Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Welk GPS apparaat voor endurance?

 
Profiel   

Binnenkort ga ik mijn debuut maken in de endurance.
Nu blijkt echter dat de wedstrijd waar ik voor het eerst wil gaan starten op gps gereden wordt.

Ik zoek iig een apparaat, geen horloge en ook niet met m’n telefoon.

Ik heb een clinic gereden met de Garmin eTrex 30 die was fijn te lezen dus ben in die hoek aan het oriënteren.
Zijn er ervaringen met de Garmin eTrex 20, 20x, 30, 30x

Andere tips zijn uiteraard ook welkom
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-20 12:53 



 
Profiel   

Wat leuk! Ik ben ook mijn endurancecarrière aan het opstarten! Waar ga je (proberen te) starten?
Ik heb de Garmin Etrex 20x, ik klem hem aan mijn horlogebandje zodat ik hem niet steeds uit mijn zak hoef te halen als ik wil weten waar ik heen moet.
Paar weken geleden heb ik er voor het eerst op onbekend terrein mee gereden en dat was hartstikke goed te doen, al is het apparaat wel zwaar (had na 2 uur wel een beetje een verkrampte arm).
Gekozen voor deze vanwege het wel aanwezig zijn van kleurenkaarten maar ook niet belachelijk duur zijn (en hij was op dat moment in de aanbieding :+)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-20 13:08 



 
Profiel   

De planning staat op Buinen 5 september.

Ik heb idd ook een 20x op het oog. Zag dat Bever ze in de aanbieding heeft idd. Maar probeer het eerst via marktplaats. Daar staan ze ook veel op.

Met de clinic had ik hem met keykoort om m’n nek. Ging prima, met galopperen even in m’n shirt gestopt

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-20 13:56 



 
Profiel   

[ img ]
Ik had hem de allereerste keer (gehuurd op wedstrijd, E10) de hele tijd in mijn hand :D vond het zo onhandig om hem steeds te moeten pakken... En ik was, juist in galop, bang voor het tegen mijn borst aan klapperen van het ding, hoe is dat jou bevallen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-20 14:05 



 
Profiel   

Nathalie83 schreef
De planning staat op Buinen 5 september.


5 september is Drents Friese Wold toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-20 14:16 



 
Profiel   

MikeyB schreef
Nathalie83 schreef
De planning staat op Buinen 5 september.


5 september is Drents Friese Wold toch?

och ja natuurlijk :P zou stalgenoot groomen in Buinen maar die ging niet door

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-20 14:38 



 
Profiel   

nessinator schreef
[ [url=m/lpzIZo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had hem de allereerste keer (gehuurd op wedstrijd, E10) de hele tijd in mijn hand :D vond het zo onhandig om hem steeds te moeten pakken... En ik was, juist in galop, bang voor het tegen mijn borst aan klapperen van het ding, hoe is dat jou bevallen?

Met stap en draf geen last van bonken slingeren, alleen in galop, toen heb ik hem in m’n shirt laten zakken en ging goed

Niet echt duidelijk te zien

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-20 14:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen