Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 50 van de 101 [ 2519 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 101  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Voice of Holland 2022 stilgelegd

 
Profiel   

Cayenne schreef
Benzz schreef
Omdat het de cultuur is in media land. Dat is heel erg, maar het is wel zo. Ze noemen het niet voor niets het Gooische matras. En daarbij is Ali ontzettend van zichzelf overtuigd, dus ik geloof wel dat hij zichzelf als gods gift to women ziet en denkt dat dit allemaal maar kon. Grootheids waanzin ten top.


Ik las dat hij vooral bekend staat als "one minute man", dus zo'n God voor vrouwen is het niet :+

Ik zei ook dat hij dat van zichzelf vindt he :D :D :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 21:50 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Electra63 schreef
Ik vind AliB een k.lootzak. de roem en misschien drugsgebruik is hem naar zijn hoofd gestegen.
Hij heeft misschien regelmatig meegemaakt dat meisjes wel sex wilde met een BN-er, misschien in de hoop om beroemd of ontdekt te worden. En dan is hij zo arrogant om te denken dat alle meisjes wel sex met hem willen of klaar liggen voor hem.

Ik weet dat iedereen weer boos wordt, maar ik vind de meisjes vrij naief.
Waarom denk je dat een BN/artiest je uit het publiek haalt of naar zijn kamer vraagt?
Niet voor een privé lesje of privé concert.
Is dat verwerpelijk? Ja
Maar vind ik het verkrachting? Nee
Je hebt iets laten gebeuren en daar heb je achteraf spijt van en verdriet.

Jeroen vind ik een vieze vent met zijn dickpicks en gore appjes.
Verwerpelijk? Ja

Borsato vind ik nog steeds een vreemd verhaal.
Hij zit aan de billen van meisjes bij zijn BBQ waar veel mensen aanwezig zijn.
Moeder weet het, maar onderneemt niets?
Ik kan daar niet bij.
Ik trek hem van het podium af, als hij aan mijn kinderen zou zitten en ze mochten nooit meer naar de BBQ. Maar ja, alles voor de roem of om ontdekt te worden.
Hoeveel kinderen moeten niet de droom van hun ouders waarmaken.

Wat betreft De Mol.
Als hij 1 klacht krijgt over zijn zwager, dan dacht bij misschien dat Jeroen een keer is vreemd gegaan of een korte verhouding heeft gehad. De Mol is misschien zo arrogant geweest, om te denken dat zijn beroemde woede-uitbarsting genoeg is geweest om die Jeroen in toom te houden, voor het geluk van zijn zus.

Al met al, is het een verrotte wereld de showbizz en ik ben blij dat mijn dochters niet kunnen zingen.

Hebben wij dezelfde uitzending bekeken :?.


Ja

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 21:51 



 
Profiel   

Electra63 schreef
Ik weet dat iedereen weer boos wordt, maar ik vind de meisjes vrij naief.
Waarom denk je dat een BN/artiest je uit het publiek haalt of naar zijn kamer vraagt?
Niet voor een privé lesje of privé concert.
Is dat verwerpelijk? Ja
Maar vind ik het verkrachting? Nee
Je hebt iets laten gebeuren en daar heb je achteraf spijt van en verdriet.


Hij kiest (denk ik) ook juist naïeve meisjes. Ze waren niet ouder dan 20, dat is een kwetsbare leeftijd.

Ik was ook mega naïef op die leeftijd. Dacht toen ook dat ik van alles te verliezen had als ik ergens niet op in ging. Dit had mij zo kunnen overkomen.

Nu ben ik ouder en wijzer en als ik nu ergens gore appjes zou krijgen of vunzige verzoeken maak ik het gelijk openbaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 21:51 



 
Profiel   

Benzz schreef
verootjoo schreef
Wat ik trouwens ook heel bizar vond is dat er werd gezegd door medewerkers van de voice dat veel mensen wisten dat Marco de handjes niet goed thuis kon houden.

Waarom doet niemand dan iets?? Die gast werkt met kinderen 8)7

Omdat het de cultuur is in media land. Dat is heel erg, maar het is wel zo. Ze noemen het niet voor niets het Gooische matras. En daarbij is Ali ontzettend van zichzelf overtuigd, dus ik geloof wel dat hij zichzelf als gods gift to women ziet en denkt dat dit allemaal maar kon. Grootheids waanzin ten top.

Overigens: Wat hier is gebeurd, gebeurd ook op grote schaal in onze eigen paardenwereld.



Ik denk dat het de cultuur is wereldwijd.
Bij ons veranderen ze liever de gymuniformen (uniform omdat het verplicht is) dan de gymleraar te ontslaan omdat er een rechtszaak tegen hem aangespannen is omdat hij wel heel erg aardig en betrokken was bij de meisjes. En ook regelmatig naar de billen keek en daar complimenten over maakte ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 21:51 



 
Profiel   

verootjoo schreef
Electra63 schreef
Ik weet dat iedereen weer boos wordt, maar ik vind de meisjes vrij naief.
Waarom denk je dat een BN/artiest je uit het publiek haalt of naar zijn kamer vraagt?
Niet voor een privé lesje of privé concert.
Is dat verwerpelijk? Ja
Maar vind ik het verkrachting? Nee
Je hebt iets laten gebeuren en daar heb je achteraf spijt van en verdriet.


Hij kiest (denk ik) ook juist naïeve meisjes. Ze waren niet ouder dan 20, dat is een kwetsbare leeftijd.

Ik was ook mega naïef op die leeftijd. Dacht toen ook dat ik van alles te verliezen had als ik ergens niet op in ging. Dit had mij zo kunnen overkomen.

Nu ben ik ouder en wijzer en als ik nu ergens gore appjes zou krijgen of vunzige verzoeken maak ik het gelijk openbaar.



Dat is zeker waar.

Lover-boys en narcisten zoeken ook dit soort meisjes uit.
Roofdieren pakken altijd de zwakste. Dat is het gemakkelijkst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 21:54 



 
Profiel   

Mijn nekharen gingen echt overeind staan van de reactie van de Mol. Ik hoop dat hij zich diep schaamt bij het terugzien van dit interview. Het is duidelijk dat hij zo geprivilegieerd is dat hij machtsverhoudingen gewoon niet ziet. Bizar dat hij ook gewoon niet opent met een excuses, en erkent dat er duidelijk fouten zijn gemaakt. Zo bizar dat hij eigenlijk de slachtoffers de schuld geeft omdat ze niet eerder iets gezegd hebben. En joh wat goed dat je Rietbergen 'alle hoeken van de kamer hebt laten zien'. Dit is toch echt niet de plek voor dit soort haantjesgedrag? Echt idioot.

Was erg blij dat de vrouw van Rutgers nogmaals in beeld kwam en even benadrukte dat de verantwoordelijkheid bij diegene die over de grens gaat ligt, en nooit bij diegene die het overkomt.


Laatst bijgewerkt door Tutti_Frutti op 20-01-22 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 21:56 



 

[ img ]

Vond deze wel heel treffend..

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 21:57 



 
Profiel   

verootjoo schreef
Electra63 schreef
Ik weet dat iedereen weer boos wordt, maar ik vind de meisjes vrij naief.
Waarom denk je dat een BN/artiest je uit het publiek haalt of naar zijn kamer vraagt?
Niet voor een privé lesje of privé concert.
Is dat verwerpelijk? Ja
Maar vind ik het verkrachting? Nee
Je hebt iets laten gebeuren en daar heb je achteraf spijt van en verdriet.


Hij kiest (denk ik) ook juist naïeve meisjes. Ze waren niet ouder dan 20, dat is een kwetsbare leeftijd.

Ik was ook mega naïef op die leeftijd. Dacht toen ook dat ik van alles te verliezen had als ik ergens niet op in ging. Dit had mij zo kunnen overkomen.

Nu ben ik ouder en wijzer en als ik nu ergens gore appjes zou krijgen of vunzige verzoeken maak ik het gelijk openbaar.


Zeker weten! Ik was ook naïef op die leeftijd. Meiden van die leeftijd trappen nog in smoesjes waar volwassen vrouwen niet meer intrappen. Dat vind ik er nog gemener aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 21:57 



 
Profiel   

Je hoorde het ook duidelijk aan de verhalen van die meisjes, eigenlijk ook slachtoffer van hun eigen lieve en goedgelovige karakter. Hij pikt ze er feilloos uit, dat blijkt aan de hoeveelheid verhalen.
Met een verhaal was ie nog wel weggekomen met: oh, ik wist niet dat ze niet wilde.
Maar dit is gewoon voorbedachte rade als dat ook bij verkrachting bestaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 21:58 



 
Profiel   

Tutti_Frutti schreef
Mijn nekharen gingen echt overeind staan van de reactie van de Mol. Ik hoop dat hij zich diep schaamt bij het terugzien van dit interview. Het is duidelijk dat hij zo geprivilegieerd is dat hij machtsverhoudingen gewoon niet ziet. Bizar dat hij ook gewoon niet opent met een excuses, en erkent dat er duidelijk fouten zijn gemaakt. Zo bizar dat hij eigenlijk de slachtoffers de schuld geeft omdat ze niet eerder iets gezegd hebben. En joh wat goed dat je Rietbergen 'alle hoeken van de kamer hebt laten zien'. Dit is toch echt niet de plek voor dit soort haantjesgedrag? Echt idioot.

Was erg blij dat de vrouw van Rutgers nogmaals in beeld kwam en even benadrukte dat de verantwoordelijkheid bij diegene die over de grens gaat ligt, en nooit bij diegene die het overkomt.


Ja die vrouw had steeds hele goede comments tussendoor ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 21:59 



 
Profiel   

De Speld slaat ook de spijker op z'n kop
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 21:59 



 
Profiel   

Electra, ik denk dat wij op deze leeftijd er anders tegenaan kijken, ik heb ook twee keer zaken meegemaakt, een keer heb ik al verteld in het begin en nu we het over artiesten hebben schiet me de tweede binnen. Er was eens een groot feest in ons gemeenschapscentrum waar veel artiesten optraden, Teach-inn, nog een band en diverse zagers en zangeressen. Mijn vader was één van de organisatoren en iedereen verrichtte hand en span diensten. Ik was iets van 14 en moest zorgen dat er in de koelkasten bij alle kleedkamers voldoende drinken stond. Natuurlijk handtekeningen jagen want dat was helemaal het einde.
Een country zanger, ouwe banketstaaf , vroeg ik om een handtekening, kom maar mee zei hij en ik loop achter hen de kleedkamer in, hij zet zijn handtekening op een foto draait zich om en zegt, alleen voor een zoen. Nou nee dus, heb me omgedraaid en weggegaan.
Dit is 47 jaar geleden en was geen ongewenste intimiteit maar dat had het wel kunnen worden.
Mijn vader was altijd heel alert en open en heeft mij en mijn broer opgevoed dat je nooit iets tegen je zin moet doen wanneer je dat niet wil. Maar ik kan me goed voorstellen dat veel meisjes er in trappen want ze verwachten niet dat die aardige artiest in het echt een grote klootzak is zonder enig respect voor hun.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 22:02 



 
Profiel   

BeFunny schreef
Hij had uit zijn stoel moeten opstaan. Zeggen dat hij het verschrikkelijk vind wat er is gebeurd. Ondanks dat nog niet alles is aangetoond zijn er ook dingen wel aangetoond. En daar had hij zelf in 2019 al kennis van genomen. Zijn excuus moeten maken. Erkennen dat dat fout is (hij gaf ook aan geen spijt te hebben dat hij Rietbergen niet heeft ontslagen) ondanks dat hij nu op de hoogte is van meer.

De verantwoordelijkheid voor de veiligheid van alle medewerkers is aan de werkgever en op het gebied van Seksuele intimidatie is daar ook nog een plicht en dat heeft hij na gelaten.


Hij heeft excuses gemaakt in 2019 aan het slachtoffer. Dat is de enige die dat hoeft te horen dan. En geeft aan dat hij dat nu persoonlijk zou willen doen tegen de mensen die hier mee te maken hebben gehad. Dat vind ik sterker als in een interview excuses. Dat is veel makkelijker als tegenover de slachtoffers persoonlijk.

Geen spijt van het niet ontslaan was op basis van wat hij toen wist. Niet dat hij nu geen spijt heeft, maar hij wist toen nog niet hoeveel en hoevaak. En die gevolgen waren ook besproken met het slachtoffer die absoluut niet bekend wilde worden.

Hij wil nu juist een team samenstellen die gaat bekijken hoe en wat er veranderd moet worden. Zodat er melding gemaakt wordt en ik vatte het ook op juist in de vorm van preventie, maar daar wil hij juist een team voor opstellen. Want er zijn al vertrouwenspersonen en kandidatenbegeleiders, maar toch is er maar 1 geval bij hem terecht gekomen. Ja, hij is blind voor de machtsverhoudingen en nee, het 1e probleem ligt bij de daders. Maar dat betekent nog niet dat het niet (durven) melden door slachtoffers geen groot probleem is.

Het is niet alleen bij the voice dat mensen het niet durven te melden. Dat is sowieso een groot probleem, bij seksuele intimidatie en seksueel geweld. Dus aandacht daarvoor kan ik alleen maar toejuichen. Ik had geen idee waar ik terecht kon en zelfs jaren later is het nog steeds niet vanzelfsprekend dat ergens mijn verhaal vertellen ook veilig is of kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 22:04 



 
Profiel   

Helemaal mee eens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 22:05 



 
Profiel   

Nav een van de laatste vragen in het interview met JdM wat betreft de vraag hoe nu verder met the voice (als het al zou blijven bestaan), misschien geen format meer met persoonlijke coaches?


Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 20-01-22 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 22:08 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Benzz schreef
Omdat het de cultuur is in media land. Dat is heel erg, maar het is wel zo. Ze noemen het niet voor niets het Gooische matras. En daarbij is Ali ontzettend van zichzelf overtuigd, dus ik geloof wel dat hij zichzelf als gods gift to women ziet en denkt dat dit allemaal maar kon. Grootheids waanzin ten top.


Ik las dat hij vooral bekend staat als "one minute man", dus zo'n God voor vrouwen is het niet :+

Hedde gij Roddelpraat gekeken :7?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 22:09 



 
Profiel   

F_Orumster schreef
Wat betreft de vraag hoe nu verder met the voice, misschien geen format meer met persoonlijke coaches?

Nou, ik denk dat t einde verhaal is voor The Voice.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 22:09 



 
Profiel   

_San87_ schreef
F_Orumster schreef
Wat betreft de vraag hoe nu verder met the voice, misschien geen format meer met persoonlijke coaches?

Nou, ik denk dat t einde verhaal is voor The Voice.

Dat overwoog ik er nog bijna bij te zeggen maar goed, ik doelde ook een beetje op een van de vragen op het einde van het interview met JdM.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 22:10 



 
Profiel   

Nou, het waren niet alleen de coaches, dus dan zonder coaches, band en regisseur?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 22:13 



 
Profiel   

Electra63 schreef
Ik vind AliB een k.lootzak. de roem en misschien drugsgebruik is hem naar zijn hoofd gestegen.
Hij heeft misschien regelmatig meegemaakt dat meisjes wel sex wilde met een BN-er, misschien in de hoop om beroemd of ontdekt te worden. En dan is hij zo arrogant om te denken dat alle meisjes wel sex met hem willen of klaar liggen voor hem.

Ik weet dat iedereen weer boos wordt, maar ik vind de meisjes vrij naief.
Waarom denk je dat een BN/artiest je uit het publiek haalt of naar zijn kamer vraagt?
Niet voor een privé lesje of privé concert.
Is dat verwerpelijk? Ja
Maar vind ik het verkrachting? Nee
Je hebt iets laten gebeuren en daar heb je achteraf spijt van en verdriet.

Spijt hebben van seks is anders dan echt seks willen met diegene.
Als je tegen je eigen wil seks hebt is dat gewoon verkrachting. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 22:14 



 
Profiel   

Hm, das waar. In ieder geval minder macht aan die kant. Meer workshop vormen misschien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 22:16 



 
Profiel   

fotolijstje schreef
Electra63 schreef
Ik vind AliB een k.lootzak. de roem en misschien drugsgebruik is hem naar zijn hoofd gestegen.
Hij heeft misschien regelmatig meegemaakt dat meisjes wel sex wilde met een BN-er, misschien in de hoop om beroemd of ontdekt te worden. En dan is hij zo arrogant om te denken dat alle meisjes wel sex met hem willen of klaar liggen voor hem.

Ik weet dat iedereen weer boos wordt, maar ik vind de meisjes vrij naief.
Waarom denk je dat een BN/artiest je uit het publiek haalt of naar zijn kamer vraagt?
Niet voor een privé lesje of privé concert.
Is dat verwerpelijk? Ja
Maar vind ik het verkrachting? Nee
Je hebt iets laten gebeuren en daar heb je achteraf spijt van en verdriet.

Spijt hebben van seks is anders dan echt seks willen met diegene.
Als je tegen je eigen wil seks hebt is dat gewoon verkrachting. :)


Helaas is dat (nog) niet het geval. Momenteel (in de wet) is het nog nog steeds een vereiste dat je je hebt verweert, nee hebt gezegd. (Super simpel gezegd, want machtsverhoudingen kunnen zeker meespelen)

Een wetsvoorstel om dat te veranderen naar “geen nee” naar “geen ja” ligt klaar, maar is er zover ik weet nog niet door heen.


Laatst bijgewerkt door Shiloh op 20-01-22 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 22:21 



 
Profiel   

MyWishMax schreef
BeFunny schreef
Hij had uit zijn stoel moeten opstaan. Zeggen dat hij het verschrikkelijk vind wat er is gebeurd. Ondanks dat nog niet alles is aangetoond zijn er ook dingen wel aangetoond. En daar had hij zelf in 2019 al kennis van genomen. Zijn excuus moeten maken. Erkennen dat dat fout is (hij gaf ook aan geen spijt te hebben dat hij Rietbergen niet heeft ontslagen) ondanks dat hij nu op de hoogte is van meer.

De verantwoordelijkheid voor de veiligheid van alle medewerkers is aan de werkgever en op het gebied van Seksuele intimidatie is daar ook nog een plicht en dat heeft hij na gelaten.


Hij heeft excuses gemaakt in 2019 aan het slachtoffer. Dat is de enige die dat hoeft te horen dan. En geeft aan dat hij dat nu persoonlijk zou willen doen tegen de mensen die hier mee te maken hebben gehad. Dat vind ik sterker als in een interview excuses. Dat is veel makkelijker als tegenover de slachtoffers persoonlijk.

Geen spijt van het niet ontslaan was op basis van wat hij toen wist. Niet dat hij nu geen spijt heeft, maar hij wist toen nog niet hoeveel en hoevaak. En die gevolgen waren ook besproken met het slachtoffer die absoluut niet bekend wilde worden.

Hij wil nu juist een team samenstellen die gaat bekijken hoe en wat er veranderd moet worden. Zodat er melding gemaakt wordt en ik vatte het ook op juist in de vorm van preventie, maar daar wil hij juist een team voor opstellen. Want er zijn al vertrouwenspersonen en kandidatenbegeleiders, maar toch is er maar 1 geval bij hem terecht gekomen. Ja, hij is blind voor de machtsverhoudingen en nee, het 1e probleem ligt bij de daders. Maar dat betekent nog niet dat het niet (durven) melden door slachtoffers geen groot probleem is.

Het is niet alleen bij the voice dat mensen het niet durven te melden. Dat is sowieso een groot probleem, bij seksuele intimidatie en seksueel geweld. Dus aandacht daarvoor kan ik alleen maar toejuichen. Ik had geen idee waar ik terecht kon en zelfs jaren later is het nog steeds niet vanzelfsprekend dat ergens mijn verhaal vertellen ook veilig is of kan.


Nee hij wil persoonlijk excuus maken (maar dan moeten de meiden wel naar hem toe stappen) Hij kon nu kennelijk niet openbaar over zijn lippen verkrijgen dat het verkeerd was om Ondanks dat hij wist hoe Jeroen in elkaar zit hem toch heeft laten werken en ondanks dat hij het wist en dat ze hem naar zijn eigen zeggen meer in de gaten hielden kon hij nog steeds gezellig doen alsof hij invloed had en vieze whats apps sturen. Openbaar vertellen dat je fout bent betekend niet dat hij niet ook nog aan de meiden die daarvoor open staan zijn excuus kan maken. Maar openbaar toegeven dat hij fout was dat was teveel gevraagd.

Ja hij heeft excuus gemaakt aan dat meisje en haar moeder. Zal wat wezen als die dat niet gedaan zou hebben. Maar Rietbergen heeft zijn wangedrag kunnen voortzetten want hey hij werkte al 11 jaar voor hem dus vond het niet nodig daar een onderzoek naar te doen.

Volgens zijn zeggen liepen er vier vertrouwenspersonen rond. En heeft hij maar één keer iets vernomen. Terwijl er nog iemand was die aangaf dat ze naar de vertrouwenspersonen zijn gestapt.

Hij kan 10 vertrouwenspersonen laten rondlopen. Flyers ophangen dat mensen het moeten aangeven als ze last van seksueel overschrijdend gedrag hebben. Maar als er dan vervolgens niks mee gebeurd dan heeft dat weinig zin.

Hij moet zijn personeel duidelijk maken dat het niet getolereerd wordt. Ipv kandidaten een zwijg contract. Personeel een contract geven waarin staat dat zo iets ontslag op staande voet betekend.


Laatst bijgewerkt door BeFunny op 20-01-22 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 22:22 



 
Profiel   

Electra63 schreef
Ik weet dat iedereen weer boos wordt, maar ik vind de meisjes vrij naief.
Waarom denk je dat een BN/artiest je uit het publiek haalt of naar zijn kamer vraagt?
Niet voor een privé lesje of privé concert.
Is dat verwerpelijk? Ja
Maar vind ik het verkrachting? Nee
Je hebt iets laten gebeuren en daar heb je achteraf spijt van en verdriet.


Misschien geen verkrachting volgens de letter van de wet, maar ik zou het ook niet geen verkrachting willen noemen.

Uiteindelijk waren de (idd naïeve, maar dat is vaak op die leeftijd) meisjes helemaal beduusd en zo onder de indruk dat ze hem niet actief weg durfden duwen. Je “laat het gebeuren” maar dat kan je ze in die situatie, met die machtsverhouding, niet kwalijk nemen. Uiteindelijk is er gewoon geen (expliciete) consent geweest, en is er toch een soort dwang aan te pas gekomen, in ieder geval in de perceptie van de meisjes.

Dat het klopt dat ze zichzeld de schuld geven, zoals jij lijkt te impliceren, vind ik dus niet terecht.

Is zoiets lastig in wetten te vangen? Zeker. Maar maakt het niet minder fout van Ali B.

Bovendien, mits die paar getuigenissen die daarover gingen kloppen, heeft hij wanneer hij expliciet geen consent kreeg, dat ook weggewuifd. Dat maakt de hele context rondom het gedrag van Ali B en wiens schuld het is, wel duidelijker. Het laat patronen en gedragingen van hem zien die écht niet door de beugel kunnen.


Laatst bijgewerkt door IMANDRA op 20-01-22 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 22:22 



 
Profiel   

Ik heb dit soort misbruik zelf in de paardenwereld heel veel gezien en helaas zelf ook meegemaakt dat oudere mannen van wie je een paard rijdt opeens meent daarvoor iets terug te moeten krijgen als je een keer alleen op stal bent, afschuwelijke en smerige ervaring.
De eerste keer overkwam het mij ook en verstijfde ik helemaal en lukte het me niet om wat dan ook te bedenken; ik weet alleen dat ik me weg probeerde te draaien en dat de zoen op mijn wang kwam ipv op mijn mond. Gelukkig kwam mijn vriendin op tijd om de hoek, ik schaamde me echt enorm, wat natuurlijk absurd was; het was pure aanranding, maar ik heb het nooit iemand verteld.
Later was ik zelf die vriendin die net op tijd om de hoek kwam en een vriendin wist te redden van zo’n viespeuk. Ik ben dus niet heel erg verbaasd over het gebeuren bij de voice.
De keren daarop was ik wel voorbereid en heb ik het met zeer assertief gedrag zelf wel af weten te wenden. Ik laat me nu ook zeker niet ongestraft seksueel getint aanraken en ben op mijn hoede met wie ik op pad ga.
Maar ik begrijp die meiden heel erg goed, het is niet iets wat je meteen deelt; daar moet je aan toe zijn.

Die de Mol, zich met zijn knijperige, fletse oogjes wat half afgewend, half verstopt achter de kraag van zijn dure overhemd, die kwam overigens ook niet bepaald goed uit de verf. Bleef maar mispelen dat vrouwen het hadden kunnen en moeten melden. Die man is ook ver gezakt in aanzien wat mij betreft. Maar goed, hij zat er wel.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 22:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 50 van de 101 [ 2519 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 101  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen