Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

TREC Noord 2019 (Hoogersmilde)

 
Profiel   

Op 28 en 29 september is er weer een TREC wedstrijd in Hoogersmilde:

http://www.trecnoord.nl/trec-noord-2019/

De inschrijving is inmiddels open voor leden van TREC Club Nederland. Vanaf a.s. zaterdag mag iedereen inschrijven. Wie is er nog meer van de partij? :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 10:13 



 
Profiel   

Jaa heb er zin in! *\o/*
Ik heb mij opgegeven :D

Dit word mijn tweede wedstrijd, maar eerste wedstrijd als lid!
Ik start samen met Floor, maar zij moet zich nog opgeven, want zij is geen lid.

Wij hebben samen al Vinkega gedaan, en hebben in mei meegedaan met de Introductiedag!
Met Vinkega deed ik alleen met mijn fjord mee, want Betsy had singelwondjes paar dagen voor de wedstrijd

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 10:15 



 
Profiel   

Het loopt al lekker door met de inschrijvingen, er zijn nog maar een paar paddocks beschikbaar.

Wel ben ik nog op zoek naar vrijwilligers... -O- Beide dagen, ongeveer tussen 10 en 15u (kan iets afwijken afhankelijk van de startlijsten) Het enige wat je mee hoeft te nemen is een stoel en een goed heumeur, ik zorg voor de rest!

Ik ben ook nog op zoek naar een fotograaf *-:) die bij voorkeur beide dagen beschikbaar is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-19 10:52 



 
Profiel   

Als je nog geen fotograaf hebt, zou ik best langs willen komen! Het is nog geen 10 minuten rijden naar Hoogersmilde *-:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-19 23:16 



 
Profiel   

Die heb ik inderdaad nog niet, dus je bent heel welkom!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-19 05:52 



 
Profiel   

Het was een natte editie van TREC Noord, maar alsnog erg geslaagd :D

Zaterdag in ieder geval tot na de pauze droog geweest, alleen zondag was wat nat. Ach, ik wilde toch zo graag een waterpassage in de PTV :')

De TREC-ruiters hebben in ieder geval laten zien dat ze niet van suiker waren, en de vrijwilligers idem _/-\o_ Zo fijn dat we gewoon voldoende mensen hadden die toch een paar uurtjes wilden jureren.

Op naar volgend jaar geloof ik :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-19 07:24 



 
Profiel   

Ja zeker volgend jaar zijn wij zeker van de partij. Helaas gisteren moeten afmelden omdat paard niet fit was. Had de ptv en ma zo graag willen doen. Maar paard gaat gewoon voor!

Komen de uitslagen nog ergens te staan!

Zaterdag heel fijn gereden. Zo de eerste keer met dit paard. Super die vrijwilligers,zonder hun sowieso geen wedstrijd!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-19 08:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen