Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 6 [ 129 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Spookslot Efteling wordt gesloopt

 
Profiel   

Ik vond het spookslot echt drie keer niks :') Vond het erger dat de bobslee verdween als ik heel eerlijk ben.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 20:04 



 
Profiel   

De bobslee was vooral leuk wanneer het geregend had _O- Jammer dat dat op een gegeven moment niet meer mocht!
Eigenlijk is het een wonder dat er -volgens mij- nooit ernstige ongelukken zijn gebeurd met dat ding :D


Laatst bijgewerkt door Cayenne op 24-01-22 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 20:05 



 
Profiel   

Waarom? Dat zat toch best goed in elkaar? (Al was de Bob best wel vaak gesloten, heel wat keren dat ik er niet in kon.)

En nou wil ik nog meer naar de Efteling... Kunnen we er niet een heel klein meetinkje van maken ofzo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 20:06 



 
Profiel   

Waar ik echt nog nooit een bal aangevonden heb is die Pandadroom. Kunnen ze daar niet eens wat leukers bedenken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 20:07 



 
Profiel   

Shadow0 schreef
Waarom? Dat zat toch best goed in elkaar? (Al was de Bob best wel vaak gesloten, heel wat keren dat ik er niet in kon.)

En nou wil ik nog meer naar de Efteling... Kunnen we er niet een heel klein meetinkje van maken ofzo?


Met regen wilde hij nog wel eens een tikkie harder door de bochten gaan of later remmen wanneer de baan nat was :D
Daar zijn wel wat ongelukken door gebeurd en sindsdien was hij altijd dicht wanneer het had geregend of het te vochtig weer was.
Hij was idd wel vaak dicht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 20:09 



 
Profiel   

Sizzle schreef
Waar ik echt nog nooit een bal aangevonden heb is die Pandadroom. Kunnen ze daar niet eens wat leukers bedenken?


Het houdt mensen wel lekker lang bezig, buiten wachten, binnen wachten, film

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 20:09 



 
Profiel   

Ik vind Villa Volta altijd fantastisch <3
De pre-show en de attractie dan zelf en de muziek :+:
Die is ook alweer ruim 25 jaar oud.


Laatst bijgewerkt door Cayenne op 24-01-22 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 20:11 



 
Profiel   

Shadow0 schreef
Waarom? Dat zat toch best goed in elkaar? (Al was de Bob best wel vaak gesloten, heel wat keren dat ik er niet in kon.)

En nou wil ik nog meer naar de Efteling... Kunnen we er niet een heel klein meetinkje van maken ofzo?

Er is ooit een ongeluk gebeurd waarbij twee bobs op elkaar zijn gebotst omdat de remmen te nat waren en de bob dus door de remmen schoot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 20:12 



 
Profiel   

Sizzle schreef
Waar ik echt nog nooit een bal aangevonden heb is die Pandadroom. Kunnen ze daar niet eens wat leukers bedenken?


Inderdaad. Ze hebben geloof ik nu wel een nieuwe film draaien.

Ben benieuwd wat er terug komt voor spookslot. Ga die totaal niet missen.

In vergelijking met bijv. Phantasialand loopt de Efteling wel enorm achter qua ontwikkelingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 20:13 



 
Profiel   

Mijn schoonzusje uit China is ruim in de 30 en was nog nooit in een pretpark geweest.
Ze durfde wel in de Pegasus.. Nou, dat hebben we geweten :oo Ze vond het zo eng dat ze eruit probeerde te klimmen. Ik moest haar echt tegen houden omdat ze er anders uit was gesprongen.
Godzijdank gaat de Pegasus niet over de kop, want de variant in Slagharen deed dat wel en dat was echt niet goed afgelopen met mijn schoonzusje :')
Fata Morgana vond ze ook eng (vooral de tijger :(:) ) en Pandadroom vond ze dan weer het hoogtepunt van de dag :D
Zo zie je maar weer dat voor iedereen de belevenis anders is :D


Laatst bijgewerkt door Cayenne op 24-01-22 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 20:16 



 
Profiel   

leintje_ schreef
Er is ooit een ongeluk gebeurd waarbij twee bobs op elkaar zijn gebotst omdat de remmen te nat waren en de bob dus door de remmen schoot.


Oh, dat kan ik me wel voorstellen. Ik dacht al: uit de bocht vliegen ofzo, dat kan toch niet? Maar door de remmen heen kan ik wel snappen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 20:20 



 
Profiel   

Nee, uit de bochten vliegen deed hij idd niet. Dat had de rit wel nog spectaculairder gemaakt gok ik _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 20:23 



 
Profiel   

N0a schreef
Sizzle schreef
Waar ik echt nog nooit een bal aangevonden heb is die Pandadroom. Kunnen ze daar niet eens wat leukers bedenken?


Inderdaad. Ze hebben geloof ik nu wel een nieuwe film draaien.

Ben benieuwd wat er terug komt voor spookslot. Ga die totaal niet missen.

In vergelijking met bijv. Phantasialand loopt de Efteling wel enorm achter qua ontwikkelingen.

Ja Pandadroom is nu Fabula. Ik vind die speeltuin echt prachtig. Ik ben er wel een beetje oud voor, maar heb me er vroeger goed vermaakt! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 20:36 



 
Profiel   

Sizzle schreef
Waar ik echt nog nooit een bal aangevonden heb is die Pandadroom. Kunnen ze daar niet eens wat leukers bedenken?



Pandadroom heet nu Fabula en is iets verandert. Maar of die verandering positief te noemen is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 21:15 



 
Profiel   

Ik moest oprecht even slikken toen ik las dat het Spookslot zal gaan verdwijnen. Een van mijn favorietste "attracties", al van heel jongs af aan. Ik weet niet of de petitie veel uit gaat halen, maar natuurlijk heb ik wel getekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 21:32 



 
Profiel   

Sizzle schreef
Waar ik echt nog nooit een bal aangevonden heb is die Pandadroom. Kunnen ze daar niet eens wat leukers bedenken?


Die is al weer even weg idd. Ik snapte ook niet waarom je als je in de Efteling bent naar een animatie film gaat kijken. En nog een slechte ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 21:36 



 
Profiel   

Van het spookslot vond ik de gangen/kamers naar de attractie toe, leuker dan de show zelf :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 21:54 



 
Profiel   

SusanH schreef
Sizzle schreef
Waar ik echt nog nooit een bal aangevonden heb is die Pandadroom. Kunnen ze daar niet eens wat leukers bedenken?


Die is al weer even weg idd. Ik snapte ook niet waarom je als je in de Efteling bent naar een animatie film gaat kijken. En nog een slechte ook.


Dat kwam door de samenwerking met het WNF :D Die wilden ook graag hun plekje hebben.

Van mij mag het Carnaval Festival wel weg :') Ik heb echt niets met die attractie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 21:59 



 
Profiel   

Dat is ook jeugd sentiment :j maar wel hopeloos verouderd qua techniek. Kinderen vinden het nog steeds prachtig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 07:41 



 
Profiel   

Tsja Cayenne, zo heeft iedereen wel wat, wat weg kan/ mag.
Maar het Carnaval Festival is nogal druk bezocht en kinderen vinden het geweldig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 08:05 



 
Profiel   

Uiteraard :D Ik kan me ook voorstellen dat die gewoon blijft hoor.
Ik vind het wel goed dat de Python ook behouden is :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 08:35 



 
Profiel   

Grootste nadeel van het Carnaval festival.... dat rotliedje... :D
3 dagen later neurie je het nog :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 08:52 



 
Profiel   

Ik heb het nummer nu ook in mijn hoofd door jullie :=

De Pandadroom was toen hij net nieuw was natuurlijk wel nieuwe technologie. Ik weet nog dat ik er toen behoorlijk van onder de indruk was en zelfs niet de hele tijd durfde te kijken zo 'echt' vond ik het. Als in, er komt op een gegeven moment een slang op je af, dat vond ik doodeng :D Nu zijn de technologieën al veel verder en denk ik 'wat is dit voor slecht iets'. Zoiets is wel een topattractie voor de regendagen :j al is de jeu er nu wel af. Fabula heb ik nog niet gezien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 08:55 



 
Profiel   

Pandadroom vond ik geweldig, ik vind Fabula juist minder leuk. Bij Pandadroom vond ik het gedeelte na de film ook hartstikke leuk, ik heb heel wat foto's staan bewerken daar :D

Wat het Spookslot betreft, het gebouw zou prima in het Sprookjesbos passen, qua sfeer. Het zit nu ook een beetje in een verdomhoekje, dat plein is ook niet echt gezellig. Het is meer een doorlooproute geworden. Hier valt echt wel een hoop te verbeteren. Ik las trouwens vanmorgen dat in het Spookslot een grafzerk ligt met de naam van Kate Bush erop. Kreeg ze als dank voor een special die ze daar had opgenomen of zoiets. Nooit geweten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 09:05 



 
Profiel   

Ja, of naast het diorama (dat is net naast het sprookjesbos, maar het diorama heeft zelf ook al een beetje een kasteellook. Dan een beetje naar achteren plaatsen in de bossen en het staat daar volgens mij niemand in de weg, en past wel goed bij de sfeer daar.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 10:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 6 [ 129 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen