Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 21 van de 101 [ 2519 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 101  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Voice of Holland 2022 stilgelegd

 
Profiel   

bigone schreef
Ania schreef
Ik heb net het filmpje van Anouk gezien en je gaat me niet vertellen dat zij er niks van af wist. Alles in dat filmpje wijst op liegen: Veel knipperen, aan oor zitten, aan hoofd en nek zitten, armen over elkaar kruisen, wegkijken bij bepaalde zinnen...

Psycholoog? Ik denk dat Anouk echt wel zelf van alles mee heeft gemaakt in de showbizz , maar hier is voor haar duidelijk een grens overschreden namelijk het stelselmatig onder de pet houden van walgelijk gedrag door de mensen waar zij voor werkte en daar wil ze niet aan meedoen .

Toch bijzonder. Voornamelijk vrouwem op dit forum. Schreeuwen de eerste pagina's moord en brand over Victem blaming. Alleen de vrouw van of een jurylid als Anouk is bij voorbaat medeplichtig omdat ze ervanaf weet omdat? Ze aan haar oor krabt? Laten we eerst alles afwachten voor we mensen gaan veroordelen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 17:42 



 
Profiel   

Elin_ schreef
Toch bijzonder. Voornamelijk vrouwem op dit forum. Schreeuwen de eerste pagina's moord en brand over Victem blaming. Alleen de vrouw van of een jurylid als Anouk is bij voorbaat medeplichtig omdat ze ervanaf weet omdat?


Dat zijn niet dezelfde Bokkers!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 17:45 



 
Profiel   

Elin_ schreef
Toch bijzonder. Voornamelijk vrouwem op dit forum. Schreeuwen de eerste pagina's moord en brand over Victem blaming. Alleen de vrouw van of een jurylid als Anouk is bij voorbaat medeplichtig omdat ze ervanaf weet omdat? Ze aan haar oor krabt? Laten we eerst alles afwachten voor we mensen gaan veroordelen.


Er is heel veel weggekeken, de mensen die er iets van zeiden zijn ontslagen. Ik zeg niet dat Anouk medeplichtig is, ik zeg dat ik haar niet helemaal geloof. Neemt niet weg dat wat er gebeurd is nooit had mogen gebeuren.
Ik wacht in elk geval met spanning de aflevering van BOOS op donderdag af. Als die doorgaat want ik heb begrepen dat ze nu proberen om deze niet te laten uitzenden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 17:52 



 
Profiel   

Ania schreef
Elin_ schreef
Toch bijzonder. Voornamelijk vrouwem op dit forum. Schreeuwen de eerste pagina's moord en brand over Victem blaming. Alleen de vrouw van of een jurylid als Anouk is bij voorbaat medeplichtig omdat ze ervanaf weet omdat? Ze aan haar oor krabt? Laten we eerst alles afwachten voor we mensen gaan veroordelen.


Er is heel veel weggekeken, de mensen die er iets van zeiden zijn ontslagen. Ik zeg niet dat Anouk medeplichtig is, ik zeg dat ik haar niet helemaal geloof. Neemt niet weg dat wat er gebeurd is nooit had mogen gebeuren.
Ik wacht in elk geval met spanning de aflevering van BOOS op donderdag af. Als die doorgaat want ik heb begrepen dat ze nu proberen om deze niet te laten uitzenden.

Van wat ik ervan begreep zijn ze in principe niet van plan om het op TV te laten uitzenden. BOOS wordt standaard altijd op YouTube uitgezonden, uitzenden op TV zou slechts "extra" zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 17:54 



 
Profiel   

Balenciaga schreef
Ania schreef


Er is heel veel weggekeken, de mensen die er iets van zeiden zijn ontslagen. Ik zeg niet dat Anouk medeplichtig is, ik zeg dat ik haar niet helemaal geloof. Neemt niet weg dat wat er gebeurd is nooit had mogen gebeuren.
Ik wacht in elk geval met spanning de aflevering van BOOS op donderdag af. Als die doorgaat want ik heb begrepen dat ze nu proberen om deze niet te laten uitzenden.

Van wat ik ervan begreep zijn ze in principe niet van plan om het op TV te laten uitzenden. BOOS wordt standaard altijd op YouTube uitgezonden, uitzenden op TV zou slechts "extra" zijn.


Ja excuus, ik bedoelde ook uitzenden/plaatsen op youtube.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 17:56 



 
Profiel   

Ania schreef
Elin_ schreef
Toch bijzonder. Voornamelijk vrouwem op dit forum. Schreeuwen de eerste pagina's moord en brand over Victem blaming. Alleen de vrouw van of een jurylid als Anouk is bij voorbaat medeplichtig omdat ze ervanaf weet omdat? Ze aan haar oor krabt? Laten we eerst alles afwachten voor we mensen gaan veroordelen.


Er is heel veel weggekeken, de mensen die er iets van zeiden zijn ontslagen. Ik zeg niet dat Anouk medeplichtig is, ik zeg dat ik haar niet helemaal geloof. Neemt niet weg dat wat er gebeurd is nooit had mogen gebeuren.
Ik wacht in elk geval met spanning de aflevering van BOOS op donderdag af. Als die doorgaat want ik heb begrepen dat ze nu proberen om deze niet te laten uitzenden.


Jawel dat zeg je wel. Wegkijken is medeplichtig zijn. En jij zegt letterlijk dat je niet gelooft wat zegt incl zogenaamde argumenten die je punt verdedigen. Oftewel wegkijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 18:06 



 
Profiel   

Ania schreef
Er is heel veel weggekeken, de mensen die er iets van zeiden zijn ontslagen. Ik zeg niet dat Anouk medeplichtig is, ik zeg dat ik haar niet helemaal geloof. Neemt niet weg dat wat er gebeurd is nooit had mogen gebeuren.
Ik wacht in elk geval met spanning de aflevering van BOOS op donderdag af. Als die doorgaat want ik heb begrepen dat ze nu proberen om deze niet te laten uitzenden.

Huh, hoe gaat dat in zijn werk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 18:15 



 
Profiel   

Dat is met programma's op tv ook wel eens geweest dat het niet uitgezonden mocht worden totdat er gedegen onderzoek is geweest.
Denk dat Ania zoiets hier nu ook bedoeld. Tv of Youtube maakt in die zin geen verschil natuurlijk.

Heb het zelf nog niet gelezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 18:18 



 
Profiel   

Ania schreef
Ik heb net het filmpje van Anouk gezien en je gaat me niet vertellen dat zij er niks van af wist. Alles in dat filmpje wijst op liegen: Veel knipperen, aan oor zitten, aan hoofd en nek zitten, armen over elkaar kruisen, wegkijken bij bepaalde zinnen...
Je weet dat het inmiddels wetenschappelijk is bewezen dat zulke tekenen vaak niets zeggen over de inhoud/waarheid van iemands uitspraken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 18:23 



 
Profiel   

Er kan natuurlijk besloten worden dat in het kader van het lopende onderzoek niks uitgezonden mag worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 18:32 



 
Profiel   

Ania schreef
Ik heb net het filmpje van Anouk gezien en je gaat me niet vertellen dat zij er niks van af wist. Alles in dat filmpje wijst op liegen: Veel knipperen, aan oor zitten, aan hoofd en nek zitten, armen over elkaar kruisen, wegkijken bij bepaalde zinnen...

AUB niet lopen speculeren ...
Dat meisje wat vermist was in Australië, de meest beste (zelfbenoemde) psychologen/psychiaters hadden het filmpje van moeders en stiefvader beoordeeld en iedereen zei: Duidelijk, stiefvader heeft haar vermoord, hij knippert te veel, soms te weinig, zijn handen houdt hij niet goed, hij kijkt weg bij bepaalde woorden, hij is niet emotioneel genoeg enz..
Daardoor werden mensen weggeleid van het echte probleem ..ENNN stiefpa had het niet gedaan! Ze hebben het meisje teruggevonden bij een rare poppenmeneer die haar als pop wilde houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 18:34 



 
Profiel   

Ook The Voice Senior en The Voice Kids gaan voorlopig niet door.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 18:39 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Dat is met programma's op tv ook wel eens geweest dat het niet uitgezonden mocht worden totdat er gedegen onderzoek is geweest.
Denk dat Ania zoiets hier nu ook bedoeld. Tv of Youtube maakt in die zin geen verschil natuurlijk.

Heb het zelf nog niet gelezen.

Dat komt nauwelijks voor omdat het de vrijheid van meningsuiting schaadt. De rechter maakt een afweging, wat weegt zwaarder, de vrijheid van meningsuiting of de privacy van betrokkenen.

Ik denk dat er in dit geval een minieme kans is dat de uitzending niet door gaat. Maar ze kunnen het altijd proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 18:42 



 
Profiel   

_San87_ schreef
DuoPenotti schreef
Dat is met programma's op tv ook wel eens geweest dat het niet uitgezonden mocht worden totdat er gedegen onderzoek is geweest.
Denk dat Ania zoiets hier nu ook bedoeld. Tv of Youtube maakt in die zin geen verschil natuurlijk.

Heb het zelf nog niet gelezen.

Dat komt nauwelijks voor omdat het de vrijheid van meningsuiting schaadt. De rechter maakt een afweging, wat weegt zwaarder, de vrijheid van meningsuiting of de privacy van betrokkenen.

Ik denk dat er in dit geval een minieme kans is dat de uitzending niet door gaat. Maar ze kunnen het altijd proberen.

misschien omdat het hier ook gelukt was?

https://www.mr-online.nl/uitlokking-doo ... ndercover/

Al denk ik idd dat de opbouw nu heel anders is. Geen uitlokking. Maar wat je zegt, proberen kan altijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 18:47 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
_San87_ schreef

Dat komt nauwelijks voor omdat het de vrijheid van meningsuiting schaadt. De rechter maakt een afweging, wat weegt zwaarder, de vrijheid van meningsuiting of de privacy van betrokkenen.

Ik denk dat er in dit geval een minieme kans is dat de uitzending niet door gaat. Maar ze kunnen het altijd proberen.

misschien omdat het hier ook gelukt was?

https://www.mr-online.nl/uitlokking-doo ... ndercover/

Al denk ik idd dat de opbouw nu heel anders is. Geen uitlokking. Maar wat je zegt, proberen kan altijd.

Ja, bij hoge uitzondering komt het idd wel eens voor, in dit geval omdat die hele uitzending flinterdun was en daarom de privacy van de manegehouder zwaarder woog. Iig totaal niet vergelijkbaar met deze uitzending.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 18:51 



 
Profiel   

Ailill schreef
Ania schreef
Ik heb net het filmpje van Anouk gezien en je gaat me niet vertellen dat zij er niks van af wist. Alles in dat filmpje wijst op liegen: Veel knipperen, aan oor zitten, aan hoofd en nek zitten, armen over elkaar kruisen, wegkijken bij bepaalde zinnen...
Je weet dat het inmiddels wetenschappelijk is bewezen dat zulke tekenen vaak niets zeggen over de inhoud/waarheid van iemands uitspraken?


Er is een interview met Anouk bij collegetour dat wel in die richting doet vermoeden.
Maar daar had ze het niet specifiek over The Voice. Maar in het algemeen dat je je in dit wereldje omhoog moet n.eu.ken. Ze zal best kunnen hebben vermoeden dat dat soort dingen ook bij The Voice gebeuren, maar in het geval van wederzijds goedvinden (als je daar al over kunt spreken in dit soort situaties).
Maar wat er bij de Voice aan de hand is geweest, lijkt nog veel erger en dat gaat Anouk blijkbaar ook te ver.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:09 



 
Profiel   

Babootje schreef
Ailill schreef
Je weet dat het inmiddels wetenschappelijk is bewezen dat zulke tekenen vaak niets zeggen over de inhoud/waarheid van iemands uitspraken?


Er is een interview met Anouk bij collegetour dat wel in die richting doet vermoeden.
Maar daar had ze het niet specifiek over The Voice. Maar in het algemeen dat je je in dit wereldje omhoog moet n.eu.ken. Ze zal best kunnen hebben vermoeden dat dat soort dingen ook bij The Voice gebeuren, maar in het geval van wederzijds goedvinden (als je daar al over kunt spreken in dit soort situaties).
Maar wat er bij de Voice aan de hand is geweest, lijkt nog veel erger en dat gaat Anouk blijkbaar ook te ver.


Met wederzijds goedkeuring is het prima toch? Behalve voor de bedrogen partner.
Er zijn vaak ook groupies om artiesten heen.

Maar er is wel een verschil tussen een one-night-stand c.q. vreemdgaan, seksueel getinte opmerkingen en verkrachting.

Wat betreft de opmerkingen, vrouwen moeten veel weerbaarder worden. Tegen een verkrachting kan je niets doen, maar iemand die ongepaste opmerkingen maakt, moet je gewoon aanpakken en hoef je niet te accepteren.
Meisjes en jongens moet dat al vroeg geleerd worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:17 



 
Profiel   

Precies! En als een vent zegt dat hij een grote pik heeft zeg je gewoon ,gefeliciteerd er mee,
Dan zijn ze ook snel uit geluld

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:42 



 
Profiel   

Popstra schreef
Precies! En als een vent zegt dat hij een grote pik heeft zeg je gewoon ,gefeliciteerd er mee,
Dan zijn ze ook snel uit geluld

Ja, en hoeveel zenuwachtige tieners en adolecenten die zo ad rem zijn ken jij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:43 



 
Profiel   

Mijn nichtje kreeg op het einde in groep 8 wel een assertiviteit, verdediging cursus op school.
En dat was ook maar een stil meisje hoor.
Maar dat was zo grappig om te zien, als ze vertelde over wat ze had geleerd zag je haar hele houding veranderen. Daar werd dus geleerd dat nee ook een antwoord is.
En zal dat altijd helpen of bij iedereen, nee vast niet. Maar verkeerd vond ik het toch zeker niet dat ze dit aanboden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:46 



 
Profiel   

https://chrisklomp.nl/metoo-de-macht-van-het-zwijgen/

Lees dit maar even, het is vaak gemakkelijker om weg te kijken.


Zag net ook een kort interview van de begeleidster van veel talenten. Ja ze hoorde veel, maar ze kon niks doen want ze moeten zelf aangifte doen. Zij was dus ook een soort vertrouwenspersoon.
Op de vraag van de interviewer: Jij had toch John de Mol kunnen bellen en zeggen dat er iets heel erg fout zat ? Tja, moest toch echt van de mensen zelf uit gaan en dan kom je precies op wat bovenstaande schrijver bedoeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:53 



 
Profiel   

Oh die assertiviteitstraining en zelfverdediging cursus heb ik ook gehad in de brugklas maar als bakvisje in de praktijk brengen was een ander verhaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:55 



 
Profiel   

Rytir schreef
Oh die assertiviteitstraining en zelfverdediging cursus heb ik ook gehad in de brugklas maar als bakvisje in de praktijk brengen was een ander verhaal.

maar elk bakvisje dat het dan wel kan is er 1 :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:55 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Popstra schreef
Precies! En als een vent zegt dat hij een grote pik heeft zeg je gewoon ,gefeliciteerd er mee,
Dan zijn ze ook snel uit geluld

Ja, en hoeveel zenuwachtige tieners en adolecenten die zo ad rem zijn ken jij?



Hoort bij de opvoeding

Zelfde dat hier een of ander meisje postte dat ze met haar 16 jaar niet normaal naar de stad kon want ze werd nagefloten….altijd …heel vaak.
Kun je je echt afvragen aan wie dat ligt…….. sorry hoor

En nu zitten jullie allemaal af gegeven maar hoe denk je dat het op een werkvloer gaat.
Ik denk dat op 70% wel eens een foute opmerking maakt tegen zijn collega.

ik vind echt dat dit niet kan…wat gebeurd is bij voice. Maar als ik in een of rare pyjama op mijn werk verschijnt dan krijg ik ook commentaar
Ik werk met 95% mannen dus toen ik mijn skinny jeans aantrok heb ik meerder malen gehoord we hebben liever dit dan die wijde broeken van je :Y)
Kerel ik ben blij dat ik je dag goed maakt


Als je alles op een schaaltje gaat leggen wat mannen zeggen …..succes dan ligt depressie wel dicht op de loer.
Snoer ze de bek
Geef ze een glimlach
Of wees bijdehand

Schelden doet geen pijn zei oma altijd…

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:56 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Popstra schreef
Precies! En als een vent zegt dat hij een grote pik heeft zeg je gewoon ,gefeliciteerd er mee,
Dan zijn ze ook snel uit geluld

Ja, en hoeveel zenuwachtige tieners en adolecenten die zo ad rem zijn ken jij?


Nou precies.
Daarnaast durf ik er vergif op in te nemen dat als mijn mannelijke collega-leerkracht zoiets tegen een leerling zegt, dat hij dírect het pand kan verlaten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 21 van de 101 [ 2519 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 101  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen