Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 30 van de 101 [ 2519 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 101  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Voice of Holland 2022 stilgelegd

 
Profiel   

Cer schreef
Ik ben benieuwd waar dat gelezen wordt, want verder dan een vage internetpagina die zichzelf iets met 'roddels' noemt, kom ik niet...

Edit: juist, roddelpraat..

is dat nu een nieuwsbron ineens :?

Echt mensen geloven alles: over dat verhaal van Humberto wat Albert Verlinde de wereld in gooide, zegt roddelpraat:
Citaat
Talpa: Humberto Tan is ook een smeerpijp
:+


Laatst bijgewerkt door Brainless op 19-01-22 11:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 11:35 



 
Profiel   

Ik wilde net vragen, en wie heeft bevestigd dat die vriendin niet meer aan het geld kan?

Dit gaat echt te ver.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 11:35 



 
Profiel   

Cer schreef
Ik ben benieuwd waar dat gelezen wordt, want verder dan een vage internetpagina die zichzelf iets met 'roddels' noemt, kom ik niet...

Edit: juist, roddelpraat..

is dat nu een nieuwsbron ineens :?

Moet je voor de grap deze lezen..herpes komt alleen door seksuele handelingen volgens hun (en een blaasje op een lip is ook gelijk herpes). }:0
https://roddelpraat.nl/wilfred-genee-heeft-herpes/

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 11:38 



 
Profiel   

Nu is dat ook wel vaak zo dat je met blaasjes op de lip ook herpes hebt :)

Maar man man wat een site zeg.... en dat is ineens een nieuwsbron?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 11:42 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Nu is dat ook wel vaak zo dat je met blaasjes op de lip ook herpes hebt :)

Maar man man wat een site zeg.... en dat is ineens een nieuwsbron?

Herpes krijg je ook van zoenen, maar zij zeggen alleen door seksueel contact.
Veel mensen hebben het gekregen als kind en hebben hun hele leven last van uitbraken.

Ik had laatst een flinke blaar op mijn lip, maar dat was omdat ik mij verbrand had (spetterend vet), mensen ook gelijk: ohhh je hebt een koortslip.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 11:53 



 
Profiel   

Sowieso de toon waarop ze zich uitdrukken, dan haak ik af hoor.

Inderdaad hier ook als kind een koortslip opgelopen.
Kom je nooit meer helemaal vanaf.

Gouden tip: Rhus Thox druppeltjes innemen als je er 1 op voelt komen +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 11:56 



 
Profiel   

Sintara schreef
En ik ben heel benieuwd wat de omroepen er zelf mee gaan doen. Want als ik de verantwoordelijkheid van de veiligheid van the voice kandidaten had gehad, zou dit alles wel als een flinke schop tegen m'n kop voelen. Hoe is het mogelijk dat er zoveel is gebeurd waar geen weet van was, hoe kan het dat deze mensen er wel mee naar Boos gaan en niet naar iemand 'intern'??

En ik ben heel benieuwd wat er is veranderd nadat in? 2013? Het eerdere schandaal rietbergen naar buiten kwam. Hoewel ik niet precies weet wat dat inhield, was dat iig een of meerdere relaties die niet konden. Als er toen niks is veranderd... Dan vind ik daar wat van :j


Volgens mij zijn ze wel intern gaan klagen (zodoende werd Rietbergen ook op zijn vingers getikt) maar als er niks mee gebeurd en men vind dat hier wel wat mee moet dat wordt soms gezocht naar een andere weg.

Was nog even een aanvulling op mijn vorrige reactie op deze post.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 12:00 



 
Profiel   

@brainless, daar heb je gelijk, je krijgt het ook door zoenen.
Maar het is idd het herpes virus en daar kom je nooit meer vanaf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 12:06 



 
Profiel   

Herpes Genitalis en Herpes Simplex zijn wel echt heel iets anders maargoed dat is offtoppic.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 12:09 



 
Profiel   

Citaat
1. Een koortslip is hetzelfde virus als herpes op of in je vagina, penis of anus
Waar:
Dit is hetzelfde virus. Heb je herpesblaasjes op je lip of in of rond je mond? Ga dan niet zoenen, beffen, pijpen of kontlikken. Of met je handen aan de blaasjes zitten en daarna aan je vagina, penis of anus of die van iemand anders. Zo voorkom je dat je de soa herpes krijgt.

Heeft iemand met wie je seks hebt herpes op de vagina, penis of anus? Ga dan niet beffen of pijpen. En zit er niet met je vingers aan, want daar kun je weer mee aan je mond zitten. Zo voorkom je dat je een koortslip krijgt.

Heb je blaasjes door herpes op je vagina, penis of anus? Dan kun je beter geen seks hebben tot de blaasjes weg zijn. Een condoom beschermt je niet 100%.

bron;
https://www.soaaids.nl/nl/alle-soas/her ... d%20anders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 12:16 



 
Profiel   

Nou omdat je zo aandringt

Herpes genitalis is een soa (seksueel overdraagbare aandoening) die wordt veroorzaakt door een virus. Dat is in de meeste gevallen het herpes simplex type 2 virus (HSV-2). Het virus veroorzaakt een infectie van de huid en slijmvliezen in en rond de geslachtsdelen.

En dan heb je Herpes simplex type 1 en dat is de aandoening die de koortslip veroorzaakt en dat is het verschil en ik gebruik de term Genitalis voor de soa en symplex voor de koortslip maar je zou dus type één of type twee kunnen gebruiken.

Maar het zijn dus verschillende types.

En om nog verder erop in te gaan er zijn nog meer herpes varianten o.a zoster beter bekend als Gordelroos en kinderen krijgen het als waterpokken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 12:21 



 
Profiel   

Cer schreef
Ik ben benieuwd waar dat gelezen wordt, want verder dan een vage internetpagina die zichzelf iets met 'roddels' noemt, kom ik niet...

Edit: juist, roddelpraat..

is dat nu een nieuwsbron ineens :?

Dat zijn Jan Roos en Dennis Schouten, zij kwamen als eerste met t verhaal over Marco naar buiten, en ook over t vreemdgaan van Ali B..

Die hebben hun bronnen wel. Net als Yvonne Coldewijer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 12:28 



 
Profiel   

Be Funny
Dat had ik eerder ook ooit geleerd.
Tot ik juist weer eens op de vingers getikt werd, nee is niet zo. Dus nu weet ik het niet meer... :D

Maar goed. Hier of topic.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 12:39 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Cer schreef
Ik ben benieuwd waar dat gelezen wordt, want verder dan een vage internetpagina die zichzelf iets met 'roddels' noemt, kom ik niet...

Edit: juist, roddelpraat..

is dat nu een nieuwsbron ineens :?

Dat zijn Jan Roos en Dennis Schouten, zij kwamen als eerste met t verhaal over Marco naar buiten, en ook over t vreemdgaan van Ali B..

Die hebben hun bronnen wel. Net als Yvonne Coldewijer.


Dat zal, maar een rondje lezen op bijv de Twitter van Jan Roos zegt mij iig dat ik hem niet serieus neem.. wat een chagrijnig narrige man is dat zeg... met zijn parter samen is het inderdaad sensatie pers...


Laatst bijgewerkt door Cer op 19-01-22 12:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 12:44 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Be Funny
Dat had ik eerder ook ooit geleerd.
Tot ik juist weer eens op de vingers getikt werd, nee is niet zo. Dus nu weet ik het niet meer... :D

Maar goed. Hier of topic.


Er bestaan gewoon twee varianten 2 is de seksueel overdraagbare aandoening (die kan trouwens wel blaasjes elders op het lichaam verspreiden) maar krijg je echt als Soa.

En type 1 die je ook kunt krijgen door het drinken uit een glas waar iemand met een koortslip van heeft gedronken en hoef je dus geen seksueel contact te hebben gehad. Maar ook door zoenen bijvoorbeeld.

Je kunt beter kijken bij de RIVM op dan andere vage sites ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 12:48 



 
Profiel   

Cer schreef
Ik ben benieuwd waar dat gelezen wordt, want verder dan een vage internetpagina die zichzelf iets met 'roddels' noemt, kom ik niet...

Edit: juist, roddelpraat..

is dat nu een nieuwsbron ineens :?


Ik krijg gewoon meldingen op mijn telefoon.. ik heb even gekeken, dit stond op DenD. Het is niet zo dat ik die sites opzoek en ik ken die sites helemaal niet verder. Ik ga er niet direct vanuit dat alles wat daar staat waar is, ik vroeg mij alleen af "als dat zo is (want dat schreef ik er ook bij in mijn bericht) hoezo dan? Ik snap helemaal niet waarom hij zoiets zou willen doen?
Ook als het verzonnen is denk ik nog steeds eh ja, want?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 12:53 



 
Profiel   

Brainless schreef
Cer schreef
Ik ben benieuwd waar dat gelezen wordt, want verder dan een vage internetpagina die zichzelf iets met 'roddels' noemt, kom ik niet...

Edit: juist, roddelpraat..

is dat nu een nieuwsbron ineens :?

Moet je voor de grap deze lezen..herpes komt alleen door seksuele handelingen volgens hun (en een blaasje op een lip is ook gelijk herpes). }:0
https://roddelpraat.nl/wilfred-genee-heeft-herpes/

Tjonge zeg dat verhaal is niet Boktproof.Gelukkig ken ik die man niet en ik had ook nog nooit naar The Voice gekeken. Omdat het niet mijn muziekstijl is. Maar ik heb niets gemist dat blijkt nu wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 13:51 



 
Profiel   

anjali schreef
Brainless schreef

Moet je voor de grap deze lezen..herpes komt alleen door seksuele handelingen volgens hun (en een blaasje op een lip is ook gelijk herpes). }:0
https://roddelpraat.nl/wilfred-genee-heeft-herpes/

Tjonge zeg dat verhaal is niet Boktproof.Gelukkig ken ik die man niet en ik had ook nog nooit naar The Voice gekeken. Omdat het niet mijn muziekstijl is. Maar ik heb niets gemist dat blijkt nu wel.

Wilfred Genee is van VI :D.


Cer schreef
_San87_ schreef

Dat zijn Jan Roos en Dennis Schouten, zij kwamen als eerste met t verhaal over Marco naar buiten, en ook over t vreemdgaan van Ali B..

Die hebben hun bronnen wel. Net als Yvonne Coldewijer.


Dat zal, maar een rondje lezen op bijv de Twitter van Jan Roos zegt mij iig dat ik hem niet serieus neem.. wat een chagrijnig narrige man is dat zeg... met zijn parter samen is het inderdaad sensatie pers...

Klopt, ik lig in een scheur om ze :)).

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 14:35 



 
Profiel   

Er is een tweede aangifte gedaan tegen Ali B.
https://www.nu.nl/the-voice/6179079/twe ... lland.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 14:48 



 
Profiel   

Hij maakt zijn naam als nationale knuffelmarokkaan wel waar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 14:57 



 
Profiel   

Nou idd, en niet in de positieve zin :=

RTL heeft inmiddels laten weten dat ze alle vormen van samenwerking met Ali B voorlopig opschorten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 15:04 



 
Profiel   

Veroordeeld al dan zonder onderzoek zo te lezen. Niet ok wat mij betreft.

Stukje hierboven van die roddeljournaliste. Walgelijk taalgebruik. Brrr

Waarom wordt er niet gewacht tot de uitzending geweest en en een officieel politieonderzoek is gestart. Nu gewoon al conclusies zonder bewijs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 15:37 



 
Profiel   

Ik geloof niet dat Jan Roos er wakker van ligt dat je hem niet oké vindt. Ik denk dat het juist z'n bedoeling is om tegen schenen te schoppen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 15:50 



 
Profiel   

Welke conclusies worden en dan getrokken karuna? Vanwege het opschorten bedoel je? Geloof dat dit in 'normale' bedrijven ook wel zou gebeuren met dit soort aantijgingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 16:38 



 
Profiel   

karuna schreef
Veroordeeld al dan zonder onderzoek zo te lezen. Niet ok wat mij betreft.

Stukje hierboven van die roddeljournaliste. Walgelijk taalgebruik. Brrr

Waarom wordt er niet gewacht tot de uitzending geweest en en een officieel politieonderzoek is gestart. Nu gewoon al conclusies zonder bewijs.

Wie is er veroordeeld? Er is nog geen rechtszaak geweest, he.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 16:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 30 van de 101 [ 2519 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 101  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen