Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 9 van de 10 [ 228 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Trainingsritten en clinics by Donna Oudshoorn / Wassenaar

 
Profiel   

Ondertussen al heel veel trainingsritten achter de rug, niveau vanaf Friezen die recreatief buiten rijden tm klasse III combinaties *\o/*

Trainingsritten kunnen altijd ingepland worden en gaat door vanaf 2 combinaties.

Voor de gevorderde ruiter heb ik 3 Arabieren beschikbaar en daar kan gebruik van gemaakt worden ;)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-16 21:46 



 
Profiel   

Ik meld mij hier ook even! Ik zou graag van de winter mee gaan met wat trainingen om mij goed voor te bereiden op het komende seizoen. Vorige week succesvol de impuls in Wassenaar gedaan dus wij gaan er komend seizoen vol tegenaan!
Plekken die voor mij goed aan te rijden zijn:
Noordwijkerhout
Wassenaar
Amsterdamse bos
Veluwe
Leersum
En alle dingen in de buurt die ik nog niet ken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-16 22:10 



 
Profiel   

Pascalle90 schreef
Ik meld mij hier ook even! Ik zou graag van de winter mee gaan met wat trainingen om mij goed voor te bereiden op het komende seizoen. Vorige week succesvol de impuls in Wassenaar gedaan dus wij gaan er komend seizoen vol tegenaan!
Plekken die voor mij goed aan te rijden zijn:
Noordwijkerhout
Wassenaar
Amsterdamse bos
Veluwe
Leersum
En alle dingen in de buurt die ik nog niet ken!


Hartstikke leuk en je bent van harte welkom in Wassenaar waar ik de trainingen geef :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-16 23:18 



 
Profiel   

Zaterdag 22 en zondag 23 oktober is het weer mogelijk om mee te gaan voor een rit door de duinen en over het strand.

Kosten met eigen paard € 15,- / op een paard van mij € 35,-

Wie gaat er mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-16 00:30 



 
Profiel   

Graag zou ik willen weten waar jullie interesse in hebben zodat ik weer wat nieuwe data en trainingen kan gaan plannen :)

Welke data kunnen / willen jullie en welk niveau, eventueel interesse in wat anders?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-16 21:32 



 
Profiel   

Het lijkt me erg leuk, maar ben een absoluut beginner. Hoe verder conditie opbouwen en zo verder zou ik graag willen leren. Zodat ik misschien volgend jaar een wedstrijdje kan rijden.
Plaats de Achterhoek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-16 13:59 



 
Profiel   

Carol10 schreef
Het lijkt me erg leuk, maar ben een absoluut beginner. Hoe verder conditie opbouwen en zo verder zou ik graag willen leren. Zodat ik misschien volgend jaar een wedstrijdje kan rijden.
Plaats de Achterhoek.


Ik heb diverse begeleidingspakketten, misschien is dat wat voor je ;)

Voor veel info en foto's zie ook mijn fb pagina Endurance clinics

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-16 19:21 



 
Profiel   

Ik heb nog wat plek op de volgende data:

zondag 6 november
zaterdag 12 november
zaterdag 26 november

zaterdag 3 december
zondag 4 december
zondag 11 december

Het is tevens mogelijk om op deze dagen een paard van mij te gebruiken, echter nog beperkt plek met een paard van mij beschikbaar.

Aangezien we het winterseizoen in gaan zijn de ritten wat rustiger en geen tempo trainingen echt meer.

Voor ieder niveau is het mogelijk om te komen rijden, ook voor jonge of opbouwende combinaties....

Als er vragen zijn hoor ik dit graag :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-16 21:54 



 
Profiel   

Er zijn nog enkele plekken in december beschikbaar in de weekenden, door de weeks is het ook mogelijk om te komen rijden - op eigen paard of een paard van mij.

Wie wil er wanneer mee?

Kosten deelname eigen paard € 15,- / op paard van mij € 35,-

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-16 22:57 



 
Profiel   

Wat ontzettend leuk. Ik zou graag een keer mee willen om kennis te maken met endurance. Ik ga er niet meer aan beginnen met die van mij (23), dus als ik een paard zou kunnen huren heel graag.
Ik zal een pb sturen voor meer informatie *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-16 12:13 



 
Profiel   

quibusjes schreef
Wat ontzettend leuk. Ik zou graag een keer mee willen om kennis te maken met endurance. Ik ga er niet meer aan beginnen met die van mij (23), dus als ik een paard zou kunnen huren heel graag.
Ik zal een pb sturen voor meer informatie *\o/*


Wat leuk dat je een keer mee wilt :j

Voor meer info en foto's zie mijn fb pagina: endurance clinics

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-16 21:29 



 
Profiel   

Even dit topic een stukkie omhoog schoppen. :D

Ben mij aan het inlezen over endurance en zit eraan te denken om over een poosje endurance te gaan rijden met mijn paard (die nu Z dressuur loopt, dus best wat anders :')).
Rijd nu ongeveer 1x per week een rit van 15/20km en probeer daarbij ook nog 1x per maand een rit op ander terrein/bos te doen. We rijden 'thuis' in de bossen van Soest.
Verder wordt er vrijwel iedere dag getraind in de bak voor de dressuur.

Nu vroeg ik me af, ik zag dat je ook wel eens trainingen in Leersum doet.
Heb je toevallig binnenkort een rit in Leersum gepland staan voor nieuwkomers/beginnende klasse I? Is voor mij veel dichterbij dan Wassenaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-17 22:25 



 
Profiel   

xLoki schreef
Even dit topic een stukkie omhoog schoppen. :D

Ben mij aan het inlezen over endurance en zit eraan te denken om over een poosje endurance te gaan rijden met mijn paard (die nu Z dressuur loopt, dus best wat anders :')).
Rijd nu ongeveer 1x per week een rit van 15/20km en probeer daarbij ook nog 1x per maand een rit op ander terrein/bos te doen. We rijden 'thuis' in de bossen van Soest.
Verder wordt er vrijwel iedere dag getraind in de bak voor de dressuur.

Nu vroeg ik me af, ik zag dat je ook wel eens trainingen in Leersum doet.
Heb je toevallig binnenkort een rit in Leersum gepland staan voor nieuwkomers/beginnende klasse I? Is voor mij veel dichterbij dan Wassenaar!


De trainingen zijn zoals het topic heet in Wassenaar....

Gisteren mensen uit Eindhoven gehad en vandaag zelfs iemand uit Ruurlo (enkele reis 180km) ;) ....

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-17 22:33 



 
Profiel   

Karrimh schreef
xLoki schreef
Even dit topic een stukkie omhoog schoppen. :D

Ben mij aan het inlezen over endurance en zit eraan te denken om over een poosje endurance te gaan rijden met mijn paard (die nu Z dressuur loopt, dus best wat anders :')).
Rijd nu ongeveer 1x per week een rit van 15/20km en probeer daarbij ook nog 1x per maand een rit op ander terrein/bos te doen. We rijden 'thuis' in de bossen van Soest.
Verder wordt er vrijwel iedere dag getraind in de bak voor de dressuur.

Nu vroeg ik me af, ik zag dat je ook wel eens trainingen in Leersum doet.
Heb je toevallig binnenkort een rit in Leersum gepland staan voor nieuwkomers/beginnende klasse I? Is voor mij veel dichterbij dan Wassenaar!


De trainingen zijn zoals het topic heet in Wassenaar....

Gisteren mensen uit Eindhoven gehad en vandaag zelfs iemand uit Ruurlo (enkele reis 180km) ;) ....


Ah oké, die trainingen op locatie in Leersum doe je dus niet meer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-17 22:46 



 
Profiel   

xLoki schreef
Karrimh schreef

De trainingen zijn zoals het topic heet in Wassenaar....

Gisteren mensen uit Eindhoven gehad en vandaag zelfs iemand uit Ruurlo (enkele reis 180km) ;) ....


Ah oké, die trainingen op locatie in Leersum doe je dus niet meer?


Nee vandaar dat de titel is aangepast en mijn onderschrift ook ;)

Een vd vele redenen voor mijn verhuizing zodat ik niet steeds hoef te reizen, want in de reistijd - op en afzadelen enz had ik nog een paard kunnen rijden / trainen en met 4 paarden te trainen is dat wel prettig ;)

Maar je bent van harte welkom om hier te komen trainen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-17 22:49 



 
Profiel   

Of anders kan ik in overleg met Donna ook helpen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-17 22:59 



 
Profiel   

Gilbey schreef
Of anders kan ik in overleg met Donna ook helpen


Ofcourse, dit jaar moet het er echt van gaan komen van de trainingen samen organiseren *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-17 23:20 



 
Profiel   

Ik ben wel geïnteresseerd in de über puppytraining. Maar dat ligt aan het vervoer. :j Ik wil komend jaar impuls gaan starten met mijn fjord en extra handvaten zijn niet overbodig! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-17 23:30 



 
Profiel   

Isabel_k schreef
Ik ben wel geïnteresseerd in de über puppytraining. Maar dat ligt aan het vervoer. :j Ik wil komend jaar impuls gaan starten met mijn fjord en extra handvaten zijn niet overbodig! :D


Dat is geen probleem, wanneer zou je willen / kunnen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-17 17:49 



 
Profiel   

De trainingen krijgen steeds meer vorm daar het wedstrijd seizoen er weer aan komt.

Er zijn diverse niveaus mogelijk om hier te komen trainen, verschillende rondes en afstanden zodat er voor iedereen een geschikt rondje is.

Alle rondes gaan door de duinen (goede oefening om billen te kweken) en afhankelijk van het niveau is het tempo door de duinen, we stappen veel / eventueel draven en galopperen voor degene die daar klaar voor zijn.

Uiteraard gaan we ook standaard over het strand, hier kunnen we mooi galopperen en indien gewenst ook galoptraining doen. Maar zo doen we ook veel stappen door het water en is dus mooie aquatraining en kunnen we door het ondiepe of juist door het wat diepere water stappen.

Deelname met eigen paard is slechts € 15,- - voor de gevorderde ruiter eventueel ook 3 paarden beschikbaar vanaf € 35,-

Voor foto's en info zie ook mijn fb pagina endurance clinics

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-17 20:21 



 
Profiel   

De galoptrainingen kunnen ook weer plaats gaan nemen *\o/*

Uiteraard is het mogelijk om op verschillende niveaus hier te komen trainen / rijden, met eigen paard of van mij. Ik heb 4 paarden, dus 3 beschikbaar voor de ervaren ruiter

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-17 16:39 



 
Profiel   

Ik heb iedere week diverse ritten op verschillende niveaus, van jonge paarden die net zadelmak zijn tm klasse IV / CEI paarden.

Voor meer info en foto's zie mijn fb pagina endurance clinics

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-17 20:22 



 
Profiel   

Aangezien het hoogseizoen is zijn er ook zonsondergangritten en uiteraard ook ritten voor ieder niveau, puppy's tm CEI combinaties :)F

Leuk dat er toch al diverse mensen via bokt op mijn fb pagina en die van Endurance clinics bij mij terecht komen O:)

Dus als je foto's en filmpjes wilt zien van van de fantastische omgeving en daarbij horende ritten....

DE perfecte Endurance training, maar ook intens genieten voor de ruiter zonder eigen paard want voor de ervaren ruiter stel ik mijn internationaal lopende Endurance Arabieren beschikbaar +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 22:47 



 
Profiel   

Het seizoen komt er weer aan dat je over het gehele strand kunt en wat is er mooier dan heerlijke ritten door de fantastische duinen en over het strand.

Met eigen paard of paard van mij voor de ervaren combinatie daar ik alleen CEI (internationaal lopende) Endurance Arabieren heb *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 09:29 



 
Profiel   

Vorige week een fijne rit gereden bij Donna op haar paard Ghadir, een aanrader!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 20:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 9 van de 10 [ 228 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen