Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Yah'ri Nadim @ the DAWRA international show

 
Profiel   

Hallo allemaal,

Vorige maand hebben wij voor het eerst deelgenomen aan een western wedstrijd bij de dawra, voor ons beide nieuw maar met ons debuut behaalde we een nette 1ste plaats in de showmanship en een 2e plaats bij de in hand trail.

Thuis verder geoefend en een maand later stond de dawra international show op de planning. Nogmaals het regelboek goed doorgelezen en thuis flink geoefend samen om zo goed voor de dag te kunnen komen.

Gisteren reden we helemaal naar Someren, een pracht locatie overigens bij Manege het Keelven. De reis duurde 3 uur, een grote trip voor mijn 3 jarige gup. Maar hij deed 't fantastisch, onderweg zijn we nog even gestopt voor een plas pauze en liet ik Yah'ri nog even wat drinken wat hij netjes deed.

Aangekomen daar rustig aangemeld en Yah'ri klaar gemaakt, de show had mooie gevulde klassen en als eerste mochten we van start in het onderdeel showmanship at halter. Gelukkig was ik iets minder zenuwachtig dan de vorige keer en ging 't proefje echt super keurig, enkel gaf hij in draf even wat extra gas en moesten we net een volte in waardoor hij struikelde over mijn voet en daardoor terugviel in de stap, jammer want dat leverde 3 strafpunten op wist ik. Gelukkig herpakte hij zich snel en konden we netjes eindigen. Het vierkant zetten gaat overigens ook veel vlotter nu. Bij de prijsuitreiking bleek dat we in dit onderdeel weer een eerste plaats bemachtigd hadden, super leuk! Ik ben zo trots op 'm!


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Daarna even een pauze ingelast en Yah'ri terug op de trailer gezet, hij heeft daar gelukkig totaal geen moeite mee. Gaat lekker rustig staan eten.

Hierna volgde het in hand trail onderdeel, hierin maakte we wat foutjes helaas.. Tijdens het draven over de balkjes raakte hij zachtjes twee x de balk en ook tijdens de back-up in de L tikte hij de balk aan. Van die drafbalken wist ik dat hij hierin nog moeite had maar de back-up gaat normaal goed, misschien toch mijn zenuwen haha. Gelukkig op het hek kregen we een +1, dit deed hij dan ook erg netjes! En ook bij de brug hebben we geplust. Uiteindelijk hebben we een derde plaats weten te pakken met maar 0,5 punt verschil op de nummer 2. Dus enorm trots op mijn ventje.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

In vergelijking met vorige keer ook nettere punten gepakt, dus we boeken gelukkig vooruitgang. Ik vind 't ontzettend leuk om te doen, en Yah'ri vind 't heerlijk om mee te mogen en zet echt z'n beste beentje voor. Hij is zo relaxt, erg fijn.


[ img ]

[ img ]


We hebben ons ook aangemeld bij de wran, dus hopelijk maken we dit jaar ook daar ons debuut nog.

Groetjes Michelle
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-20 09:42 



 
Profiel   

Ohhhh Yah'ri! Wat is hij groot en ontzettend gaaf geworden! Ik weet nog het topic waarin hij geboren werd. Wat superleuk om te zien dat het zo goed gaan. Echt leuk dat je dit met hem doet

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-20 09:47 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Goed gedaan!

Misschien zie ik je dan ooit eens bij de WRAN!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-20 09:50 



 
Profiel   

Mooi dier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-20 11:39 



 
Profiel   

Yah'ri is zo knap <3 Goed gedaan! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-20 15:39 



 
Profiel   

Mooi stel samen! Gefeliciteerd met de prijzen

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 00:51 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 07:30 



 
Profiel   

Wat is het toch een prachtig dier! <3
Gefeliciteerd! En fijn om te zien dat jullie twee iets hebben gevonden wat bij jullie beide past :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 07:39 



 
Profiel   

Wat gaaf Michelle! Hij is ook zooo gaaf! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 10:09 



 

Gefeliciteerd! Hij is wel heel mooi zeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 11:41 



 
Profiel   

Wat een leuk paardje met een lieve uitstraling.
Gefeliciteerd met je resultaat.

Even een ander vraagje uit interesse?
Hoe bevalt je trailer? wij hebben dezelfde in de 2 paards Xl versie namelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 13:39 



 
Profiel   

Prachtig paard en mooie resultaten! <3 Gefeliciteerd en ik denk dat Joy en ik een geduchte tegenstander hebben bij de wran :D *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 14:54 



 
Profiel   

Je staat in uitgelicht +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 18:31 



 
Profiel   

Wat een ontzettend leuke combi zijn jullie!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 20:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen