Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Beginnen met Trec

 
Profiel   

Hoihoi,

Omdat ik vanwege de leeftijd van mijn lieve merrie vast loop in de dressuur (nu Z1-niveau). Ben ik aan het oriƫnteren naar andere disciplines om te gaan beoefenen. Trec lijkt mij super interessant.

Door de hele corona crisis zal het dit jaar niet zo snel meer gebeuren ben ik bang want eventuele trainingen om kennis te maken zijn afgelast, dus ik ben op zoek naar mensen met ervaring in de trec.

Ik zou graag willen weten wat het precies inhoud (internet verteld wel iets maar ervaringen zijn altijd leuker), hoe je voor een trec kan trainen, en ga zo maar door.

Alvast bedankt!!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-20 11:09 



 
Profiel   

Het is wat lastig dat je nu inderdaad geen trainingen kan volgen. Het is wel mogelijk om online het een en ander te doen en te laten beoordelen: https://trecnl.online/
We zijn nog aan het kijken naar de mogelijkheden voor het organiseren van een webinar mbt kaartlezen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-20 11:38 



 
Profiel   

dankjewel wel voor je reactie.

Heb je ook tips om mee te beginnen met oefenen?
ik weet namelijk niet zo goed waar ik moet beginnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-20 11:43 



 
Profiel   

Buitenrijden :) En gewoon alles meepakken wat je onderweg tegenkomt. Heuveltjes, boomstammetje, even plat op je paard onder takken door, slalommen om bomen...

Wellicht heb je hier ook nog wat aan: http://www.buitenruiters.nl/featured/tr ... nen-thuis/

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-20 11:45 



 
Profiel   

dankjewel!!

Buitenrijden doen we inmiddels al veel, wel in het bos maar helaas heel vlak en saai gebied. Binnenkort maar eens lokatie's zoeken waar we met de trailer heen kunnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-20 12:21 



 
Profiel   

Hai, kijk maar uit hoor, Trec is echt heeel verslavend, hihi.
Waar sta je met je paard?
Wellicht handig om dit er bij te vermelden.

Corona is lastig nu met afspreken ed, zodra het weer mag zullen er best wat trainingen weer gepland worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-20 18:40 



 
Profiel   

In Oktober hebben wij op de vereniging rijvereniging de Commandeurs in Heemskerk weer een PTV training onder deskundige leiding. Wie weet is dat wat voor je.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-20 18:46 



 
Profiel   

_Raisja schreef
Hoihoi,

Omdat ik vanwege de leeftijd van mijn lieve merrie vast loop in de dressuur (nu Z1-niveau). Ben ik aan het oriƫnteren naar andere disciplines om te gaan beoefenen. Trec lijkt mij super interessant.

Door de hele corona crisis zal het dit jaar niet zo snel meer gebeuren ben ik bang want eventuele trainingen om kennis te maken zijn afgelast, dus ik ben op zoek naar mensen met ervaring in de trec.

Ik zou graag willen weten wat het precies inhoud (internet verteld wel iets maar ervaringen zijn altijd leuker), hoe je voor een trec kan trainen, en ga zo maar door.

Alvast bedankt!!


Hallo, ik heb laatst een wp in het M1 gescoord en heb besloten om met wedstrijd pensioen te gaan. (ben zelf 56 en pony is 17). Maar ik heb toch wel op zoek naar wat uitdaging. Ik heb me nu opgegeven voor een kennismaking met TREC op 5 september, geen idee waar jij zit maar het is in het Noorden. Kijk maar op de fb pagina van TREC Noord.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-20 12:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen