Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 53 van de 101 [ 2519 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 101  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Voice of Holland 2022 stilgelegd

 
Profiel   

Shadow0 schreef
Ladygiroc schreef
Probleem is n alleen dat alle verhalen buiten de voice zelf hebben plaatsgevonden. Hoe kan de Mol daar dan op ingrijpen? Of het zien?


De situatie van Ali B had in elk geval voorkomen moeten worden door een glasheldere richtlijn dat er geen seks met kandidaten is tot minimaal een x tijd na deelname.

De rest is ook een boel indirect werk: het steeds bespreekbaar maken van normen en waarden, op allerlei manieren mensen willen horen wat er gefluisterd wordt. De deelnemercoaches beter opleiden en meer bewust maken. Het niet van de deelnemers af laten hangen maar zelf je zaken al op orde hebben.


Ik vraag me af of een 'glasheldere'richtlijn Ali op het goede pad had gehouden. Aard van het beestje denk ik en dat stop je niet met regeltjes. Daar is meer voor nodig.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 07:52 



 
Profiel   

BeFunny schreef
John de Mol heeft het in zijn gesprek met Tim gehad over dat er een zero tolerence beleid is bij hem en al 40 jaar.

En daarop vroeg Tim hoe het dan met Jeroen zit. En toen kwam het verhaal van hij werkt al 11 jaar voor hem en er was nooit eerder iets voorgevallen dus hij wilde hem een tweede kans geven.


Ja, maar op zich snap ik dat wel. Het was ‘maar’ een tekstbericht/app. Geen verkrachting of aanranding etc. Dan geef je zo iemand een waarschuwing dat hij dit nooit meer in zijn hoofd moet halen.
Ik had deze keus in zijn schoenen ook zo gemaakt denk ik, zelfs als vrouw.

Maar dat hij ongemerkt en ongestraft door kon gaan al die jaren is natuurlijk wel schokkend. Er kunnen dan allerlei loketten zijn waar je terecht kan maar niemand durfde blijkbaar. En dan is er wel iets mis.
Wat dapper van die ene vrouw die hij noemde die het wel bij de begeleider aangaf trouwens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 08:14 



 
Profiel   

De regels lijken me duidelijk.

Maar Jeroen lijkt gewoon verslaafd aan die aandacht. Anders had ie na uitgebreide therapie wel geleerd dat het niet kon. Die had eruit gesodemieterd moeten wezen.

En de verhalen van AliB spelen zich af na de voice, met kandidaten die er al uit waren. En ook dus niet op de werkvloer. En dus ook niet ergens waar iemand het kan bewijzen.
Die loopt dus gewoon lekker om de regels op de werkvloer heen.

Ik wist trouwens niet dat de voice niet meer van de Mol was. Van wie is het nu dan?
Lekker om zo’n programma te verkopen met alle medewerkers als je weet dat Jeroen een smeerpijp is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 08:19 



 
Profiel   

Inderdaad lijken alle gevallen ‘buiten’ de Voice te zijn gebeurd, dat maakt het nog extra lastig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 08:23 



 
Profiel   

Ging het gister nu ook over The Voice Kids en Marco, of heb ik dat op de radio gehoord.. ik heb zoveel dingen gehoord de laatste dagen, geen idee meer ..
Maar daar ging het ook over BBQ's en minderjarige kinderen, waarvan ouders het konden bevestigen. Hadden die ouders daar nu ook aangifte van gedaan?

Citaat
Lekker om zo’n programma te verkopen met alle medewerkers als je weet dat Jeroen een smeerpijp is.

Ik dacht begrepen te hebben dat het meer medewerkers waren ...
En, gezien de cijfers van de vrouwen die dit in meer of mindere mate meemaken, lijkt het alsof je geen enkel programma kan verkopen want het gebeurd (bijna) overal... (opmerkingen, texten, aanraken ..)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 08:27 



 
Profiel   

Ontslag op staande voet is best lastig. De mol gooit het nu op 1 incidentje met Rietbergen dus nog een 2e kans gegeven. Het had hem echter gesierd als hij dit ook had besproken met hr bijvoorbeeld (en een plan had opgesteld voor verbetering). En dit ook had mee genomen in zijn argumentatie gisteren. Dat hij zegt dat hij rietbergen verbaal alle hoeken van de kamer heeft laten zien zegt eigenlijk dus heel weinig, getuigd van slecht werkgeverschap en neigt naar nepotisme.

Ali heeft misschien pas na de opnames contact gezocht, de vraag is alleen hoe lang erna? En zijn daar regels over? Net als in de medische wereld of andere zorgverleners bijvoorbeeld. Zoals het er nu naar uitziet was hij sowieso fout bezig als mens, als het kort na het uitvallen was van een kandidaat mogelijk ook fout als proffesional.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 08:40 



 
Profiel   

Rytir schreef
Ontslag op staande voet is best lastig. De mol gooit het nu op 1 incidentje met Rietbergen dus nog een 2e kans gegeven. Het had hem echter gesierd als hij dit ook had besproken met hr bijvoorbeeld (en een plan had opgesteld voor verbetering). En dit ook had mee genomen in zijn argumentatie gisteren. Dat hij zegt dat hij rietbergen verbaal alle hoeken van de kamer heeft laten zien zegt eigenlijk dus heel weinig, getuigd van slecht werkgeverschap en neigt naar nepotisme.


Dat snap ik dan op zich wel weer als het iemand is die heel dichtbij staat. De man van zijn zus. Als mens begrijp ik best dat je daardoor sneller geneigd bent het zelf op te lossen. Dus idd een grote verbale preek geven en denken dat dat indrukwekkend genoeg is om niet zoiets uit te halen.
En als hij idd alleen van dat ene incident wist niet as het in zijn ogen misschien ook niet zo erg.
Hoewel je misschien weet dat zulke types dit vrijwel nooit bij 1 persoon doen maar altijd bij meerdere. Ik snap dat je dat bij familie niet wil zien en dat maakt het juist zo’n moeilijke zaak. Als werkgever had hij meer moeten doorpakken maar als familie ben je sneller overtuigd dat er niet veel aan de hand is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 08:53 



 
Profiel   

Als ik nu de verklaring lees van Do vind ik het echt onbegrijpelijk. Ook die zegt al 20 jaar op de hoogte te zijn? Bizar dat blijkbaar iedereen het ‘normaal’ vond en er niets van zei.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 08:55 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
BeFunny schreef
John de Mol heeft het in zijn gesprek met Tim gehad over dat er een zero tolerence beleid is bij hem en al 40 jaar.

En daarop vroeg Tim hoe het dan met Jeroen zit. En toen kwam het verhaal van hij werkt al 11 jaar voor hem en er was nooit eerder iets voorgevallen dus hij wilde hem een tweede kans geven.


Ja, maar op zich snap ik dat wel. Het was ‘maar’ een tekstbericht/app. Geen verkrachting of aanranding etc. Dan geef je zo iemand een waarschuwing dat hij dit nooit meer in zijn hoofd moet halen.
Ik had deze keus in zijn schoenen ook zo gemaakt denk ik, zelfs als vrouw.

Maar dat hij ongemerkt en ongestraft door kon gaan al die jaren is natuurlijk wel schokkend. Er kunnen dan allerlei loketten zijn waar je terecht kan maar niemand durfde blijkbaar. En dan is er wel iets mis.
Wat dapper van die ene vrouw die hij noemde die het wel bij de begeleider aangaf trouwens.

Helemaal mee eens :j
De betrokkenen waren het ook met zijn keuze eens. Dus hij dacht ook echt het netjes afgehandeld te hebben.
Nu achteraf blijkt dat niet zo te zijn, maar achteraf kan ik ook de Lotto winnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 09:17 



 
Profiel   

Ik hoop vooral dat er aantoonbaar bewijs is zodat ze ook daadwerkelijk veroordeeld kunnen worden.
Anders blijft het een ja/nee gedoe en er is niets ergers voor slachtoffers..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 09:21 



 
Profiel   

Fitzroy schreef
Als ik nu de verklaring lees van Do vind ik het echt onbegrijpelijk. Ook die zegt al 20 jaar op de hoogte te zijn? Bizar dat blijkbaar iedereen het ‘normaal’ vond en er niets van zei.


Dat vind ik ook.
Wel achteraf John de Mol een trap na geven terwijl ook iedereen die iets wist natuurlijk iets had kunnen nee moeten doen. Iedereen die iets eist had aan de bel kunnen trekken.


Laatst bijgewerkt door BeFunny op 21-01-22 09:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 09:23 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Ik hoop vooral dat er aantoonbaar bewijs is zodat ze ook daadwerkelijk veroordeeld kunnen worden.
Anders blijft het een ja/nee gedoe en er is niets ergers voor slachtoffers..

dat hoop ik ook.
En bij appjes en foto's is dat duidelijk.
Maar bij Ali.... ben er bang voor.
Bewijs maar eens dat het het gebeurt is en dan ook nog eens dat het geen wederzijds goedvinden was.
Dat is meestal het nare....

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 09:23 



 
Profiel   

De verklaring van Do: https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... schrijdend

DuoPenotti: Daar ben ik ook bang voor.... :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 09:24 



 
Profiel   

Idd, dan wordt het haar woord tegen het zijne. Komt bij dat de huidige wetgeving zo is dat seks zonder toestemming niet per se verkrachting is, als er geen nee gezegd (of uit iets anders bleek dat slachtoffer het niet wilde). Zo jammer dat die wetswijziging pas later komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 09:26 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
BeFunny schreef
John de Mol heeft het in zijn gesprek met Tim gehad over dat er een zero tolerence beleid is bij hem en al 40 jaar.

En daarop vroeg Tim hoe het dan met Jeroen zit. En toen kwam het verhaal van hij werkt al 11 jaar voor hem en er was nooit eerder iets voorgevallen dus hij wilde hem een tweede kans geven.

Ja, maar op zich snap ik dat wel. Het was ‘maar’ een tekstbericht/app. Geen verkrachting of aanranding etc. Dan geef je zo iemand een waarschuwing dat hij dit nooit meer in zijn hoofd moet halen.
Ik had deze keus in zijn schoenen ook zo gemaakt denk ik, zelfs als vrouw.

Maar dat hij ongemerkt en ongestraft door kon gaan al die jaren is natuurlijk wel schokkend. Er kunnen dan allerlei loketten zijn waar je terecht kan maar niemand durfde blijkbaar. En dan is er wel iets mis.
Wat dapper van die ene vrouw die hij noemde die het wel bij de begeleider aangaf trouwens.

Helemaal mee eens :j
De betrokkenen waren het ook met zijn keuze eens. Dus hij dacht ook echt het netjes afgehandeld te hebben.
Nu achteraf blijkt dat niet zo te zijn, maar achteraf kan ik ook de Lotto winnen.


Zero tolerance is zero Tolerance.
Ook schunnige whatss appjes die nog eens te controleren zijn kunnen niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 09:27 



 
Profiel   

Wat mij een beetje verbaasde toen Anouk haar verklaring gaf is dat zij eigenlijk ook weet dat dit in de business gebeurd, zij walgt daar al jaren van.. maar dat zij als coach ook niet voor haar (vrouwelijke) pupillen benaderbaar was (?) om dit te melden, of dit niet aangegeven heeft ('luister, de wereld is rot, als je dit of dit meemaakt, waar dan ook, geef het aan') .. wat niet wegneemt dat het in de eerste plaats niet mag gebeuren natuurlijk.
Maar zij heeft, begreep ik, hele korte contactmomenten met 'haar kandidaten'.. ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 09:28 



 
Profiel   

Deze staat vandaag paginagroot in de krant.

[ img ]

Ik vind het goed van John de Mol dat hij voor BOOS kiest ipv een of andere talkshow, maar inhoudelijk vind ik echt dat hij de verkeerde kant op ging.
En natuurlijk voelt hij die cultuur niet, hij staat er ver boven :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 09:36 



 
Profiel   

Ik vind die advertentie van de Talpa medewerksters echt fantastisch.
Maar uiteraard wel heel teleurstellend dat het nodig is..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 09:39 



 
Profiel   

Ja geweldig!

Het is toch godsgeklaagd dat het er overal meer over gaat dat alle vrouwen en omstanders te weinig hebben gedaan dan wat de daders voor viespeuken zijn.

En hierom houden slachtoffers hun mond. 'Zie het als een compliment.' :r

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 09:43 



 
Profiel   

Ben er nou wel al weer beetje klaar mee. Je kan geen program aan zetten of het gaat er over.
Ik heb de aflevering van Boos gezien en er word nu in de media alweer veel verdraaid en aan gedikt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 09:44 



 

Popstra schreef
Ben er nou wel al weer beetje klaar mee. Je kan geen program aan zetten of het gaat er over.
Ik heb de aflevering van Boos gezien en er word nu in de media alweer veel verdraaid en aan gedikt.


Gelukkig zijn er genoeg zenders waarop het er niet over gaat :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 09:45 



 
Profiel   

Renee1991 schreef
Deze staat vandaag paginagroot in de krant.

[ [url=m/Fv0zPb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind het goed van John de Mol dat hij voor BOOS kiest ipv een of andere talkshow, maar inhoudelijk vind ik echt dat hij de verkeerde kant op ging.
En natuurlijk voelt hij die cultuur niet, hij staat er ver boven :roll:


Die is echt wel heel goed! Parool of Volkskrant? En ben wel benieuwd wie 'm gezet heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 09:47 



 
Profiel   

Tja, ik gok dat de slachtoffers ook wel klaar zijn met wat er met hen gebeurd is.
Maar op hun trauma zit helaas geen uitknop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 09:48 



 
Profiel   

Ik ben echt misselijk van de opmerkingen van John de Mol. "Hoop dat de slachtoffers hiervan geleerd hebben om eerder naar voren te stappen" en "we moeten kijken hoe we slachtoffers intern kunnen aansporen zich te melden als dit zich voordoet" NEE NEE NEE! |o
Heb er slecht van geslapen :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 09:56 



 
Profiel   

Chantal Janzen had deze op haar instagramverhaal, vond die ook goed;
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 10:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 53 van de 101 [ 2519 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 101  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen