Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 9 [ 210 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat vinden ouders ervan als iemand hun kind aanspreekt?

 
Profiel   

Ik moet gelijk aan dit filmpje denken :')

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 19:46 



 
Profiel   

_O- heerlijk.

Mijn kleinkind 3 jaar toen liep heel parmantig en super enthousiast achter zo'n wagentje in de super. Zijn coördinatie is niet zo goed, dus daar heb ik echt even afspraakjes mee moeten maken zoals bij oma blijven (hij wilde gaan crossen door die volle winkel) zodat ik de boodschapjes erin kon leggen.
Hij stootte bij de kassa ook bijna tegen de benen van een oudere vrouw :oo maar ik had hem op tijd bij de kladden en mevrouw had het gelukkig niet gezien.
Hij was zo ontzettend lief en alleen maar blij en overenthousiast omdat hij met zijn oma was, en ik zag veel vertederende blikken maar zeker ook geïrriteerde blikken want het mondje bleef maar ratelen en vertellen tegen zijn oma <3 .
Dit was een kindje dat barste van geluk dat eindelijk zijn oma bij hem was. Maar dat weet niemand natuurlijk dat oma zover weg woont. Dus mensen vonden hem te blij druk of juist totaal niet.

Hij was zo lief, en ik ga hem dan echt niet temperen in zijn enthousiasme vanwege de bühne. Jammer dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 20:41 



 
Profiel   

Ik moet hieraan denken:
https://www.rbht.nhs.uk/patients-visito ... er-lanyard

Iemand die hier van gehoord heeft hier?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 05:45 



 
Profiel   

Het zijn ook net kinderen dan he Pien :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 07:27 



 
Profiel   

balance schreef
Ik moet hieraan denken:
https://www.rbht.nhs.uk/patients-visito ... er-lanyard

Iemand die hier van gehoord heeft hier?



Niet in de vorm van een key koord, wel vaneen speciale pas.
Voor mensen die uitleg geven heel lastig vinden, ideaal.

Al heb ik zelf gemerkt dat uitleg geven al voor heel veel begrip komt.

In de winkel als personeel vind ik het soms wel lastig als ik echt merk dat kinderen “vrij” gelaten worden en mij in mijn werk hinderen, maar meestal ga ik dan even wat ander doen. Heb 1 keer gehad dat ouders wat vroegen en kinderen mij helemaal na gingen doen. Toen heb ik de ouders zelf aangesproken in plaats van kind en is het niet meer gebeurd.

Maar op het voorbeeld van TS vind ik het super knap, want zelf zou ik negeren. Ligt echt aan de situatie bij mij denk ik en hoe het gezegd wordt, anders maak ik mezelf wel uit de voeten voor ik spijt krijg van mijn woorden die ik er dan zou uitgooien….

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 07:37 



 
Profiel   

Maar de wereld draait ook niet kom kinderen. Ik vind het de verantwoordelijkheid van de ouders om te zorgen dat hun kind zo min mogelijk overlast veroorzaakt. Ik snap dat je boodschappen moet doen etc. Maar soms dan zie je al aan een kind dat het uitgeput is en dan gaan ze inderdaad krijsen. En ook met koptelefoon op hoor je dat soms hoor. Neem dan je kind niet mee / bestel wat / doe het na een slaapje. Natuurijk kan dat niet ALTIJD maar je kan het wel proberen. Heb niet het idee dat elke ouder dit doet haha.

Maar toen ik nog in de horeca werkte en dus geen koptelefoon op had had ik wel wat kunstjes om ze stil te krijgen. Werkte bijna altijd. Word ik niet overprikkeld en die ouders ook blij want hun gillende kind houdt zijn smoel. En kreeg dan altijd een positieve review van de ouders. _O-
1. Voordat de bestelling van de ouders klaar is alvast een paar frietjes in een bakje brengen om de honger te stillen.
2. Met ze praten over of ze frietjes lekker vinden en/of wat ze erbij willen. Maakt elk kind blij
3. Als dat niet hielp en het was rustig nam ik snel pauze _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 09:56 



 
Profiel   

Dat is wel een super aanpak van je hoor Marlinde +:)+

Wij zijn niet van die uiteters met kind, hebben daar zelf ook geen zin in om de hele tijd die kleine bezig te houden, dan zit je zelf ook niet lekker := Maar als het dan eens moet (op vakantie ofzo) dan is het wel echt super fijn als je een eetgelegenheid hebt waar ze leuk met je kind om gaan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 11:11 



 
Profiel   

Ja het is voor niemand leuk als een kind zo gilt, niet voor het kind, niet voor de ouders maar ook zeker niet voor het personeel. Het is voor ons namelijk nooit het eerste of laatste vervelende kind van de dag. En ik haat lawaai. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 11:27 



 
Profiel   

Uiteten gaan is niet echt een prio of zo.
Ik erger me dood als mensen met een jengelend kind in een restaurant zitten :o

In winkels, op straat, in het OV of mij andere dingen die nou eenmaal moeten heb ik er begrip voor.

Bij gewoon vervelende oudere kinderen die duidelijk gewoon dwars zijn en die niet gecorrigeerd worden is het een ander verhaal, daar spreekt mijn gezicht dan ook boekdelen.
Maar ook daar snap ik ook wel dat niet ieder kind hetzelfde ontwikkelingsniveau heeft.
Toen laatst een ongeveer 10 jarige zich in de supermarkt huilend op de vloer ging, ben ik er vanuit gegaan dat we het niet over de standaard 10 jarige hadden, dat vond ik oprecht rot voor de ouders dat het escaleerde. Het was erg druk in de winkel, dus dat zal het wel uitgelokt hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 12:01 



 
Profiel   

Ja het is gewoon klöte als dat gebeurt. En soms heb je dan ook de keuze van even een beetje laten pruttelen als er niks mee te beginnen is, dat dat de betere optie is dan er vol in gaan waardoor het escaleert en het kind nog veel meer overlast gaat geven :(:)

Maar soms zie je het erg ver gaan, dat ouders het oprecht geen zak lijkt te schelen en ze niet eens proberen om hun kroost een beetje bij de les te houden. Als je dan met zijn 2-en bent dan denk ik ook altijd van waarom gaat de 1 niet met dat tuig naar de auto terwijl de ander in de rij gaat staan en de boel afhandelt zonder al dat gezeik er omheen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 12:10 



 
Profiel   

Het ligt ook erg aan de leeftijd en situatie, dat valt als buitenstaander niet altijd in te schatten.
Mijn dochter vond de supermarkt altijd geweldig, toen die een keer top-dwars was heb ik alles teruggelegd en ben weggegaan met de simpele droge mededeling tegen haar: blijkbaar ben je nog niet netjes genoeg om mee te mogen. Nooit meer problemen gehad _O-
Maar ja…..als je kind er een hekel aan heeft dan werkt dat natuurlijk totaaaaaaal niet, eerder averechts. Dan moet je er soms gewoon even door.

Een dochter van een vriendin zat ooit tijdens een vakantie in een totalitaire „wil niet, kan niet“ fase, vrij irritant maar het was nou eenmaal even zo.
Helaas bleek het aanstekelijk >;)
De week erna had ik ook een nee-zegger. Dat heb ik toen een keer extra geprovoceert tot over de kritische rand. Dat gaf stennis en herrie van hier tot China toen ik haar, met overal kwijl, snot en dikke tranen, aan haar arm het station uit duwde maar na dat moment was alles weer koek en ei. Dat ga ik dan echt een omstander niet staan uitleggen of zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 14:07 



 
Profiel   

Ik heb een 3-jarige en een baby van 10 maanden en als iemand het nodig vindt om mijn kind aan te spreken als ik er gewoon bij ben, heeft diegene toch echt pech. Mijn kind, mijn opvoeding. En ja, dat betekent dat ze soms middenin de winkel op de grond ligt te gillen. Negeren werkt dan namelijk het beste. Dat weet ik, omdat ik er zo'n 10 keer per week mee deal. Aandacht geven aan terrorgedrag, maakt het alleen maar leuker. Als een vreemde zich vervolgens ermee zou gaan bemoeien, zou ik hem vriendelijk, doch dringend vragen om mijn kind met rust te laten.

En nee, ik probeer niet expres te gaan winkelen als de kinderen moe zijn of een dwarse bui hebben, maar soms blijkt de broccoli beschimmeld en moet ik toch écht nu nieuwe groente halen. Of is het onmogelijk om de slaapjes van de baby en de peuter te timen (het zijn namelijk geen robots) en is één van de twee dus doodmoe.

Bovendien vind ik dat kinderen de kans moeten krijgen om te leren. En dat betekent volgens mij dan weer dat je kinderen niet meeneemt naar een sterrenrestaurant, maar dat ze wel bij een eetcafé, 'gewoon' restaurant ofzoiets moeten kunnen oefenen. Tuurlijk mogen ze niet bezig blijven, maar een keer een huilende baby of een peuter die teleurgesteld is dat ze mayo niet smaakt als thuis en daarom even een traan laat, moet kunnen wmb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 14:24 



 
Profiel   

Ik denk dat veel mensen even andere prioriteiten stellen dan het vermoeide of verhongerde kind. Als mijn zoon moe is en ik moet toch eten hebben gaan we of bestellen of ik prop hem in een wagentje, geef hem een krentenbol en we zijn de winkel uit voordat hij drie happen genomen heeft.
Ik zie zo vaak verveelde kinderen bij restaurants of winkels die dan gaan klieren in onze ogen. Vrij logisch hoor, het is toch ook vreselijk saai. We zijn allemaal kind geweest, je kan echt niet beweren dat je zelf altijd zo’n engeltje was. Iedereen is een irritante dreiner.
Ja ook jij mvdende. Soort krijsend kind in de supermarkt maar dan bij de PostNL met kerst.
Geeft niet, ik ben ook vaak schijtirritant. Er zijn vast mensen die last van me hebben of hebben gehad.

Een ander mag daar heus wat van zeggen maar je moet niet verwachten dat ik er iets mee doe. Jij hebt bedacht dat dat jouw regeltje is en ik mee moet doen. Nou, nee. Misschien vind ik je wel redelijk maar de kans is groter dat ik je een irritante zuurpruim vind met je gebemoei.
Als je kind of hond of paard zich misdraagt weet je dat heus zelf wel. Als ze iets doen waar je je even geen raad mee weet of de makkelijkste oplossing kiest heb je echt geen trek in zo’n zelfbenoemde sociaalbewaker die nog even lekker in het stressmoment gaat staan blazen om je nog lekker wat ongemakkelijker te maken. Je bent niet beter dan ik. Ik heb last van jou, pleurt op.

Zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 14:25 



 
Profiel   

Lisitano schreef
Ik denk dat veel mensen even andere prioriteiten stellen dan het vermoeide of verhongerde kind. Als mijn zoon moe is en ik moet toch eten hebben gaan we of bestellen of ik prop hem in een wagentje, geef hem een krentenbol en we zijn de winkel uit voordat hij drie happen genomen heeft.
Ik zie zo vaak verveelde kinderen bij restaurants of winkels die dan gaan klieren in onze ogen. Vrij logisch hoor, het is toch ook vreselijk saai. We zijn allemaal kind geweest, je kan echt niet beweren dat je zelf altijd zo’n engeltje was. Iedereen is een irritante dreiner.
Ja ook jij mvdende. Soort krijsend kind in de supermarkt maar dan bij de PostNL met kerst.
Geeft niet, ik ben ook vaak schijtirritant. Er zijn vast mensen die last van me hebben of hebben gehad.

Een ander mag daar heus wat van zeggen maar je moet niet verwachten dat ik er iets mee doe. Jij hebt bedacht dat dat jouw regeltje is en ik mee moet doen. Nou, nee. Misschien vind ik je wel redelijk maar de kans is groter dat ik je een irritante zuurpruim vind met je gebemoei.
Als je kind of hond of paard zich misdraagt weet je dat heus zelf wel. Als ze iets doen waar je je even geen raad mee weet of de makkelijkste oplossing kiest heb je echt geen trek in zo’n zelfbenoemde sociaalbewaker die nog even lekker in het stressmoment gaat staan blazen om je nog lekker wat ongemakkelijker te maken. Je bent niet beter dan ik. Ik heb last van jou, pleurt op.

Zo.


En al je kind onverwachts andere klanten gaat lastig vallen, dan ga ik er vanuit dat jij je dreumes wel gewoon aanpakt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 14:32 



 
Profiel   

Nee, die ga ik juichend aanmoedigen.



Tuurlijk doe je dat. Als het redelijk is dan hè. Sommige mensen hebben nogal snel last. Daar doe ik niet aan mee.
Maar als een kind een uitbarsting heeft of huilt kan het ook juist de tactiek zijn van een moeder om weg te lopen. Dan heb je er maar even last van. Ja, irritant maar zo is het leven. Die andere 23 uur en 55 minuten heb je er geen last van en zij moet wel met dat mormel naar huis.


Laatst bijgewerkt door Lisitano op 17-01-22 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 14:39 



 
Profiel   

Lisitano schreef
Ik denk dat veel mensen even andere prioriteiten stellen dan het vermoeide of verhongerde kind. Als mijn zoon moe is en ik moet toch eten hebben gaan we of bestellen of ik prop hem in een wagentje, geef hem een krentenbol en we zijn de winkel uit voordat hij drie happen genomen heeft.
Ik zie zo vaak verveelde kinderen bij restaurants of winkels die dan gaan klieren in onze ogen. Vrij logisch hoor, het is toch ook vreselijk saai. We zijn allemaal kind geweest, je kan echt niet beweren dat je zelf altijd zo’n engeltje was. Iedereen is een irritante dreiner.
Ja ook jij mvdende. Soort krijsend kind in de supermarkt maar dan bij de PostNL met kerst.
Geeft niet, ik ben ook vaak schijtirritant. Er zijn vast mensen die last van me hebben of hebben gehad.

Een ander mag daar heus wat van zeggen maar je moet niet verwachten dat ik er iets mee doe. Jij hebt bedacht dat dat jouw regeltje is en ik mee moet doen. Nou, nee. Misschien vind ik je wel redelijk maar de kans is groter dat ik je een irritante zuurpruim vind met je gebemoei.
Als je kind of hond of paard zich misdraagt weet je dat heus zelf wel. Als ze iets doen waar je je even geen raad mee weet of de makkelijkste oplossing kiest heb je echt geen trek in zo’n zelfbenoemde sociaalbewaker die nog even lekker in het stressmoment gaat staan blazen om je nog lekker wat ongemakkelijker te maken. Je bent niet beter dan ik. Ik heb last van jou, pleurt op.

Zo.


Dit.

Altijd dat gezeik op elkaars opvoeding, rot op zeg. Iedereen doet z'n best, niemand weet het beter, dus steun elkaar als ouder ipv vingertjewijzen en afkeuren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 14:40 



 
Profiel   

Lisitano schreef
Ik denk dat veel mensen even andere prioriteiten stellen dan het vermoeide of verhongerde kind. Als mijn zoon moe is en ik moet toch eten hebben gaan we of bestellen of ik prop hem in een wagentje, geef hem een krentenbol en we zijn de winkel uit voordat hij drie happen genomen heeft.
Ik zie zo vaak verveelde kinderen bij restaurants of winkels die dan gaan klieren in onze ogen. Vrij logisch hoor, het is toch ook vreselijk saai. We zijn allemaal kind geweest, je kan echt niet beweren dat je zelf altijd zo’n engeltje was. Iedereen is een irritante dreiner.
Ja ook jij mvdende. Soort krijsend kind in de supermarkt maar dan bij de PostNL met kerst.
Geeft niet, ik ben ook vaak schijtirritant. Er zijn vast mensen die last van me hebben of hebben gehad.

Een ander mag daar heus wat van zeggen maar je moet niet verwachten dat ik er iets mee doe. Jij hebt bedacht dat dat jouw regeltje is en ik mee moet doen. Nou, nee. Misschien vind ik je wel redelijk maar de kans is groter dat ik je een irritante zuurpruim vind met je gebemoei.
Als je kind of hond of paard zich misdraagt weet je dat heus zelf wel. Als ze iets doen waar je je even geen raad mee weet of de makkelijkste oplossing kiest heb je echt geen trek in zo’n zelfbenoemde sociaalbewaker die nog even lekker in het stressmoment gaat staan blazen om je nog lekker wat ongemakkelijker te maken. Je bent niet beter dan ik. Ik heb last van jou, pleurt op.

Zo.



_/-\o_ Me eens.

Ouders weten meestal echt wel of er iets aan de hand is of niet. Maar niet altijd kan je er wat aan doen. En soms weet je gewoon niet wat je moet doen...

Ik heb ook wel eens gezien dat een ouder streng was (geen fysieke aanraking) en daar vonden mensen ook heel wat van...

Het echt goed doen als ouder, is lastig. Er is altijd iemand die jouw manier niet goed vindt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 15:00 



 
Profiel   

Beste stuurlui en iets van wal geloof ik..

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 15:06 



 
Profiel   

Het is gewoon nooit goed. Ik heb momenteel een peuter van 3. Die soms even lekkere driftbui krijgt om de meeste stomme dingen. Afhankelijk van situati reageer ik daarop. Ik ben indd keer negerend weggelopen en toen was snel klaar. Zullen sommige vast niet mee eens zijn geweest. Andere keer was op dat moment goed boos op hem en even heel duidelijk gezegd dat hij ook op bed mocht. Echt absoluut het tegenovergestelde van vriendelijk. Ook toen zatten er weer mensen hoofdschuddend te kijken. En heb hem een keer over schouder gegooit en naar buiten gegaan. Was samen met mijn vriend. En raad eens.... weer bemoeiende zuchtende mensen. Maar ook als mijn kleine gewoon met mij aan babbelen is die mensen weer. Ook als mijn kind stil is en niks terug zegt. Ook weer niet goed. Het zijn net mensen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 15:20 



 
Profiel   

Daarom. Je houdt nooit iedereen tevreden dus doe het dan maar gewoon zoals jij wil. Jij moet weer met krijsbek naar huis.
Ook geen discussie aan gaan met zo’n bemoeial, geen ruimte geven, geen energie, geen moeite. Of hooguit zo’n wijsvinger in het gezicht: ssssssst!

Ik liep laatst met mijn puppy op een zandpad. Een pad vol zand dus. En hij rende langs een man waarbij zand op zijn broekspijp kwam. Die begon mopperend het zand van zijn broek te kloppen (de zoom hè, de zoom). “poedersuiker”.
Nou dan heb je een leven hoor. Ik kan echt niks met dat soort. Ik moest er gewoon van lachen. Meer noet ik mezelf echt afleren want ik begrijp er gewoon echt geen reet van. We leven in een best wel vol land. Misschien heb je dat weleens ergens opgepikt. Dan moet je de ruimte een beetje delen. Met wat tolerantie is dat echt een heel stuk leuker. Dat jij een rotdag hebt en mij daarmee lastig valt ga ik ook niet voorzien van commentaar. Ik negeer jou gewoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 15:27 



 
Profiel   

Lisitano schreef
Nee, die ga ik juichend aanmoedigen.



Tuurlijk doe je dat. Als het redelijk is dan hè. Sommige mensen hebben nogal snel last. Daar doe ik niet aan mee.
Maar als een kind een uitbarsting heeft of huilt kan het ook juist de tactiek zijn van een moeder om weg te lopen. Dan heb je er maar even last van. Ja, irritant maar zo is het leven. Die andere 23 uur en 55 minuten heb je er geen last van en zij moet wel met dat mormel naar huis.


Maar dat doet niet elke ouder.

Als kinderen kleding uit de rekken trekken, of een konijn aan z'n oren uit het verblijf tillen (echt gebeurd) en ouders gaan er dan laconiek mee om, ja! Dan snap ik andere mensen echt wél!

Een krijsend kind is vervelend. Maar sommige kinderen lopen met hun gedrag de spuigaten uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 15:54 



 
Profiel   

maralyn schreef
Lisitano schreef
Nee, die ga ik juichend aanmoedigen.



Tuurlijk doe je dat. Als het redelijk is dan hè. Sommige mensen hebben nogal snel last. Daar doe ik niet aan mee.
Maar als een kind een uitbarsting heeft of huilt kan het ook juist de tactiek zijn van een moeder om weg te lopen. Dan heb je er maar even last van. Ja, irritant maar zo is het leven. Die andere 23 uur en 55 minuten heb je er geen last van en zij moet wel met dat mormel naar huis.


Maar dat doet niet elke ouder.

Als kinderen kleding uit de rekken trekken, of een konijn aan z'n oren uit het verblijf tillen (echt gebeurd) en ouders gaan er dan laconiek mee om, ja! Dan snap ik andere mensen echt wél!

Een krijsend kind is vervelend. Maar sommige kinderen lopen met hun gedrag de spuigaten uit!


Zijn het jouw kleren? Is het jouw konijn? Nee? Dan bemoei je er niet mee... Je kunt het melden bij de winkel/eigenaar van het dier, maar het is niet jouw kind om op te voeden. Punt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 16:13 



 
Profiel   

Als ik een kind een konijn aan de oren op zie tillen zeg ik wel wat. Dat kan ik niet zonder geluid aanzien geloof ik.

Kijk Maralyn, er zijn mensen die je onbeschoft vindt. En die planten zich ook weer voort, soms meerdere keren en dan wordt het kind zeer waarschijnlijk ook onbeschoft. Of ze zijn heel gedreven in het afval scheiden thuis en hebben geen kaas gegeten van dierenwelzijn. Heb je ook veel van. Zit jij thuis je bananenschil met je melkpak tegelijk weg te gooien, braaf je konijn op te tillen en gaat die konijnenhijser op tilt door jouw asociale prullenbakgedrag.
Ziet ze niet want ze zit niet bij jou thuis maar je snapt m’n punt misschien wel.

We kunnen wel met z’n allen boos gaan doen naar elkaar maar het maakt het leven zoveel vervelender.
Als kind dat konijn verkeerd oppakt zou ik ook even snel zeggen: “oh nee niet zo, je doet hem pijn. Kijk, zo”. En dan komt die moeder vanzelf wel. Of niet. Maar dat kind hoef je geen vuile blikken of zelfs woorden te geven en als die moeder niks met jouw bemoeizucht wil is dat haar ook goed recht.

Mijn bericht ging overigens vooral over mekkerende kinderen in winkels en mensen die daar wat van willen vinden. Of nee: willen laten weten dat ze daar wat van vinden. Want je mag er natuurlijk van vinden wat je wil maar je mag je er best bewust van zijn dat niet iedereen op jouw mening en vingerwijzen zit te wachten. Net als dat je niet op mijn krijskind zit te wachten, wat ik heel goed begrijp.
Ik ga als ik jou irritant vind ook niet even naar je toe om te vertellen wat je beter kan doen zodat ik voortaan geen last van je heb. Doe dat dan ook lekker niet bij mij en mijn kind :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 16:24 



 
Profiel   

Ik heb nog nooit een konijn horen praten dus die kan dat zelf niet. Daar zeg ik wel echt wat van. Verder met spullen zeg ik alleen wat als ik daarmee kan voorkomen dat er iets van glas ofzo kapot valt dan wel. Maar verder sprak ik alleen en vaak kinderen aan die zich misdroegen op mijn werk. En dat deed ik heel snel en heel vaak. Want ja sorry, maar ook jouw kind mag niet klimmen op de balie (gaat het kapot), met de voeten op de bankjes staan of achter de frituur komen. Oh en met je waterpistool naar binnen schieten waar de frituren vol aan staan mag ook niet.

Beviel dat iemand niet? Dan ga je maar ergens anders eten. Mac zit om de hoek. Oh en ook mijn baas stond er zo in. Ze hoeven de boel niet af te breken. :')


Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 17-01-22 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 16:27 



 
Profiel   

Eerst en vooral ik neem mijn kinderen normaal nooit niet mee naar de winkel, met rede maar soms gaat het niet anders.

Hier dus 2 kinderen met ass waar je aàde buitenkant niets van ziet en ja ik ben zo n ouder met "vervelende" kinderen die al een crisis krijgen in de winkel...

Wat ik er vooral uit geleerd heb is dat je het nooit goed kan doen in depgen van mensen:
Geef je toe is het niet goed want waar is het einde.
Geef je niet toe is het ook niet goed want dan maken ze teveel lawaai.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 16:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 9 [ 210 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen