Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

endurance zonder eigen paard/ leasepaard endurance gezocht

 
Profiel   

Hallo,
Ik rijd nu al een aantal jaren paard en heb dit voornamelijk altijd recreatief gedaan, ik ben echt niet van dressuur. Nou kwam ik dus endurance/trec tegen en dit lijkt mij erg leuk. Ik heb zelf geen paard en dit is voor mij helaas ook niet mogelijk en nu vroeg ik mij af wat voor mij de mogelijkheden zijn. Is het mogelijk om een paard te leasen en hier endurance mee te gaan doen? Is hier ook training voor? Mocht iemand hier in de buurt een paard hebben staan hoor ik dat graag, ik woon in Leek (Groningen) maar mag best een stukje fietsen zijn, ik ben bereid er ook wat voor te betalen en help uiteraard mee met stallen uitmesten etc. Nou weet ik niet of dit mogelijk is en als mensen andere ideeën hebben hoor ik het erg graag. Ik kan hier bij de manege ook paarden leasen maar ik denk niet dat ik daar mee op wedstrijd etc. mag. Ik hoor graag van jullie ook als dit helemaal niet mogelijk is.

groetjes Lieke
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-17 17:45 



 
Profiel   

Beetje offtopic, maar ik heb nog nooit zoveel dressuur gereden sinds ik endurance rijdt. Ik dacht ook leuk buitenrijden maar daar krijg je je paard vanaf klasse 3 niet meer mee rond. Je moet dus helaas ook gewoon aan de bak in de dressuur ;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 07:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen