Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 54 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Vrouw vermist tijdens ommetje

 
Profiel   

Mijn excuses dat ik zo fel was. Wat ik gewoon heel moeilijk vind aan dat soort uitspraken is dat het van weinig respect voor en vertrouwen in de politie getuigd, terwijl écht wel wordt nagedacht over wat wel en niet de beste optie is.

Ik heb natuurlijk geen idee wat hier de overweging was want ik was er niet bij, maar soms wordt er niet voor honden gekozen als de vermiste in het verleden een traumatische ervaring met honden heeft gehad. Ook bij vermisten met een zware allergie voor honden kan gekozen worden om ze niet in te zetten. Het zijn maar een paar mogelijke opties. De politie doet écht niet zomaar wat.

En over speculatie maak ik me boos omdat ik van dichtbij heb meegemaakt hoe dat naasten van de betreffende persoon helemaal in paniek kan brengen. De naasten kunnen vaak niet helder meer denken (logisch, ik zou ook niet meer rationeel kunnen zijn als mijn geliefde of familielid verdwenen is) en wanneer diegene dan op dit topic stuit met speculaties over bedreigingen bijvoorbeeld kan dat de naasten weer in een hele nieuwe paniekaanval sturen. En dan is het makkelijk om te zeggen 'klik dit topic dan niet aan, als naaste' maar ja, als je alle mogelijke informatie en eventuele tips wil lezen... Prettige wedstrijd om jezelf tegen te houden dit topic te openen.

Dat allemaal gezegd hebbende, is het natuurlijk vreselijk hoe het afgelopen is en wens ik de nabestaanden veel sterkte.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-21 22:56 



 
Profiel   

Het siert je dat je dit bericht plaatst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-21 23:40 



 
Profiel   

Nou, inderdaad. Wat erg dat je dit van dichtbij zelf hebt meegemaakt VuurVleugels :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 19:58 



 
Profiel   

De openingspost voldoet niet aan de regels en richtlijnen van [NM] Nieuws en Maatschappij, daarom hier een slotje.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 11:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 54 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen