Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 19 van de 101 [ 2519 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 101  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Voice of Holland 2022 stilgelegd

 
Profiel   

The voice is niet voor niks stil gelegd daar is echt wel e.a gebeurd.

Dat rietbergen vreemdgaat en daar openhartig over is geweest en Linda dat kennelijk slikt dat is iets tussen hun (Als dat echter tegen de wil van de vrouwen waar hij zich op vergrepen heeft is ingegaan dan is het een ander verhaal) dat is natuurlijk een welles nietus want sommige vrouwen die aan de kant gezet worden verzinnen van alles. Als het echter minderjarigen zou betreffen vind ik dat hij zelfs als het op dat moment met wederzijdse gevoelens is gegaan het idd overschrijdend gedrag en voor de wet strafbaar maargoed wat het precies is zal wel duidelijk worden.

Over Ali weten we feitelijk helemaal nog niks en ben ik van mening eerst maar afwachten. Een whatssappje met "Hè lekker ding vanmiddag zo laat zang coaching ik zeg maar wat vind ik iets anders dan mensen fysiek aanraken) het is niet ok te noemen want hij heeft zich professioneel op te stellen maargoed misschien is daar wel meer aan de hand.

En Marco daar heb ik echt het gevoel dat het goed loos is. Die aanklacht van Iig die vrouw die meent van haar 15e tot 19e misbruikt te zijn. Hier speelt waarschijnlijk het e.a maar ze was 15 en hij een volwassen getrouwde vent met een dochter van haar leeftijd (hier moet ook nog bewezen worden of Marco ergens schuldig aan is) maar deze vrouw is 3 jaar later aangiften gaan doen als het waar is dan is dat erg dapper en eigenlijk juist vrij snel. Het is echt nogal wat en de schaamte is ook groot omdat iedereen wat vind.

Wel even zeggen dat iedereen onschuldig is tot het tegendeel is bewezen. Dat geld voor de namen die genoemd worden maar ook voor de mensen die menen "verkeerd te zijn behandeld" Die hebben gewoon het recht zich uit te spreken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 12:50 



 
Profiel   

Wie zegt dat Linda dat slikt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 12:51 



 
Profiel   

Popstra schreef
Wie zegt dat Linda dat slikt?


Ze was toch bij hem gebleven nadat hij e.a kenbaar had gemaakt ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 12:54 



 
Profiel   

https://www.ad.nl/show/linda-de-mol-na- ... ~a23f343a/

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 12:57 



 
Profiel   

Nexus schreef


Ja nu.
Nu het een schandaal wordt. Ook the voice was op de hoogte gebracht. Maar het moest waarschijnlijk achter gesloten deuren blijven. En nu de beerput open is trekken ze hun handen ervan af.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... nda-de-mol


Laatst bijgewerkt door BeFunny op 17-01-22 13:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 13:00 



 
Profiel   

Jildau schreef
Zonnetje81 schreef
Ik vind het zo'n overtrokken gedoe, het lijkt wel of mensen een nieuwe hobby hebben: oude koeien uit de sloot halen en anderen aan de schandpaal nagelen.

Het gaat over volwassen mensen die waarschijnlijk toendertijd maar wat blij waren met die aandacht, want immers een BNNer die wat van ze wil!!! En nu gaan zitten jengelen. Als je zelf meedoet aan GTST taferelen moet je erna niet huilie huilie doen denk ik dan.

En in NL is het niet meer: tot je schuld bewezen is............nee alles meteen boycotten geeft imo aan dat je mensen meteen beschuldigd/veroordeelt.

Een arm om je heen is tegenwoordig al intimiderend denk ik........te triest.


Pmarena: Niemand zegt letterlijk dat het allemaal aanstellers zijn maar berichten als deze doen dat voor mij toch wel zo overkomen. "Overtrokken", "oude koeien uit de sloot halen", "gaan zitten jengelen", "zelf meedoen aan GTST taferelen", "huilie huilie doen".. Komt dat over alsof de 'slachtoffers' serieus genomen worden?


Tja er zijn nou eenmaal ook mensen die er zo over denken.
Moet die mening dan verstopt worden? Volgens mij is het een openbaar forum.

En laten we wel wezen, vaak is het toch ook wel zo dat het op die manier gaat?
Dat is gewoon deel van het probleem, dat zowel de grens overschrijdende man, als het op het moment suprème nog gewillig lijkende slachtoffer, allebei op dat moment blijkbaar niet echt bewust zijn van hoe verkeerd de situatie is.

De man denkt dat zij het ook wil, en zij wordt er in mee gesleept en heeft er op dat moment niet echt iets op tegen of doet zelfs vriendelijk lachend mee. Dat besef komt pas achteraf. (niet altijd natuurlijk hè, maar zulke verhalen hoor je toch wel vaak)

Het probleem is groter dan "die mannen zijn gevoelloze predators" en het lijkt me wel zinvol eigenlijk om het een beetje menselijk te houden om tot de kern van het probleem te komen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 13:02 



 
Profiel   

Linda verbreekt relatie met Jeroen lees ik net in de Telegraaf.
Dus blijkbaar was zij van zijn latere escapades niet zo goed op de hoogte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 13:21 



 
Profiel   

BeFunny schreef
The voice is niet voor niks stil gelegd daar is echt wel e.a gebeurd.

Dat rietbergen vreemdgaat en daar openhartig over is geweest en Linda dat kennelijk slikt dat is iets tussen hun (Als dat echter tegen de wil van de vrouwen waar hij zich op vergrepen heeft is ingegaan dan is het een ander verhaal) dat is natuurlijk een welles nietus want sommige vrouwen die aan de kant gezet worden verzinnen van alles. Als het echter minderjarigen zou betreffen vind ik dat hij zelfs als het op dat moment met wederzijdse gevoelens is gegaan het idd overschrijdend gedrag en voor de wet strafbaar maargoed wat het precies is zal wel duidelijk worden.

Over Ali weten we feitelijk helemaal nog niks en ben ik van mening eerst maar afwachten. Een whatssappje met "Hè lekker ding vanmiddag zo laat zang coaching ik zeg maar wat vind ik iets anders dan mensen fysiek aanraken) het is niet ok te noemen want hij heeft zich professioneel op te stellen maargoed misschien is daar wel meer aan de hand.

En Marco daar heb ik echt het gevoel dat het goed loos is. Die aanklacht van Iig die vrouw die meent van haar 15e tot 19e misbruikt te zijn. Hier speelt waarschijnlijk het e.a maar ze was 15 en hij een volwassen getrouwde vent met een dochter van haar leeftijd (hier moet ook nog bewezen worden of Marco ergens schuldig aan is) maar deze vrouw is 3 jaar later aangiften gaan doen als het waar is dan is dat erg dapper en eigenlijk juist vrij snel. Het is echt nogal wat en de schaamte is ook groot omdat iedereen wat vind.

Wel even zeggen dat iedereen onschuldig is tot het tegendeel is bewezen. Dat geld voor de namen die genoemd worden maar ook voor de mensen die menen "verkeerd te zijn behandeld" Die hebben gewoon het recht zich uit te spreken.

Het is een combinatie van factoren die maakt dat er, denk ik, echt wel heel wat aan de hand is.

Allereerst, de show is stilgelegd. Dat gebeurt niet om een miscommunicatie. Dan het statement van Rietbergen, die bekent. Vervolgens is daar de aangifte tegen Ali B, waarvan bekend is dat ie flikflooit met jonge dames, met daarbij in het achterhoofd dat Marco Borsato zwaar onder vuur ligt en zelfs John vd Heuvel zich ermee bemoeit...

En dan moet ook nog vermeld worden dat het niet de minste journalist is die dit oppakt en er een uitzending over maakt. Die verifieren tiendubbel.

Dan is voor mij 1+1= stront aan de knikker.

Ik hoop van harte dat Ali B niks verkeerd heeft gedaan en dat ik moet zeggen dat ik verkeerd was, maar voor nu geloof ik daar niet zo in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 13:25 



 
Profiel   

Staat ook op Nu.nl .
https://www.nu.nl/achterklap/6178650/li ... voice.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 13:28 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Staat ook op Nu.nl .
Heel heftig voor haar, want ook zij is (weliswaar op een andere manier) een slachtoffer van het gedrag van deze vent.
https://www.nu.nl/achterklap/6178650/li ... voice.html


Het commentaar van Yvonne Coldeweijer daarop.
"De Gooise breakup Dit is een breakup Leontine stijl. Lin heeft geen keuze naar de buitenwereld toe. Ze blijven gewoon samen onder de radar".

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 13:33 



 
Profiel   

Tsja, dat was wel wat ik direct dacht. Ze moet nu wel iets doen, maar hoe kan ze hier niet vanaf geweten hebben? Zeker als het eerder ook al speelde? Dit is wel heel 'makkelijk' en clean naar de buitenwereld toe..

Verder ben ik vooral heel erg benieuwd naar de uitzending van BOOS.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 13:37 



 
Profiel   

Het programma is stil gelegd ook door de bekentenis van Rietbergen
Dan moet je wel.

En Boos gaat er iets over laten zien dan heb je denk geen andere keus dan het stil leggen.

Ik zeg zeker niet dat Ali onschuldig is het zal mij niets verbazen als hij wel heeft lopen rotzooien. Maar hij ontkent in alle talen en dat het programma is stil gelegd zegt niets over de rol van Ali of zelfs Marco want we weten ook niet wat de vrouw die aangeeft en tegen hem heeft gedaan met the voice te maken heeft.

We weten dat het rommeld en dat Rietbergen heeft bekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 13:39 



 
Profiel   

Ik heb gister een aflevering over dit onderwerp bij het Netflix programma Cheer gezien, seizoen 2. Ik had eerst inderdaad ook de instelling over het uitmelken van alles, maar na die aflevering is mijn mening wel bijgeschaafd. Ontzettend vervelend voor alle betrokkenen dit en ben benieuwd wat Tim en zijn team er van gemaakt heeft qua programma.:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 13:42 



 
Profiel   

Berdien schreef
Tsja, dat was wel wat ik direct dacht. Ze moet nu wel iets doen, maar hoe kan ze hier niet vanaf geweten hebben? Zeker als het eerder ook al speelde? Dit is wel heel 'makkelijk' en clean naar de buitenwereld toe..

Verder ben ik vooral heel erg benieuwd naar de uitzending van BOOS.


Hoe ze er niet vanaf geweten heeft? Nou, hij heeft het niet verteld bijvoorbeeld?
Drukke levens hebben, zij is niet bij hem op zn 'werk'.. zoiets.

En eerder was een affaire meen ik... niet zoiets als dit? Of was dat ook seksueel grensoverschrijdend gedrag toen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 13:42 



 
Profiel   

BeFunny schreef
Het programma is stil gelegd ook door de bekentenis van Rietbergen
Dan moet je wel.

En Boos gaat er iets over laten zien dan heb je denk geen andere keus dan het stil leggen.

Ik zeg zeker niet dat Ali onschuldig is het zal mij niets verbazen als hij wel heeft lopen rotzooien. Maar hij ontkent in alle talen en dat het programma is stil gelegd zegt niets over de rol van Ali of zelfs Marco want we weten ook niet wat de vrouw die aangeeft en tegen hem heeft gedaan met the voice te maken heeft.

We weten dat het rommeld en dat Rietbergen heeft bekend.

Dat hij ontkent zegt me niet zo veel. Dat doen de meesten. Maar, innocent until proven guilty, dat is waar. Ik vind alleen dat er iets te veel toevalligheden zijn die voor mij maken dat ik wel denk dat hij wat uitgevroten heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 13:45 



 
Profiel   

Cer schreef
Berdien schreef
Tsja, dat was wel wat ik direct dacht. Ze moet nu wel iets doen, maar hoe kan ze hier niet vanaf geweten hebben? Zeker als het eerder ook al speelde? Dit is wel heel 'makkelijk' en clean naar de buitenwereld toe..

Verder ben ik vooral heel erg benieuwd naar de uitzending van BOOS.


Hoe ze er niet vanaf geweten heeft? Nou, hij heeft het niet verteld bijvoorbeeld?
Drukke levens hebben, zij is niet bij hem op zn 'werk'.. zoiets.

En eerder was een affaire meen ik... niet zoiets als dit? Of was dat ook seksueel grensoverschrijdend gedrag toen?

Zelfde als nu :j.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 13:46 



 
Profiel   

Berdien schreef
Tsja, dat was wel wat ik direct dacht. Ze moet nu wel iets doen, maar hoe kan ze hier niet vanaf geweten hebben? Zeker als het eerder ook al speelde? Dit is wel heel 'makkelijk' en clean naar de buitenwereld toe..

Verder ben ik vooral heel erg benieuwd naar de uitzending van BOOS.


Als ze hier niet vanaf wist was ze wel heel naïef.En dat geloof ik niet.
Een vos verliest wel zn haren maar niet zn streken is niet voor niets spreekwoordelijk hiervoor
Veel relaties in het Gooi zijn "open" al wordt de schijn van braaf en gelukkig gezinnetje naar buiten toe opgehouden.
Van Ali B is wel bekend dat zijn vrouw al lange tijd zou weten dat hij vreemd gaat en dat accepteert.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 13:46 



 
Profiel   

Ik kan alleen maar vinden dat het een 'affaire' was.... is er nog een ander artikel over?

Overigens... vreemdgaan als iemand ergens vanaf weet, is geen vreemdgaan denk ik?
En open relaties, laten we dat hier niet bij betrekken.. dat is een relatievorm.. dit topic gaat over vermeend seksueel grensoverschrijdend gedrag, dat is iets anders...

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 13:49 



 
Profiel   

BeFunny schreef
Het programma is stil gelegd ook door de bekentenis van Rietbergen
Dan moet je wel.

En Boos gaat er iets over laten zien dan heb je denk geen andere keus dan het stil leggen.

Ik zeg zeker niet dat Ali onschuldig is het zal mij niets verbazen als hij wel heeft lopen rotzooien. Maar hij ontkent in alle talen en dat het programma is stil gelegd zegt niets over de rol van Ali of zelfs Marco want we weten ook niet wat de vrouw die aangeeft en tegen hem heeft gedaan met the voice te maken heeft.

We weten dat het rommeld en dat Rietbergen heeft bekend.


_San87_ schreef
Dat hij ontkent zegt me niet zo veel. Dat doen de meesten. Maar, innocent until proven guilty, dat is waar. Ik vind alleen dat er iets te veel toevalligheden zijn die voor mij maken dat ik wel denk dat hij wat uitgevroten heeft.


Jeroen Rietbergen heeft het zogenaamd bekend, maar heeft het daarbij over oude verhalen, waarvoor hij destijds door Talpa op de vingers is getikt, in behandeling is gegaan en het daarna noooooit meer heeft gedaan. Zeer ongeloofwaardig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 13:53 



 
Profiel   

Cer schreef
Ik kan alleen maar vinden dat het een 'affaire' was.... is er nog een ander artikel over?

Overigens... vreemdgaan als iemand ergens vanaf weet, is geen vreemdgaan denk ik?
En open relaties, laten we dat hier niet bij betrekken.. dat is een relatievorm.. dit topic gaat over vermeend seksueel grensoverschrijdend gedrag, dat is iets anders...


Hij is toen in therapie gegaan omdat hij zelf tot de conclusie was gekomen nadat iemand van the voice hem erop aansprak dat hij seksueel grensoverschrijdend gedrag vertoonde. Hij heeft dit opgebiecht en is in therapie gegaan.

Kennelijk vonden zowel John als Linda het toen iets om binnen gesloten deuren te houden.
We weten niet of er daarna nog dingen zijn gebeurd met Jeroen. Zijn bekentenis nu heeft te maken met het gedrag van toen ;)


Laatst bijgewerkt door BeFunny op 17-01-22 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 13:54 



 
Profiel   

Cer schreef
Ik kan alleen maar vinden dat het een 'affaire' was.... is er nog een ander artikel over?

Overigens... vreemdgaan als iemand ergens vanaf weet, is geen vreemdgaan denk ik?
En open relaties, laten we dat hier niet bij betrekken.. dat is een relatievorm.. dit topic gaat over vermeend seksueel grensoverschrijdend gedrag, dat is iets anders...


Dat is zeker iets anders. Dan heb je het over misbruik (in woord en/of daad)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 13:56 



 
Profiel   

BeFunny schreef
Cer schreef
Ik kan alleen maar vinden dat het een 'affaire' was.... is er nog een ander artikel over?

Overigens... vreemdgaan als iemand ergens vanaf weet, is geen vreemdgaan denk ik?
En open relaties, laten we dat hier niet bij betrekken.. dat is een relatievorm.. dit topic gaat over vermeend seksueel grensoverschrijdend gedrag, dat is iets anders...


Hij is toen in therapie gegaan omdat hij zelf tot de conclusie was gekomen nadat iemand van the voice hem erop aansprak dat hij seksueel grensoverschrijdend gedrag vertoonde. Hij heeft dit opgebiecht en is in therapie gegaan.

Kennelijk vonden zowel John als Linda het toen iets om binnen gesloten deuren te houden.
We weten niet of er daarna nog dingen zijn gebeurd met Jeroen. Zijn bekentenis nu heeft te maken met het gedrag van toen ;)


Dan zou het raar zijn dat Linda hem nu de deur uit zet, terwijl ze m eerder - nadat hij in therapie was geweest - weer heeft terug genomen. Het gaat om recente voorvallen, waarvan ze zelf zegt niets te hebben geweten. Maar dat lijkt me erg naief.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 13:58 



 
Profiel   

Berdien schreef
Tsja, dat was wel wat ik direct dacht. Ze moet nu wel iets doen, maar hoe kan ze hier niet vanaf geweten hebben? Zeker als het eerder ook al speelde? Dit is wel heel 'makkelijk' en clean naar de buitenwereld toe..

Verder ben ik vooral heel erg benieuwd naar de uitzending van BOOS.


Hoe kan ze hier niet vanaf geweten hebben?
a) ze is niet bij hem op het werk, alle gesprekken tussen TALPA en haar vriend was ze niet bij, dus ze moest afgaan op verklaring van hem
b) ze heeft de seksueel getinte berichten niet gezien, en was er bij de seksuele handelingen niet bij, dus moet ze afgaan op verklaring van hem
c) mijnheer heeft zijn bekentenis al jaren geleden gedaan, is toen door het stof gekropen en in therapie. Probleem opgelost zou je denken, helaas pindakaas: blijkbaar verandert er niks qua mentaliteit bij de betrokkenen en ik geloof nooit dat de dames dit nog aanhangig hadden gemaakt als mijnheer na de eerdere breuk en therapie een koorknaapje was geworden. Ergo: hij heeft daarna weer vanalles uitgevreten en nu pas is zijn partner daarvan op de hoogte.

Ik vind het meer dan logisch dat ze de stekker eruit trekt, al was het maar om haar gezin te beschermen tegen alle heisa die er nu bij komt kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 14:02 



 
Profiel   

BeFunny schreef
Cer schreef
Ik kan alleen maar vinden dat het een 'affaire' was.... is er nog een ander artikel over?

Overigens... vreemdgaan als iemand ergens vanaf weet, is geen vreemdgaan denk ik?
En open relaties, laten we dat hier niet bij betrekken.. dat is een relatievorm.. dit topic gaat over vermeend seksueel grensoverschrijdend gedrag, dat is iets anders...


Hij is toen in therapie gegaan omdat hij zelf tot de conclusie was gekomen nadat iemand van the voice hem erop aansprak dat hij seksueel grensoverschrijdend gedrag vertoonde. Hij heeft dit opgebiecht en is in therapie gegaan.

Kennelijk vonden zowel John als Linda het toen iets om binnen gesloten deuren te houden.
We weten niet of er daarna nog dingen zijn gebeurd met Jeroen. Zijn bekentenis nu heeft te maken met het gedrag van toen ;)

Zijn bekentenis over toen wel. En zie Linda nog zo voor me in een praatprogramma . Ik vertrouw Jeroen voor 100 % , kunnen gewoon in elkaars telefoon kijken.

Helaas te goedgelovig want hij blijkt er nog een te hebben.
Dus hij is diep door het stof gegaan maar blijkbaar niets geleerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 14:09 



 
Profiel   

Jeetje ze kan toch denken dat hij een misstap heeft begaan, zelf geschrokken is van de impact en het verliezen van zijn dierbaren, er aan heeft gewerkt en zijn leven heeft gebeterd? Dat ze daarom weer bij elkaar gekomen zijn, dat achter zich latend.

En als er nu ineens verhalen loskomen dat hij zich als een vieze man gedraagt in zijn werk, dat ze nu schrikt van deze beerput en afstand neemt?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 14:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 19 van de 101 [ 2519 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 101  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen