TREC Schoorl

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Celine_Famke

Berichten: 6739
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

TREC Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-16 15:00

Hoi allemaal!
Dit weekend gaat de TREC in Schoorl plaatsnemen! Wie doen er allemaal mee?

Ik heb er ontzettend veel zin in! Ik start om 10:15 met de MA en PTV en om 14:00 moet ik naar de Maproom voor de POR!

RiannaB

Berichten: 1247
Geregistreerd: 19-09-11
Woonplaats: West-Brabant

Re: TREC Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 20:09

Ik! Ik start om 9.51, rugnummer 18.
Succes morgen!!

Jet

Berichten: 12027
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 21:52

Leuk dat ik dit topic zie. Rianne, had je net in een ander topic gevraagd of je mee doet, ja dus. Ik niet, maar twee stalgenoten dus wel. Weten jullie of er ergens een startlijst te vinden is? Ik ben wel benieuwd hoe laat ze alles moeten doen en of er nog meer bekenden meedoen.

RiannaB

Berichten: 1247
Geregistreerd: 19-09-11
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 05:15

Ja, ik doe mee :D
Heb even screenshots van de startlijsten gemaakt.
Hoop dat ze een beetje leesbaar zijn.
Afbeelding

Afbeelding

Jet

Berichten: 12027
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 06:09

Daar zitten inderdaad nog meer bekende namen bij voor me, leuk hoor! Ik moet eerst werken, maar misschien kom ik dan toch nog wel even kijken.

RiannaB

Berichten: 1247
Geregistreerd: 19-09-11
Woonplaats: West-Brabant

Re: TREC Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:00

Zo, wat een dag... But we did it! Alles uitgereden, zelfs de POR (hoewel ik daar met het intekenen echt een hard hoofd in had).

Jet, Yasmin had mij nog herkend van de WE bij jullie :) Degene met wie zij was was zeker ook een stalgenootje van jullie?

Jet

Berichten: 12027
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:21

Rianna, wat gaaf dat je alles uitgereden hebt! Leuk dat Yasmin je nog herkende van de WE. Degene waar ze mee was is geen stalgenoot, maar een hele goede kennis van haar waar ze vaker mee op pad gaat.
Ik ben wel benieuwd naar foto's, maar eens zien of er ergens al te vinden zijn.

RiannaB

Berichten: 1247
Geregistreerd: 19-09-11
Woonplaats: West-Brabant

Re: TREC Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:29

Op de Facebook van de Duinridders staan een paar foto's, maar meer om een indruk van de dag te geven. Er liep ook een fotograve rond, maar geen idee waar die foto's uiteindelijk terug te vinden zijn.

Celine_Famke

Berichten: 6739
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: TREC Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-16 21:50

Jaa het was super leuk!
MA ging iets minder goed dan verwacht, ze vond het eng waar we heen moesten dus wilde steeds terug in draf vallen dus uiteindelijk galoppeerden we een beetje hard. Maar wel in galop gebleven. Stap ging wel goed.

PTV ging super goed! Had de hoogste punten :D alleen het stilstaan onder de man ging niet zo goed :') terwijl stilstaan ernaast super goed ging! En de laaghangende takken had ik nog nooit met haar gedaan dus daar ging ze eerst vol op de rem. 1 tak eraf. Maar uiteindelijk toch gedaan! En de heg ging ze eerst ook vol op de rem maar ze sprong toch! Wel als een mongool maar goed haha! Al met al super tevreden!

De POR had ik na het intekenen niet zoveel vertrouwen in. Had het intekenen net gehaald binnen de tijd. Eind een beetje afgeraffeld. Dacht echt wow.. Ik ga verdwalen. Maar het viel enorm mee! Geen een keer fout gereden of verkeerd aangereden! En alle bakens gehad!

Jet

Berichten: 12027
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 06:04

Leuk dat jullie zo enthousiast zijn! CF, goed dat je met de PTV de hoogste punten had!