Voorbereiding + de dag zelf

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ladyjoy

Berichten: 4966
Geregistreerd: 06-04-06

Re: Voorbereiding + de dag zelf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-10 22:37

Bij Renkum dan specifiek of altijd?

En ow jee.. aangegeven starttijden, hopelijk dan niet heel vroeg voor ons..

biancavos

Berichten: 1863
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: alphen aan den rijn

Re: Voorbereiding + de dag zelf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 22:38

je kan een mailtje sturen dat je niet vroeg wilt starten

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 21:26

ladyjoy schreef:
Bij Renkum dan specifiek of altijd?

En ow jee.. aangegeven starttijden, hopelijk dan niet heel vroeg voor ons..


Ik vermeld het altijd bij opmerkingen op het inschrijvingsformulier dat ik graag na ... uur zou willen starten en ook vermelden als je samen wil rijden met iemand (naam en naam paard doorgeven). Het verschilt per wedstrijd, de ene wedstrijd heeft wel vaste starttijden, en bij andere wedstrijd moet je een starttijd bij de starters aanvragen op de dag zelf.

ladyjoy

Berichten: 4966
Geregistreerd: 06-04-06

Re: Voorbereiding + de dag zelf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-10 23:53

Nu Renkum bijna in zicht is en de weersverspellingen aangeven dat het zo'n 15/16 graden zal zijn en zwaar bewolkt.. vroeg ik me af wat je dan doet met koelen. Paarden zullen dan minder zweten (afgelopen dinsdag ook gemerkt, ze waren maar een klein beetje bezweet terwijl we flink hebben door gereden, die zaterdag ervoor toen het zeker wel 22/25 graden was, waren ze super nat) dus wat doe je dan met koelen bij de groomplaatsen/voor de P/A en finish?

In ieder geval even uitgaande van een klasse I wedstrijd en geen klasse IV wedstrijd natuurlijk ;)

fannetje

Berichten: 3553
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 09:41

Ik laat mijn grooms altijd wel klaar staan met water (eerst drinken dan koelen) en op het moment zelf besluit ik of ik wel of niet koel.
Het hangt er namelijk ook vananf hoe druk je paard zich maakt op de wedstrijd, kan heel anders zijn dan thuis.