Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

When little by little becomes a lot

 
Profiel   

_/-\o_ *\o/* _/-\o_

Het blijft fascinerend om te zien hoe Joytje zich ontwikkeld en hoe we samen groeien. Daarom werd het weer eens tijd voor een overzichtje!

Naast onder het zadel zijn we nu ook serieus in-hand aan het trainen. Inmiddels hebben we zelfs al onze eerste proefjes gelopen en zijn we 2de, 3de en 4de geworden! *\o/*

Maar eerst een kleine throwback:

Joy op bijna 2-jarige leeftijd:


Een half jaartje later onze eerste clinic op lokatie:


Bijna 6 maanden geleden, onze eerste les SAH:


2 maanden geleden:


Bij deze proef (beginners) werden we 3de van de 27 starts:


Onze laatste proef afgelopen week leverde ons een 2de plaatsing op van de 7 starts! (adult):


Ook onder het zadel maken we vorderingen. Joy is ontzettend werkwillig en doet altijd haar best. We zijn er inmiddels achter dat ze een behoorlijke binnenvetter is. Hier houden we in de training rekening mee door haar niet te overvragen. Daarbij mag ze fouten maken en neem ik tussen de oefeningen door tijd om haar te laten ontspannen.

We doen het rustig aan. Ik laat hierin Joy het tempo bepalen. Ik vind het erg belangrijk dat het voor ons allebei een fijne ervaring is en blijft.

Zo begonnen we ruim een jaar geleden:


Voor het eerst in de "grote mensen bak" := :


Heel langzaam werken we naar los in de bak:


2 maanden later krijgt ze al wat meer kracht om ook wat stabieler te worden in de galop:


Progress is het woord dat ik heel veel heb gebruikt. Want wat gaan we lekker!


Een grote tijdssprong naar afgelopen 11 april. Door een blessure (dunne zool) heeft Joy in de winter nagenoeg stil gestaan. Half maart is ze beslagen en we konden weer door waar we in januari gestopt waren! <3 Het hoogtepunt is onze plaatsing bij de Horsemanship (onze allereerste proef onder het zadel!). Van de 53 deelnemers werden we als 4de geplaatst! *\%/*


We hebben nu iedere week les. Ze doet zo haar best!:


Pas nu beginnen we ook een beetje met gymnastiseren (let vooral op mijn enthousiaste beloning :') ):


Inmiddels zijn we ook voorzichtig begonnen aan de reining oefeningen. Heel langzaam, ik wil niets overhaasten. Een beginnetje aan de spin is gemaakt:


Ik ben beyond words trots op dit paard. Ik had ook nooit kunnen denken dat ik "from scratch" het beleren nagenoeg zelf zou doen. Iedere dag met Joy is een feestje en ik ben onzettend blij dat ik de mogelijkheid heb om het allemaal zo saampies te kunnen doen! *\%/* <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-20 08:58 



 
Profiel   

Jullie zijn hartstikke lekker bezig :D Joy doet het voorbeeldig (en jij ook!)
Op naar nog heeeeel veel avonturen samen! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-20 10:40 



 
Profiel   

Dankjeee!! *\o/*

Jaaa heb zo'n zin in alles wat nog komen gaat! *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-20 17:17 



 
Profiel   

Jullie zijn gewoon een goed team samen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-20 20:05 



 
Profiel   

Dankjeee! _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-20 20:22 



 
Profiel   

Sizzle schreef
Jullie zijn gewoon een goed team samen :)


Ben het hier enorm mee eens. Fantastisch om jullie groei te mogen zien, heel gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-20 21:46 



 
Profiel   

patricia2403 schreef
Sizzle schreef
Jullie zijn gewoon een goed team samen :)


Ben het hier enorm mee eens. Fantastisch om jullie groei te mogen zien, heel gaaf!


_/-\o_ *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-20 21:48 



 
Profiel   

Super leuk! Als ik dit zo zie kan ik niet wachten om ook lekker (aan de hand) aan de slag te gaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-20 21:04 



 
Profiel   

Dankje! Wat leuk dat je ook gaat beginnen! Succes *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-20 08:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen