Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Endurance Waalwijk

 
Profiel   

Ik ben het net aan het lezen inderdaad. Ik ben gewoon lid van de rijvereniginf dus die impuls klasse is wel wat denk ik.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-18 14:19 



 
Profiel   

Ik ga samen met mijn paardrijmaatje meedoen aan de impulsklasse met ons verzorgpaard en pony.
Vorig jaar alles geregeld (paardentaxi bij gebrek aan eigen trailer) en baalden enorm dat het toen niet doorging.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-18 11:21 



 
Profiel   

Ik ga voor de eerste keer meedoen in de impulsrubriek! Ik kom met mijn 5 jarige dravermerrie aan start! Heb er echt super veel zin in!
Meer mensen die voor de eerste x starten & alleen gaan? Wellicht dat we daar samen een beetje op kunnen rijden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-18 06:19 



 

Deejay1997 schreef
Ik ga voor de eerste keer meedoen in de impulsrubriek! Ik kom met mijn 5 jarige dravermerrie aan start! Heb er echt super veel zin in!
Meer mensen die voor de eerste x starten & alleen gaan? Wellicht dat we daar samen een beetje op kunnen rijden?


Altijd welkom om aan te haken bij mij en Aleeneh hoor :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-18 23:34 



 
Profiel   

Morgen is het zo ver *\o/* Ik heb er zin in! En ik vind het spannend na 6 jaar geen endurance wedstrijd gereden te hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-18 07:42 



 
Profiel   

Leuk! :D Heel veel succes morgen. Er starten morgen aardig wat bekenden van me. +:)+

Ik ben morgen weer vrijwilliger. Nu even duimen dat het weer ook mee wil werken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-18 09:49 



 
Profiel   

Ik heb er ook zin in!
Hopelijk valt het een beetje mee qua regen. Maar nat zullen we sowieso worden denk ik |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-18 10:33 



 
Profiel   

Ik kom groomen morgen, ook leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-18 10:42 



 
Profiel   

Ik ben ook vrijwilliger.
Regenkleding aan :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-18 10:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen