Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 68 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Endurance Veluwe Marathon 5-daagse

 
Profiel   

CarolienV schreef
Ja, de Veluwe marathon!
Hij staat bij mij ook op de planning. Nog niet eerder aan meegedaan, maar het lijkt me een eeg leuke ervaring!

Ik zou voor de driedaagse willen gaan. Mijn pony houdt er niet van om erg lang van huis te zijn.
Ik vind het jammer om te lezen dat de inschrijving voor de vijfdaagse eerder open gaat. Met maar 30 startplaatsen blijft er dan denk ik nog weinig kans over voor de mensen die ‘maar’ drie dagen willen?!

Ja voor mij hetzelfde. Wij trainen niet genoeg & mijn paard is er meestal na 2,5 dag ook wel klaar mee en wil weer lekker naar huis.
Vind het nu een te groot risico om toch vrij te vragen want nergens staat hoelang het verschil is tussen het open gaan. De organisatie geeft overigens wel aan dat ze verwachten dat ze de 30 niet halen aan vijfdaagse deelnemers.

Gezien een boel andere leuke evenementen tijdens andere feestdagen en ik ook nog wat feestdagen moet werken slaan wij toch maar over. Misschien volgend jaar!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-18 13:03 



 
Profiel   

Ik heb veel vrije dagen...en mocht ik niet kunnen starten dan kan ik gewoon werken.
Dat scheelt weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-18 13:22 



 
Profiel   

Uit trektocht ervaribg blijkt dat de meeste paarden het op dag drie minder leuk vinden. Dag drie is meestal het zwaarste. Dag vier en vijf gaan vervolgens weer prima. Dus voor degene die eraan twijfelen; test het uit met je paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-18 14:13 



 
Profiel   

Argh, hoe het er nu naar uit ziet ga ik met het kasteel meedoen.
Had zo gehoopt dat Gidi weer meekon, maar helaas (of niet) scans zien tegenwoordig iedere oneffenheid en wil geen risico's nemen. Nog steeds niet in training, maar tot februari op rust. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-18 14:40 



 
Profiel   

CarolienV schreef
Ja, de Veluwe marathon!
Ik vind het jammer om te lezen dat de inschrijving voor de vijfdaagse eerder open gaat. Met maar 30 startplaatsen blijft er dan denk ik nog weinig kans over voor de mensen die ‘maar’ drie dagen willen?!


Dat is inderdaad erg jammer. Ik wil graag meerijden, pony is er eindelijk oud genoeg voor. Hoop maar op een plekje want ik heb al vrij genomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-18 23:21 



 
Profiel   

Babybeertjes schreef
CarolienV schreef
Ja, de Veluwe marathon!
Ik vind het jammer om te lezen dat de inschrijving voor de vijfdaagse eerder open gaat. Met maar 30 startplaatsen blijft er dan denk ik nog weinig kans over voor de mensen die ‘maar’ drie dagen willen?!


Dat is inderdaad erg jammer. Ik wil graag meerijden, pony is er eindelijk oud genoeg voor. Hoop maar op een plekje want ik heb al vrij genomen.


Ik had inderdaad ook al vrij genomen.
Toen wist ik alleen nog niet dat de vijfdaagse voorrang heeft op de inschrijving.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-18 10:50 



 
Profiel   

Dames, ik snap jullie teleurstelling. Dat is voor ons een compliment :o
De 5-daagse zal een eenmalige wedstrijd zijn en daarom willen wij deze voorrang geven. In 2020 zullen er weer "gewoon" 30 plaatsen beschikbaar zijn voor de 3-daagse *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-19 09:30 



 
Profiel   

Hij staat in de agenda. Ik twijfel nog even tussen 3 en 5 daags ivm oppas regelen. Kun je evt ook hooi bestellen voor de 5daagse?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-19 22:19 



 
Profiel   

Is deze wedstrijd ook open voor internationale ruiters? Er is intresse vanuit Zweden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-19 21:22 



 
Profiel   

Piekosjj schreef
Is deze wedstrijd ook open voor internationale ruiters? Er is intresse vanuit Zweden :D


Ja voorgaande jaren reed ook een Duitse ruiter mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-19 22:03 



 
Profiel   

Piekosjj schreef
Is deze wedstrijd ook open voor internationale ruiters? Er is intresse vanuit Zweden :D

Jazeker :-) Helaas kunnen buitenlandse deelnemers niet via mijn knhs inschrijven. Laat de persoon mij even een mailtje sturen mail@develuwemarathon.nl
In het engels graag :D :D

Gr Sandra

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-19 17:24 



 
Profiel   

He wat top, ik zal ‘t doorgeven!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-19 17:50 



 
Profiel   

Match schreef
Piekosjj schreef
Is deze wedstrijd ook open voor internationale ruiters? Er is intresse vanuit Zweden :D

Jazeker :-) Helaas kunnen buitenlandse deelnemers niet via mijn knhs inschrijven. Laat de persoon mij even een mailtje sturen mail@develuwemarathon.nl
In het engels graag :D :D

Gr Sandra


Nee, niet in 't zweeds :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-19 20:54 



 
Profiel   

O:) :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-19 13:26 



 
Profiel   

Ingeschreven voor de 5-daagse *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-19 20:29 



 
Profiel   

Stelvio schreef
Ingeschreven voor de 5-daagse *\o/*

Ik ook... *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-19 21:16 



 
Profiel   

Jaaaaaa *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-19 21:32 



 
Profiel   

En de inschrijving voor de 3 daagse is ook gelukt *\o/* *\o/*
Heb er zo'n zin in!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-19 10:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 68 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen