Iski te hunter JAWEL!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kayila

Berichten: 1121
Geregistreerd: 27-10-04
Woonplaats: Bergum

Iski te hunter JAWEL!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-06 19:54

En zo kom je vandaag op stal om heel onschuldig de hunter clinic te fotograferen...is daar opeens een iski die ook gaat hunteren...

Hou je vast aan je stoel want je gaat vallen ik weet het zeker!!

Ja zit je goed??
Komen ze!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Stoer Iski!!!!

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Re: Iski te hunter JAWEL!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 19:58

Heb het helaas in levende lijve moeten aanschouwen
Erg grappig om te zien hoe een man een majo aantrekt
Maar Stoer hoor ISKI, en Sandy is er inmiddels overheen en staat beetje bij te komen in haar box

mehlika

Berichten: 1821
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: zuidwolde drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 19:58

Joh, nu ben je wel erg snel met plaatsen!!!!
Die knieën.....ohooooooooooo...en dat pinkie....Je gaat een hele nieuwe trend zetten

En ships...ik zag laatst op een foto van mezelf dat ik ook pink....

Kayila

Berichten: 1121
Geregistreerd: 27-10-04
Woonplaats: Bergum

Re: Iski te hunter JAWEL!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-06 20:02

mehlika schreef:
Joh, nu ben je wel erg snel met plaatsen!!!!


tsja met dwang en geweld kom je een heel eind }>

nee het waren maar 14 foto's van iski dus was snel upgeload en bewerkt..als het 700+ zijn van een weeend show...nee dan is deze dame eerst stuk en dan pas tijd voor verwerking.

dusssss sorry maar voor wedstrijd foto's blijft de verwerking 1 week!!

__Suzanne__

Berichten: 4299
Geregistreerd: 23-10-04
Woonplaats: Woudenberg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:02

sexy outfit hoor Iski!

iski
Berichten: 994
Geregistreerd: 23-01-05

Re: Iski te hunter JAWEL!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:04

smax schreef:
Heb het helaas in levende lijve moeten aanschouwen
Erg grappig om te zien hoe een man een majo aantrekt
Maar Stoer hoor ISKI, en Sandy is er inmiddels overheen en staat beetje bij te komen in haar box

Ja...arme Sandy....kom eerdaags wel een zak wortelen brengen.

Tja Mehlika....dat Hunteren is m.i. toch echt een nichterig gebeuren..slaat dus blijkbaar zelf op vrouwen over....al eens een testje gedaan op het gebied van Bi-Seksualiteit?....

mehlika

Berichten: 1821
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: zuidwolde drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:05

Nope, nooit behoefte toe gevoeld

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:07

Haha geweldig, nouuuu dat outfit staat je heel goed Iski

iski
Berichten: 994
Geregistreerd: 23-01-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:07

mehlika schreef:
Nope, nooit behoefte toe gevoeld

Ik ook niet....maar nu?......


mehlika

Berichten: 1821
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: zuidwolde drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:08

iski schreef:
mehlika schreef:
Nope, nooit behoefte toe gevoeld

Ik ook niet....maar nu?......




Nu wat??? Ga je een test doen?

crazycactus

Berichten: 10930
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:08

Whahahahahahaha... ROTFLOL ehhh en jij denkt dat iemand je nu nog serieus neemt Iski????? Whahahahahahahaha.. hik hik hik... buikpijn van het lachen....

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:09

iski schreef:
mehlika schreef:
Nope, nooit behoefte toe gevoeld

Ik ook niet....maar nu?......



travesiteitie lijkt me beter op zijn plaats dan bi-seksualiteit

crazycactus

Berichten: 10930
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:09

Oohhh vandaar dat zijn snor er af was

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:11

crazycactus schreef:
Oohhh vandaar dat zijn snor er af was

Geniale ontdekking

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:12

groomed penny-pownie herself

had mijn eerste gedeelde hunter-trut-clinic er net opzitten

iski
Berichten: 994
Geregistreerd: 23-01-05

Re: Iski te hunter JAWEL!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:23

Opdat alles in het juiste perspectief geplaatst wordt: Ik heb een aantal maanden geleden mijn mening over de Hunterklasse geschreven naar aanleiding waarvan ik uitgedaagd ben om eens een Hunterklasse te rijden... en diegenen die mij kennen weten dat ik maar zelden een uitdaging uit de weg ga....vandaar..

En bij deze nog even ter herinnering het bewuste epistel....opdat iedereen het roze deel begrijpt:
Op het gevaar de eerstvolgende wedstrijd niet te overleven bij deze, en op veler verzoek en in navolging van mijn classificatie van manlijke Reiners en, de in die topic weergegeven beschrijving van het vrouwelijk equivalent, nu mijn beschrijving van de Hunters....brace yourself...:


Jezus wat een nichterige bende is dat zeg, die hunters, je ziet van afstand het verschil tussen een vrouw en een man niet meer, ze zitten alsof ze een bezemsteel ingeslikt hebben die er bij hun kont uitkomt en in een voorgeboord gat in het wijvenzadel past...maar wel strak....., kijken daarbij alsof het laatste stuk van eerdergenoemde bezemsteel weerhaken bevat, houden hun teugels vast alsof ze bij Hare Majesteit een kopje thee vasthouden met een blik in de ogen die geheel overeenkomt het die van het varken vlak voordat ie afgeschoten gaat worden en het zich plotseling realiseert dat deze ingeslagen weg niet bij zìjn voertrog eindigt maar op het menselijk equivalent daarvan.

Het ene moment zie je de Cowgirls en boys in lekkere strak zittende jeans met zo’n heerlijke wranglerbutt om in te bijten, als in een Unox-Rookworst op een dampende schaal boerenkool, als koek van Pijnenburg met van Franse Limousine(?) koeien gemaakte rechtsdraaiende roomboter er dik bovenop, een kont met een smaaksensatie zijns gelijke niet kennende ......het water uit de mond lopend .......het volgende moment schrik je wakker en waan je je op een hippisch concours en verwacht je elk moment dat de Koningin van Engeland haar intrede zal doen om een vorstelijke parade af te nemen, de herauten hun trompetten al aan de mond zetten en vanachter de stallen hoor je in je verbeelding de jachthonden (ook al van die strakke stinkmodder-honden) zenuwachtig hun geluiden produceren dat vagelijk aan blaffen doet denken maar dan als dat van een hond die hoogbejaard, stokdoof en stekeblind meent dat er vreemden op het erf zijn....het erf dat hij in vroeger jaren zo energiek heeft verdedigd tegen dieven, vreemde snuiters, jehova getuigen (jaja…..dan had je altijd tenminste één voet te pakken) en de katten van de buren terwijl hij in zijn seniliteit niet beseft dat de boerderij verkocht is en hij met zijn eveneens hoogbejaarde baas ergens op een flat 12 hoog zit......totdat je terug komt in de realiteit en omgeven bent door ruiters in strakke kuitbroeken in allemaal dezelfde kleur en maat, zwarte hoofddeksels van waaronder bij nagenoeg iedereen dezelfde tot staart verwrongen, en eerst zo prachtig loshangend haar, gelijk een waterval in het eerste ochtendlicht opgeroepen fata morgana, …mmmmm….en je realiseert je: jasses..de Hunterklasse is aan de beurt maar gelukkig...straks komen de Reiners....tenminste weer echte mannen/vrouwen…

PocoMisss
Berichten: 384
Geregistreerd: 07-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:24

Aaaahhh so cute

iski
Berichten: 994
Geregistreerd: 23-01-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:26

crazycactus schreef:
Whahahahahahaha... ROTFLOL ehhh en jij denkt dat iemand je nu nog serieus neemt Iski????? Whahahahahahahaha.. hik hik hik... buikpijn van het lachen....

CC...ik heb nooit gewild en bedoeld dat iemand mij in de hoedanigheid als Iski serieus neemt.......een soort van alter-ego in flagrante tegenstelling tot de ernst van het dagelijkse leven.

iski
Berichten: 994
Geregistreerd: 23-01-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:28

Merel schreef:
groomed penny-pownie herself

had mijn eerste gedeelde hunter-trut-clinic er net opzitten

Honey...thanks for grooming my little ponny...zonder roze bandages rij ik niet.....
En Marloes...nog bedankt voor het 'lenen' van die prachtige Penny-Pony *o/*
Mocht je ooit om een Groom verlegen zitten.....I'm available.

Vera

Berichten: 12177
Geregistreerd: 10-04-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:30

Wat zie je er beeeldig uit
Maar aan je stijl moet je nog wel wat sleutelen hoor; op twee foto's zit je hardstikke scheef!

Paintlinger

Berichten: 12318
Geregistreerd: 07-12-02
Woonplaats: Temidden van het groen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:34

GE-WEL-DIG!!!
Deel je mening wat 'Hunter' betreft!!
Durf het haast niet te zeggen maareh...dat Roze staat je wel goed hoor!! puik setje heb je daar

Leuk paard ook!!


[edit] @iski: wordt dit een soort "WB's tekeningen"....dat je even alle klassen langs gaat? (mijn zegen heb je)

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:39

Whahah Geweldig!

iski
Berichten: 994
Geregistreerd: 23-01-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:41

vera schreef:
Wat zie je er beeeldig uit
Maar aan je stijl moet je nog wel wat sleutelen hoor; op twee foto's zit je hardstikke scheef!

Ja....en nee....de eerste rondjes zaten de beugels niet goed op lengte en hield in mij met ware doodsverachting in het zadel.
Naderhand toen Silvia de beugels goed gesteld had kon ik mij goed 'afzetten' en iets meer onafhankelijk zitten. Hoe dan ook, liever bare-back dan een Dressuuurzadel...

@BB: Oh jee.....wanneer jij vindt dat Roze me goed staat...wil je m'n adres hebben? KOM eens lekker IN m'n B&B... Je hoeft niet per sé in de caravan hoor....

Oh ja......paard is een fantastisch paard...rijdt geweldig en reageert als een fine-tuned horse.
Laatst bijgewerkt door iski op 21-05-06 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Wranglerbutt

Berichten: 10392
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: Kamp'n

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:41

Überkjoet!!! Ik bedoel: Erg dapper!

en hebben superhero's (Spiderman, Batman, Superman & such) ook niet zulke leggings aan??[/size]


BlazingBoots schreef:

[edit]
@iski: wordt dit een soort "WB's tekeningen"....dat je even alle klassen langs gaat? (mijn zegen heb je)
Euh.... u haalt de kip en het ei door elkaar WB's tekeningen onstonden pas naar aanleiding van Iski's stukjes

Paintlinger

Berichten: 12318
Geregistreerd: 07-12-02
Woonplaats: Temidden van het groen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:45

Ohja *BlonT (van binnen)*
Maar dat neemt niet weg dat het wel hylarisch zou zijn