Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Les op Kato, nieuw bijrijdpaard!

 
Profiel   

Nadat King met pensioen is gegaan afgelopen april had ik niets meer te rijden. Af en toe een lesje op een lespaard van Marlies maar verder niets regelmatig. Toen ik King nog reed ging ik altijd buiten rijden met Brigitte op Kato. Brigitte kreeg rug problemen en moest geopereerd worden dus die zou voorlopig geen tijd hebben voor haar paard. Ze had een stalgenootje die Kato af en toe deed maar die had ook haar eigen paard nog. Aangezien zij het ook weer drukker gaat krijgen zocht Brigitte toch iemand voor Kato erbij. Dus ze vroeg mij. Ik heb een lesje gereden (eerste set foto's) en toen een keer een rondje buiten gereden en het was wel duidelijk. Ik ging Kato bijrijden. :D

Kato is een 18 jarige Quarterruin. Hij is 1.67 hoog en dus heel anders dan King. Zijn gangen zijn ook anders dus ik moet echt weer wennen. Hij had altijd meer spier en was ronder maar helaas moet ik dat weer allemaal terug trainen. Hij is niet de makkelijkste qua management dus we zijn erg zoekende.

Bij de eerste les had hij moeite met rechts buigen, dat is ook zijn moeilijke kant. Linksom ging dan bijna moeiteloos maar rechtsom moest ik vechten. Dat was moeilijk.

1. Geen stap foto's van deze les, dit is draf. Je ziet dat hij linksom vrij makkelijk inbuigt.
[ img ]

2. Even laten inbuigen.
[ img ]

3. Hier kantelt hij wel wat.
[ img ]

4. Hier is hij beter maar mijn binnenhand moet meer naar voren. :+
[ img ]

5. Even poseren.
[ img ]

Ik heb gisteren gereden en toen liet ie rechts al veel beter los. En gelukkig vanmorgen met de les ook. :D

6. Los stappen.
[ img ]

7. Rechtsom draven.
[ img ]

8. Drafje linksom.
[ img ]

9.
[ img ]

10. Stappen.
[ img ]

11. Galop links.
[ img ]

De galop foto's rechts zien er echt niet uit. := Foto's daarvan volgen als ik hem beter heb op rechts. :+

12.
[ img ]

13. Begin van spinnen, schouder omzetten.
[ img ]

14. Andere kant op.
[ img ]

15. Poseren, ik was kapot. :')
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 15:31 



 
Profiel   

Netjes hoor Marlies! En ik zie in jouw foto’s terug, waar Oregon en ik ook aan werken :D
Staat ie goed, zo’n grote :D Kato is echt leuk <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 16:18 



 
Profiel   

Wat een leukerd! Ziet er goed uit :j en foto 5 kan zo regelrecht een catalogus in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 16:23 



 
Profiel   

Wat een enorme grote zeg! Fijn dat je weer een leuk paard onder je kont hebt, je straalt weer :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 16:28 



 
Profiel   

Wat een fijne foto’s Marlies! Je krijgt het misschien niet cadeau, maar het ziet er wel echt fijn uit zo. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 17:36 



 
Profiel   

Jullie zijn een leuk stel hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 17:39 



 
Profiel   

Bedankt voor alle leuke reacties!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 21:40 



 
Profiel   

Ziet er heel netjes uit. leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 23:30 



 
Profiel   

Mooie foto's Marlies! Jullie zijn een mooie combinatie samen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 10:23 



 
Profiel   

Wat een joekel! Ziet er goed uit ondanks dat jullie pas net een combinatie zijn. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 10:26 



 
Profiel   

Heel leuk! Fijn dat je weer in het zadel zit op een nieuwe knapperd <3 Het zijn mooie foto’s :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 10:50 



 
Profiel   

Ik vind hem groot ja. := Ik rij nooit iets groter dan 1.50 dus dit is echt wennen. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 18:27 



 
Profiel   

Wat een leuk paard! Veel plezier samen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 18:51 



 
Profiel   

Wat een leuk topic met western foto's. Ik vind dat erg leuk om te zien. Goed gedaan. Jullie zijn een leuke combinatie en de laatste foto (waar je verklapte dat je kapot bent) vond ik erg hilarisch. MAAR je kijkt ook voldaan. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 19:08 



 
Profiel   

Ziet er goed uit marlies! Erg leuke foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 16:58 



 
Profiel   

Thanks! We mogen eindelijk weer rijden (hij heeft ander beslag gekregen) dus we kunnen weer lekker trainen. :D Zaterdag komt Eurohorse op stal voor een clinic. Ben benieuwd of zijn zadel nog goed ligt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 17:15 



 
Profiel   

Wat een ontzettend leuk paard en wat rijden jullie leuk samen! Geniet er van :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 19:40 



 
Profiel   

1.67 :wow:
Ziet er fijn uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 20:21 



 
Profiel   

Cute paardje, ziet er zeker leuk uit!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 22:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen