef
Jeetje wat loopt ze lekker! Mooi opgebold! Topbeeld zeg!

Hahha jah het zit heerlijk! Dankje :D

tuija_r schreef
Een westernfries, ik ben een fan! <3 Wel jammer dat je haar manen moest knippen maar haar gezondheid is belangrijker.

Haha leuk om te lezen! Het staat al jaren op mijn lijstje, ze heeft toen ik net met haar starten een heel gat in haar manen geschuurt maar mocht het toen niet knippen.. Laat het nu lekker kort en van de winter mag het groeien :) Idd gezondheid gaat voor!

[ img ]
Zo waren ze denk.. 6 jaar terug

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 11:57 



 
Profiel   

Maflinger_S schreef
Ze ziet eruit en loopt als een stevige quarter. Mooi!


Sluit ik me bij aan, dit lekker rijden en je paard zo fijn voor elkaar, wil ik graaaaag veeeeel vaker gaan zien om me heen :)*

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 14:46 



 
Profiel   

Haar nieuwe coupe staat mooi en vind jullie echt een leuke combinatie om te zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 15:13 



 
Profiel   

Peetstap schreef
Maflinger_S schreef
Ze ziet eruit en loopt als een stevige quarter. Mooi!


Sluit ik me bij aan, dit lekker rijden en je paard zo fijn voor elkaar, wil ik graaaaag veeeeel vaker gaan zien om me heen :)*

Ah dankjewel!

elsa91 schreef
Haar nieuwe coupe staat mooi en vind jullie echt een leuke combinatie om te zien!

Dankjewel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 17:01 



 
Profiel   

Ik ben eersteklas dressuurprikker, maar ik zou willen dat alle (jonge) dressuurpaarden zo relaxt lang en laag zouden lopen. Echt top! Nevermind met een fries, want dat is qua bouw nog een veel grotere uitdaging. Mijn complimenten!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 17:07 



 
Profiel   

Wat een toffe foto's Chris. Ze loopt echt super onder je! Complimenten. Gr. Gerda

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 17:44 



 
Profiel   

_/-\o_ wat een ontzettend vriendelijk beeld zeg! Ontspannen en plezierig, je paard maakt enorm goed gebruik van haar lijf!

Zo zou t altijd moeten, ik vind je een voorbeeld voor velen! +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 22:19 



 
Profiel   

Jaaaa daar is ze weer :D :D
DE Fries met Quarter billen :D
Je hebt haar echt super aan het lopen _/-\o_ Ik zal de foto's ook eens aan Diablo laten zien.. Misschien gaat hij dan snappen waar ik met hem naar toe wil werken :') :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 22:32 



 
Profiel   

KPet schreef
Ik ben eersteklas dressuurprikker, maar ik zou willen dat alle (jonge) dressuurpaarden zo relaxt lang en laag zouden lopen. Echt top! Nevermind met een fries, want dat is qua bouw nog een veel grotere uitdaging. Mijn complimenten!!!

Wauw wat tof om te lezen <3 Het was zeker niet makkelijk maar ook niet onmogelijk :D Dankjewel!

crow schreef
Wat een toffe foto's Chris. Ze loopt echt super onder je! Complimenten. Gr. Gerda

Hé gerda, dankjewel! Als we straks een bak hebben neem ik zeker weer contact met je op :D

sans6 schreef
_/-\o_ wat een ontzettend vriendelijk beeld zeg! Ontspannen en plezierig, je paard maakt enorm goed gebruik van haar lijf!

Zo zou t altijd moeten, ik vind je een voorbeeld voor velen! +:)+

Dankjewel :D Zo super om te lezen hoe iedereen over haar lijf begint, want hier zijn we zo hard mee bezig geweest en het heeft ook echt resultaat maar zo fijn om dat ook te lezen van andere dat ik niet de enige ben die het zo ziet :D!

DJZ schreef
Jaaaa daar is ze weer :D :D
DE Fries met Quarter billen :D
Je hebt haar echt super aan het lopen _/-\o_ Ik zal de foto's ook eens aan Diablo laten zien.. Misschien gaat hij dan snappen waar ik met hem naar toe wil werken :') :P

Haha yes die zijn nog licht aanwezig! Ohjee allemaal floor posters in zijn stal straks haha :P
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-20 08:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 48 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen