Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 23 van de 101 [ 2519 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 101  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Voice of Holland 2022 stilgelegd

 
Profiel   

tita schreef
Jis_ schreef

Ik zie mezelf dit wel zeggen maar een meisje van 15? Hoe haal je het in je hoofd als volwassen kerel, echt ziek


Geloof never nooit niet dat je dat tegen een 15 jarige zegt.
Laten we eerlijk zijn NIEMAND hier weet wat er gezegd is en niemand heeft het gehoord

Alle verhalen komen nu van een kant en ik geloof best wel dat ie hpiets fouts heeft gedaan….heb het even over Jeroen.
Maar ik denk ook dat er genoeg gevallen zijn die nu eigenlijk helemaal niet noemenswaardig zijn maar toch gemeld worden omdat…..omdat vul zelf in

Jeroen zijn leven is over terwijl we nog niks weten


Dat geloof jij niet? Die mij zo’n droomwereld

Jeroen heeft bekent gelukkig, als het allemaal met wederzijdse toestemming was was dit niet zo groot als het nu al is

Ali Marco geen idee, daar zeg ik niks over
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 21:53 



 
Profiel   

Popstra schreef
Precies! En als een vent zegt dat hij een grote pik heeft zeg je gewoon ,gefeliciteerd er mee,
Dan zijn ze ook snel uit geluld


Misschien eens ophouden om alles vanuit jezelf te redeneren.

De gemiddelde vrouw is niet zo, laat staan als ze een onzekere tiener is. Laat staan als er leeftijdsverschillen bestaan van 50 jaar. Laat staan als het een frequente sportschoolbezoeker is. Laat staan als het een hele groep is tegenover één iemand.

Daarnaast krijgen veel er al best jong mee te maken en is er nog steeds een enorm taboe hier op. Dat maakt het niet makkelijker.

Als het zo makkelijk was als jou reactie, dan hadden we überhaupt geen probleem gehad...

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 21:54 



 
Profiel   

Ania schreef
Ik heb net het filmpje van Anouk gezien en je gaat me niet vertellen dat zij er niks van af wist. Alles in dat filmpje wijst op liegen: Veel knipperen, aan oor zitten, aan hoofd en nek zitten, armen over elkaar kruisen, wegkijken bij bepaalde zinnen...


Haar lichaamstaal viel mij ook heel erg op, leek alsof haar lichaamstaal een compleet ander verhaal vertelde.
Maar ik ben geen expert, viel mij alleen op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 22:00 



 
Profiel   

Pumpkinbroes schreef
Ania schreef
Ik heb net het filmpje van Anouk gezien en je gaat me niet vertellen dat zij er niks van af wist. Alles in dat filmpje wijst op liegen: Veel knipperen, aan oor zitten, aan hoofd en nek zitten, armen over elkaar kruisen, wegkijken bij bepaalde zinnen...


Haar lichaamstaal viel mij ook heel erg op, leek alsof haar lichaamstaal een compleet ander verhaal vertelde.
Maar ik ben geen expert, viel mij alleen op.



Hebben jullie Johnny gezien op half8 daar werd ook wat rake vragen gesteld door Catherine en je ziet dat hij zenuwachtig is, weet zich geen raad met de situatie

Dus lichaamstaal zegt niet alles

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 22:04 



 
Profiel   

Ik vond het wel soort van dapper dat hij het gesprek aan ging. Dat lijkt me niet zo makkelijk.

Tita het is niet allemaal zo zwart/wit, dat iemand zomaar een opmerking plaatst waar je wel even assertief op kan reageren.
Je kunt er gewoon niet tegenop..

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 22:22 



 
Profiel   

Tita aangezien je zegt dat het voor Jeroen over is, mooi en terecht. Een jaar of zeven geleden ging hij met de billen bloot, heeft Linda hem eruit gezet, is hij in therapie gegaan en is weer bij Linda gekomen. Zoals het nu lijkt, na de geluiden die er nu zijn van vrouwen die hem meegemaakt hebben daarna ging hij gewoon door. Dus ja, laat zijn glamour leventje maar over zijn, wat mij betreft word hij putjesschepper in Afrika maar die gast moet nooit weer op een positie komen waar hij dit soort zaken uit kan halen. En Linda , die is gewoon door hem bedondert waar ze bij stond. Extra telefoon en ze merkte het niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 22:25 



 
Profiel   

De deelnemers in het hele verhaal waren niet perse 15 he. Waren ook dames van rond de 30

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 22:35 



 

Popstra schreef
De deelnemers in het hele verhaal waren niet perse 15 he. Waren ook dames van rond de 30


En ongewenst aan iemand van 30 zitten is wel oké? En dan is er nog steeds sprake van een machtsverhouding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 22:51 



 
Profiel   

Ik vind het absoluut not-done wat die Jeroen heeft gezegd of gedaan.
Maar......volwassen vrouwen hoeven dit niet te accepteren.
Jonge meisjes begrijp ik nog, die zijn soms kwetsbaar .
Maar vrouwen, zeker die in de TV-wereld willen werken, moeten niet naïef zijn.

Vrouwen moeten hun dochters leren om voor hun zelf op te komen.
Het is een harde wereld en meisjes moeten zichzelf beschermen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 23:06 



 

Electra63 schreef
Ik vind het absoluut not-done wat die Jeroen heeft gezegd of gedaan.
Maar......volwassen vrouwen hoeven dit niet te accepteren.
Jonge meisjes begrijp ik nog, die zijn soms kwetsbaar .
Maar vrouwen, zeker die in de TV-wereld willen werken, moeten niet naïef zijn.

Vrouwen moeten hun dochters leren om voor hun zelf op te komen.
Het is een harde wereld en meisjes moeten zichzelf beschermen.


En niet alle volwassen vrouwen kunnen "het niet accepteren"

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 23:08 



 
Profiel   

[***] schreef
Electra63 schreef
Ik vind het absoluut not-done wat die Jeroen heeft gezegd of gedaan.
Maar......volwassen vrouwen hoeven dit niet te accepteren.
Jonge meisjes begrijp ik nog, die zijn soms kwetsbaar .
Maar vrouwen, zeker die in de TV-wereld willen werken, moeten niet naïef zijn.

Vrouwen moeten hun dochters leren om voor hun zelf op te komen.
Het is een harde wereld en meisjes moeten zichzelf beschermen.


En niet alle volwassen vrouwen kunnen "het niet accepteren"



Daarom moeten vrouwen dit al jong aan hun dochters leren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 23:11 



 
Profiel   

De ellende blijft toch dat je je overvallen kan voelen en dan even niet adequaat reageert en pas achteraf je gedachten er over hebt. Hebben we dat niet allemaal wel eens gehad, dat je achteraf denkt "ik had dit of dat moeten doen"?

En er is ook nogal een verschil tussen iemand die je ineens schofterig bij je vrouwelijke delen pakt en waar je dan eerder een uithaal terug zal geven, dan van die "net over de grens gevalletjes" waarbij je niet de flauwe preutse zuurpruim wilt zijn weet je wel, in een situatie van "jongens onder elkaar" waarbij een man er iets uitflapt. Ehmmm woorden bedoel ik dus hè....voor de zekerheid :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 23:13 



 
Profiel   

Even over Anouk.
Wat ik weet en eerder verteld is door artiesten is dat Anouk het type is dat in haar eigen kleedkamer zit. Haar ding doet en weggaat. Die is niet het type van gezellig met iedereen bakkie doen.
Als je overal een beetje buiten houdt en met je eigen ding bezig bent kan het goed zijn dat er veel langs je heen gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 23:14 



 
Profiel   

pmarena schreef
De ellende blijft toch dat je je overvallen kan voelen en dan even niet adequaat reageert en pas achteraf je gedachten er over hebt. Hebben we dat niet allemaal wel eens gehad, dat je achteraf denkt "ik had dit of dat moeten doen"?

En er is ook nogal een verschil tussen iemand die je ineens schofterig bij je vrouwelijke delen pakt en waar je dan eerder een uithaal terug zal geven, dan van die "net over de grens gevalletjes" waarbij je niet de flauwe preutse zuurpruim wilt zijn weet je wel, in een situatie van "jongens onder elkaar" waarbij een man er iets uitflapt. Ehmmm woorden bedoel ik dus hè....voor de zekerheid :=


Dat is zeker waar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 23:17 



 
Profiel   

Tita je bent altijd zo lomp is je overkomen :') alsof de hele wereld net zo is als jij en wie niet net zo denkt moet maar wat ballen kweken. Want jij kan voor jezelf opkomen dus een ander kan het ook.

Introverte verlegen mensen bestaan ook he. Dat is gewoon deel van iemands karakter, kun je best wat weerbaarheidstrainingen gaan doen maar je essentie verander je niet.

En los daarvan is dit ook niet een probleem wat bij vrouwen opgelost moet worden. Helaas leven we in zo'n bizarre mannenwereld waarin het normaal is geworden dat vrouwen maar moeten dealen met bepaalde dingen want hé, zo zijn mannen.

Ik kan vunzige grapjes van bepaalde mensen heel goed hebben, kan er zelfs smakelijk om lachen. Maar als je te maken hebt met scheve machtsverhoudingen in een situatie waarin je elkaar niet tot nauwelijks kent is het gewoon niet oké.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 23:39 



 

Electra63 schreef
[***] schreef
En niet alle volwassen vrouwen kunnen "het niet accepteren"



Daarom moeten vrouwen dit al jong aan hun dochters leren.


Daarom moeten mannen al jong aan hun zoon leren hun poten thuis te houden en vrouwen met respect te behandelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 23:44 



 
Profiel   

Zitten meer mensen Beau te kijken? Ik zit met kippenvel op de bank. Wat een drama..

Edit: meisje vertelt dat ze door Jeroen min of meer onder valse voorwendselen naar een privé studio "boven" de TVOH zaal is geleid en dat hij haar daar heeft aangerand.


Laatst bijgewerkt door Silenna op 17-01-22 23:59, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 23:54 



 
Profiel   

Ja, in de ideale wereld leren ouders dit aan hun zonen.

Maar in de echte wereld gebeuren dit soort zaken.

Het is niet te voorkomen dat een meisje of vrouw dit overkomt.
Wel kun je je dochters leren hoe hier mee om te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 23:57 



 
Profiel   

Silenna schreef
Zitten meer mensen Beau te kijken? Ik zit met kippenvel op de bank. Wat een drama..

Edit: meisje vertelt dat ze door Jeroen min of meer onder valse voorwendselen naar een privé studio "boven" de TVOH zaal is geleid en dat hij haar daar heeft aangerand.


Ja ik vond het erg heftig, niet omdat ze het met zoveel woorden zei, maar omdat je kon zien wat het met haar en het andere meisje deed.

Zat net twitter door te lezen en echt.. de reacties zijn walgelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 00:01 



 
Profiel   

Electra63 schreef
Ik vind het absoluut not-done wat die Jeroen heeft gezegd of gedaan.
Maar......volwassen vrouwen hoeven dit niet te accepteren.
Jonge meisjes begrijp ik nog, die zijn soms kwetsbaar .
Maar vrouwen, zeker die in de TV-wereld willen werken, moeten niet naïef zijn.

Vrouwen moeten hun dochters leren om voor hun zelf op te komen.
Het is een harde wereld en meisjes moeten zichzelf beschermen.


Jeetje.
Vaders en moeders moeten hun zoons leren dat vrouwen met respect behandeld dienen te worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 00:03 



 
Profiel   

Lestrange01 schreef
Silenna schreef
Zitten meer mensen Beau te kijken? Ik zit met kippenvel op de bank. Wat een drama..

Edit: meisje vertelt dat ze door Jeroen min of meer onder valse voorwendselen naar een privé studio "boven" de TVOH zaal is geleid en dat hij haar daar heeft aangerand.


Ja ik vond het erg heftig, niet omdat ze het met zoveel woorden zei, maar omdat je kon zien wat het met haar en het andere meisje deed.

Zat net twitter door te lezen en echt.. de reacties zijn walgelijk.


Ik ga twitter niet eens lezen, ik weet nu al dat ik dan van woede niet kan slapen. Afschuwelijk, je proefde de eenzaamheid en pijn door haar woorden heen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 00:05 



 
Profiel   

Het lijkt mij vrij lastig hoe je je dochter zou moeten leren om hier mee om te gaan eigenlijk...?

Op het hart drukken dat ze nooit ergens alleen mag zijn met een man?
Dat ze altijd 2 stappen uit de buurt moet blijven van elke man?
Goede training zodat ze een man die toch binnen die anderhalve meter ( := ) komt, vakkundig uit kan schakelen?
Niet alleen over straat gaan?
Alleen in verhullende kleding over straat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 00:05 



 
Profiel   

Zoiets is ook heel lastig.
Ik heb een hele grote bek, ben vrij assertief, maar heb mij helaas wel een keer bevonden in een situatie dat ik gewoon bevroor.

Maar assertief zijn is wel het enige wat zou kunnen helpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 00:09 



 
Profiel   

Beau ook gezien en daar zie je een volwassen vrouw worstelen of het toch niet aan haarzelf heeft gelegen terwijl ze is aangerand. Wat triest dat zulke roofdieren rondlopen en ze hun gang hebben kunnen gaan, John de Mol mag zich dit ook aanrekenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 00:11 



 
Profiel   

pmarena schreef
Het lijkt mij vrij lastig hoe je je dochter zou moeten leren om hier mee om te gaan eigenlijk...?

Op het hart drukken dat ze nooit ergens alleen mag zijn met een man?
Dat ze altijd 2 stappen uit de buurt moet blijven van elke man?
Goede training zodat ze een man die toch binnen die anderhalve meter ( := ) komt, vakkundig uit kan schakelen?
Niet alleen over straat gaan?
Alleen in verhullende kleding over straat?



Mijn knappe dochters zijn vaak nagefloten, na geroepen, lastig gevallen op school, op straat, in het uitgaansleven en laatst zelfs op het werk.

Maar zij zijn verbaal sterk, accepteren het niet en zijn heel assertief op dat gebied.

Ik vind het niet goed te praten.
Mannen zouden dit niet moeten doen. Maar het gebeurt.
Al eeuwen.
En dat stopt echt niet, omdat die Jeroen nu betrapt is.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 00:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 23 van de 101 [ 2519 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 101  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen