Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Plaats een nieuw onderwerp

ervaringen Gaston Mercier zadel. Endurance

 
Profiel   

Ik hoop dat dit topic goed staat? En anders hoop ik dat deze mag blijven staan, want in het zadel/tuig topic heb ik deze vraag al eens gesteld. En toen zeiden sommige bokkers dat ik het beste in de Endurance topic kon vragen omdat er meer ervaring is met dit merk zadel.

Ik heb al een aantal jaar de Gaston Mercier zadel op het oog. Nu weet ik dat er sinds kort een dealer voor gaston mercier in nederland is. En heb ik ook al contact gehad.

Naast dat dit zadel ook vele voordelen heeft, zit lekker, ik vind ze mooi. zijn licht gewicht. kleven er ook wat nadelen aan.

- lastig aanpasbas (al schijnt de maker van dit zadel wel het zadel aan te kunnen passen)
- als zadel op gestuurd moet worden naar frankrijk ben je weken het zadel kwijt, en hoe weet je dan of zadel wel of niet goed past? bij een jong paard kan 6 weken groot verschil maken.
- Ondanks dat er nu een dealer is voor dit merk, kan zei er ook natuurlijk mee stoppen (Wat ik niet hoop) en dan is er geen zadelpasser die verstand heeft van dit merk.

Hoe doen jullie dat? Een jong paard veranderd meer dan een volwassen paard, maar ook volwassen paarden kunnen veranaderen.

Ik zou heel graag zo zadel willen voor mijn jonge haflinger. De dealer adviseerde rond 5 jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 07:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen