Eerste les van Bente en Luca

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Re: Eerste les van Bente en Luca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 13:23

Leuk!
Hopelijk vinden ze het langer leuk dan mijn jongens!
Maar dat zal wel lukken , denk ik.
Tja , het is voor mij jammer , dat Jos zo'n 200 km verderop zit met haar stalletje, anders wist ik het wel!(rijen zal je ,rijen! )

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Re: Eerste les van Bente en Luca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 13:37

jessiejanes schreef:
Tja , het is voor mij jammer , dat Jos zo'n 200 km verderop zit met haar stalletje, anders wist ik het wel!(rijen zal je ,rijen! )



ach.........je hebt tegewoordig rijdende scholen, rijdende rechters. dus wie weet beginnen we wel een rijdende ranch

Boldly

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: Hoorn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 21:51

Leuk gezicht hoor!! Ik hoop dat ze het leuk blijven vinden, dan kan ik af en toe iemand vragen om op Bold te hobbelen Kunnen jullie gezellig de polder in, tzt kan Dave ook wel mee

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 21:56

Majo schreef:
Wat een leuke en knusse bak hebben jullie! Hij lijkt wel errug klein, maar wel super knus

Het is ook geen mega bak Volgens mij is het ook iets smaller dan een gewoon "standaard" bak

En ontopic; geweldige foto's, heel leuk om te zien. 2 meisjes op kleine pooooonies

Desiree01

Berichten: 316
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: Op de wereldbol

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 23:00

Ziet er erg gezellig uit zo voor die kleintjes. Leuk hoor, maarre Jos is dat nu handig om de was op te hangen in de bak?

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 00:48

WAUW, wat onwijs gaaf!! Wat worden je meiden groot zeg!! Mmmm, moet je Digger niet alvast mentaal voorbereiden dat ie zijn laatste 'rustige' jaar ingaat? Offe, ben je niet toevallig zoekende naar een tweede westernse hobbelknol, ?????