Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 88 van de 101 [ 2519 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 101  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Voice of Holland 2022 stilgelegd

 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Stripshows kan je hier niet bij halen. Clubs waar dames aan palen hangen of The Chippendales hebben hier niks mee te maken. Dat draait om zien en gezien geworden en een seksuele spanning.


Waar, maar je mist mijn punt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 18:48 



 
Profiel   

Met sexy bedoel ik dat je er mooi uit ziet, je je goed voelt en dat dan uit straalt. Dat gevoel heb je niet dagelijks, tenminste ik niet. Dat kan ook in een simpele jeans met shirtje natuurlijk en een leuk compliment is dan hartstikke welkom.

Sexy bedoel ik niet met ultra korte ordinaire niemandalletjes of vleeskleurige leggings met daarin een enorme camel tone zoals bij het program ,Hotter than my daughter,,
Die vragen echt om reacties die niet door de beugel kunnen en vinden dat nog prachtig ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 19:04 



 
Profiel   

Popstra schreef
Met sexy bedoel ik dat je er mooi uit ziet, je je goed voelt en dat dan uit straalt. Dat gevoel heb je niet dagelijks, tenminste ik niet. Dat kan ook in een simpele jeans met shirtje natuurlijk en een leuk compliment is dan hartstikke welkom.

Sexy bedoel ik niet met ultra korte ordinaire niemandalletjes of vleeskleurige leggings met daarin een enorme camel tone zoals bij het program ,Hotter than my daughter,,
Die vragen echt om reacties die niet door de beugel kunnen en vinden dat nog prachtig ook!


Ik kleed me idd wel eens sexy. Dat hoeft niet bloot, soms zelfs gewoon alles bedekt. Of misschien niet eens sexy zoals anderen het hier omschrijven, maar sexy heeft voor mij idd meer met gevoel te maken als met kleding. Precies omdat ik het zelf mooi vind of er goed uit vind zien. Dat is gewoon fijn. Die complimentjes zijn leuk, maar ik doe het voor mezelf en niet voor complimenten.

Maar voor mij is sexy dus wel een neutraler woord en kan ik dat echt wel een compliment vinden. Niet van iedereen en niet op een begrafenis :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 19:19 



 
Profiel   

BeFunny schreef
Tieneke schreef
Bende, dat vind ik ook hoor, maar hier bestempelt vooral één persoon sexy als uitdagend en uitnodigend.


Nee. Jij bestempeld mij als persoon die dat doet.

Ik heb meermalig uitgelegd dat het niet gaat om kleding. Maar om een combinatie van. Met de bewuste houding en de daden daarbij. Dat hoeft niet ordinair te zijn trouwens. Ik denk dat veel mannen afknappen op ordinair. Al heb je genoeg dames die idd ordinair gekleed gaan en zich zo gedragen.

Maar als je enkel wil stangen moet je dat vooral blijven doen. Het is onwijs moeilijk om dingen in het juiste perspectief te zien blijkt.


Ik snap je wel hoor, vrouwen kunnen ook bepaalde gedragingen hebben waarvan mannen in de war raken. Of het leuk vinden om uit te dagen etc.
Of een bepaald beeld over zich afroepen met hun gedrag. En dit mag ook wel gerealiseerd worden. Want anders wordt het heel makkelijk om alleen naar mannen te wijzen.

Het meest gemene vind ik als andere vrouwen die bovenstaande zaken allemaal niet doen daar dan indirect wel slachtoffer door worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 19:23 



 
Profiel   

Popstra schreef
Met sexy bedoel ik dat je er mooi uit ziet, je je goed voelt en dat dan uit straalt. Dat gevoel heb je niet dagelijks, tenminste ik niet. Dat kan ook in een simpele jeans met shirtje natuurlijk en een leuk compliment is dan hartstikke welkom.

Sexy bedoel ik niet met ultra korte ordinaire niemandalletjes of vleeskleurige leggings met daarin een enorme camel tone zoals bij het program ,Hotter than my daughter,,
Die vragen echt om reacties die niet door de beugel kunnen en vinden dat nog prachtig ook!


Ik heb dit een paar keer gekeken en die mensen voelen zich volgens mij echt sexy, zijn blij met hun lijf en dat moet dan even publiekelijk afgekraakt worden. Voor hun bestaat het woord ordinair misschien helemaal niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 19:36 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
BeFunny schreef

Bende, dat vind ik ook hoor, maar hier bestempelt vooral één persoon sexy als uitdagend en uitnodigend.


Nee. Jij bestempeld mij als persoon die dat doet.

Ik heb meermalig uitgelegd dat het niet gaat om kleding. Maar om een combinatie van. Met de bewuste houding en de daden daarbij. Dat hoeft niet ordinair te zijn trouwens. Ik denk dat veel mannen afknappen op ordinair. Al heb je genoeg dames die idd ordinair gekleed gaan en zich zo gedragen.

Maar als je enkel wil stangen moet je dat vooral blijven doen. Het is onwijs moeilijk om dingen in het juiste perspectief te zien blijkt.


Ik snap je wel hoor, vrouwen kunnen ook bepaalde gedragingen hebben waarvan mannen in de war raken. Of het leuk vinden om uit te dagen etc.
Of een bepaald beeld over zich afroepen met hun gedrag. En dit mag ook wel gerealiseerd worden. Want anders wordt het heel makkelijk om alleen naar mannen te wijzen.

Het meest gemene vind ik als andere vrouwen die bovenstaande zaken allemaal niet doen daar dan indirect wel slachtoffer door worden.


Ja dat is het ook.

Helaas gebeurd dat ook echt en is het ook echt goed dat dit nou eens duidelijk wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 19:39 



 
Profiel   

MyWishMax schreef
Popstra schreef
Met sexy bedoel ik dat je er mooi uit ziet, je je goed voelt en dat dan uit straalt. Dat gevoel heb je niet dagelijks, tenminste ik niet. Dat kan ook in een simpele jeans met shirtje natuurlijk en een leuk compliment is dan hartstikke welkom.

Sexy bedoel ik niet met ultra korte ordinaire niemandalletjes of vleeskleurige leggings met daarin een enorme camel tone zoals bij het program ,Hotter than my daughter,,
Die vragen echt om reacties die niet door de beugel kunnen en vinden dat nog prachtig ook!


Ik kleed me idd wel eens sexy. Dat hoeft niet bloot, soms zelfs gewoon alles bedekt. Of misschien niet eens sexy zoals anderen het hier omschrijven, maar sexy heeft voor mij idd meer met gevoel te maken als met kleding. Precies omdat ik het zelf mooi vind of er goed uit vind zien. Dat is gewoon fijn. Die complimentjes zijn leuk, maar ik doe het voor mezelf en niet voor complimenten.

Maar voor mij is sexy dus wel een neutraler woord en kan ik dat echt wel een compliment vinden. Niet van iedereen en niet op een begrafenis :=


Wat ik bijvoorbeeld raar vind is dat er kennelijk mensen zijn. En ik doel niet op jou want zoals jij het omschrijft zie ik het ook.

Maar er zijn dus mensen die zich bewust Sexy kleden en hoe dat is heel blood of juist sjiek dat maakt verder niet uit. Maar ze gaan bewust sexy de deur uit maar willen niet horen dat ze sexy zijn. Dat is ongepast.

Schiet mij maar lek :')

En die persoon op die begrafenis die is niet bezig met sexy zijn een opmerking daarover op een begrafenis slaat nergens op en is daadwerkelijk ongepast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 19:42 



 
Profiel   

Dat je bewust sexy kleed betekent dus niet dat je dat wilt horen?
Een kledingstuk is geen "ja" 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 19:50 



 
Profiel   

Sommige mensen vinden 'ordinair' gewoon mooi hè? Dat is geen uitnodiging om continu nageroepen te worden. Wat een idiote redenering. Houd je gedachtegoed over wat je vindt van hoe iemand eruit ziet lekker voor jezelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 19:59 



 
Profiel   

Een vrouw kan zich bewust sexy kleden omdat ze zich daar goed bij voelt en het mooi vindt. Ze hoeft het dan nog niet leuk te vinden om, voor haar, ongepaste opmerkingen te krijgen.

Ik ging daar, als ze hun handen thuis hielden, relaxed mee om maar ik ben niet elke vrouw

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 20:02 



 
Profiel   

Kimbers schreef
Sommige mensen vinden 'ordinair' gewoon mooi hè? Dat is geen uitnodiging om continu nageroepen te worden. Wat een idiote redenering. Houd je gedachtegoed over wat je vindt van hoe iemand eruit ziet lekker voor jezelf.


Precies

En als mannen nou altijd zeggen wat zie je er mooi uit, dan zitten ze altijd goed, elke vrouw ziet dat als compliment, toch? En dan van daaruit kun je verder borduren als dat het plan is. Of niet als ze niet geïnteresseerd blijkt te zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 20:16 



 
Profiel   

Popstra schreef
Met sexy bedoel ik dat je er mooi uit ziet, je je goed voelt en dat dan uit straalt. Dat gevoel heb je niet dagelijks, tenminste ik niet. Dat kan ook in een simpele jeans met shirtje natuurlijk en een leuk compliment is dan hartstikke welkom.

Sexy bedoel ik niet met ultra korte ordinaire niemandalletjes of vleeskleurige leggings met daarin een enorme camel tone zoals bij het program ,Hotter than my daughter,,
Die vragen echt om reacties die niet door de beugel kunnen en vinden dat nog prachtig ook!


Die extremen zoals hotter than my daughter zijn vaak ook extreem onzekere vrouwen die die vorm van aandacht nodig hebben. Om bevestiging, vaak een masker. Die lokken opmerkingen misschien uit maar vaak zit er wel wat achter.

Dat sexy voelen zoals je beschrijft popstra doe je dat dan voor jezelf of om 'gezien' te worden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 20:20 



 
Profiel   

Rytir schreef
Popstra schreef
Met sexy bedoel ik dat je er mooi uit ziet, je je goed voelt en dat dan uit straalt. Dat gevoel heb je niet dagelijks, tenminste ik niet. Dat kan ook in een simpele jeans met shirtje natuurlijk en een leuk compliment is dan hartstikke welkom.

Sexy bedoel ik niet met ultra korte ordinaire niemandalletjes of vleeskleurige leggings met daarin een enorme camel tone zoals bij het program ,Hotter than my daughter,,
Die vragen echt om reacties die niet door de beugel kunnen en vinden dat nog prachtig ook!


Die extremen zoals hotter than my daughter zijn vaak ook extreem onzekere vrouwen die die vorm van aandacht nodig hebben. Om bevestiging, vaak een masker. Die lokken opmerkingen misschien uit maar vaak zit er wel wat achter.

Dat sexy voelen zoals je beschrijft popstra doe je dat dan voor jezelf of om 'gezien' te worden?


Misschien heb ik het niet vaak genoeg gezien, maar vond het vrij zelfverzekerde dames. Vond het echt niet leuk hoe ze behandeld werden in dat programma

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 20:25 



 
Profiel   

Maar als ik me sexy wil kleden is dat geen vrijbrief voor kerels om maar tegen me te zeggen wat ze willen of te doen wat ze willen.

Zelfs als de intentie is een vent aan de haak te slaan heb je als vrouw nog steeds het recht om nee te zeggen als je iemand om wat voor reden dan ook niet ziet zitten. En dat geeft niemand het recht dan toch door te gaan.

Dat je je sexy kleed met intentie maakt je geen publiek bezit, je mag uiteindelijk gelukkig zelf bepalen of je iemand meeneemt en wie.

Zolang het in gelijkwaardige samenspraak gaat is er niets aan de hand. Maar de basis voor een gelijkwaardige leuke avond ligt in een beetje respect voor elkaar. Opmerkingen als “geil rokje” helpen dan iig niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 23:55 



 
Profiel   

Wat vinden jullie dan van vrouwen die daar wel op kicken? die bijv. sexy foto's op facebook en instagram zetten en juist kicken op dat soort opmerkingen van mannen die zeggen wat ze allemaal met haar willen doen? Want die zijn er ook..hoe moeten mannen het verschil weten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 10:09 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
Wat vinden jullie dan van vrouwen die daar wel op kicken? die bijv. sexy foto's op facebook en instagram zetten en juist kicken op dat soort opmerkingen van mannen die zeggen wat ze allemaal met haar willen doen? Want die zijn er ook..hoe moeten mannen het verschil weten?


Das een lastige. Je gaat hier in een soort grijs gebied zitten: je ziet vaak dat deze persoon het geen probleem vindt: liken van de reacties, meer posten, etc. Is wel vaag want zodra een man een andere dame online “sexy” vindt kan hij dit exploreren naar het andere profiel en wellicht ongewenst gedrag vertonen, volgens de andere dame.
Daarnaast, ik raad het niemand aan schunnige dingen te reageren gezien het er voor altijd staat. Denk dat het simpel kan worden opgelost: wil je vieze dingen reageren en denk je dat de dame er gediend van is: reageer privé op haar en vraag of ze het oké vindt. Ziet je werkgever het ook niet en dat lijkt me los van overschrijdend gedrag, prettig voor je carrière.
Er zijn meer dimensies waarop dit soort gedrag invloed kan hebben. Ik wil echt niet met een heer werken die dit soort reacties plaatst online.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 10:15 



 
Profiel   

Vooropgesteld dat ik het zelf ook afschuwelijk gedrag vind van beide kanten, zie ik het toch gebeuren en het lijkt mannen aanmoedigen om alle vrouwen dan dus ook maar als sexy lustobject te blijven zien. Ik denk dat dit inderdaad meegenomen wordt naar andere vrouwen die hier niet van gediend zijn. Maar ook dat ze op deze manier op een andere manier naar alle vrouwen gaan kijken.

Tja, wat moet je ermee...misschien wordt het tijd dat alle vrouwen massaal sexy halfnaakte mannen gaan liken en van alles gaan zeggen over wat ze ermee willen doen en eens even kijken wat de (andere) mannen daarvan gaan vinden hihi. (sarcasme uiteraard)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 10:19 



 
Profiel   

Het is wel een gedachtenkronkel van die mannen.
Vrouw 1 draagt een sexy jurkje en kickt op geile opmerkingen van mannen, dus vrouw 2 in een soortgelijk jurkje zal dat ook wel willen.
Terwijl mannen in het dagelijkse leven legio vrouwen in spijkerbroeken zien die niet hetzelfde willen qua hobby, eten of weet ik wat.
Dan snappen ze wel dat niet elke vrouw met haar kleding haar wens tot aandacht communiceert, en in een kort rokje gehulde vrouwen willen allemaal opeens hetzelfde.
Kom op zeg.
Nog even los ervan dat vrouwen hoogzomer een jurkje dragen omdat dat in de hitte het lekkerste zit. Kort jurkje is niet gelijk aan sexy en uitdagend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 10:40 



 
Profiel   

Mee eens hoor, maar snappen ze dat? ik bedoel..rokjesdag? en nog meer van dat soort primitieve dingen. En dan nog dat ze zo gehersenspoeld worden door social media en P, ik heb serieus het idee dat er mannen bij zitten die zo onderontwikkeld zijn dat ze dit dus niet kunnen begrijpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 10:51 



 
Profiel   

Tja, ik ben enorm voor zelf mogen bepalen. Dus ook als je wel zulke foto's plaatst en opmerkingen leuk vind. Eigen lijf en na mijn ervaring ben ik juist nog feller op vrijheid. Daar hebben ook andere vrouwen niks over te zeggen.

Sterker nog, er is een vriendschap van jarenlang oa hierdoor geklapt. Niet gewoon gestopt maar geëxplodeerd. Omdat ik een periode heb gehad dat ik juist wel aandacht wilde, op mijn manier en mijn toestemming. Zodat ik het weer in eigen hand had ipv alleen maar slachtoffer zijn. Dus volgens die 'vriendin' had ik gelogen en nog wat meer dingen. Dat was 1 van de 3 of 4 mensen die het toen wist, jaren na die nacht.

Dus nee, ik vind het erger als mensen daarop veroordeeld worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 11:11 



 
Profiel   

Ik ben ook voor dragen wat ik zelf wil en dat moet iedereen ook lekker zelf weten. Geldt ook voor mannen trouwens. En een kort rokje of hemdje moet geen aanleiding zijn tot een opmerking.

Maar ik zie vrouwen en meiden ook overschrijdend gedrag vertonen. Opmerkingen maken naar mannen en foto's sturen van zichzelf schaars gekleed (als ze al gekleed zijn) Die Dickpick dat kan niet. Maar die schaars geklede foto ook niet ;) en zo zijn er meer voorbeelden te noemen. Het zijn niet alleen mannen die overschrijdend gedrag vertonen en zo lang we dat ook niet zien gaat er niks veranderen.

En ik vind dat iedereen gewoon zichzelf moet kunnen zijn kwa kledingstijl en voor mij mogen grappen als grap bedoeld gewoon gemaakt worden naar hierin hebben anderen hun eigen grenzen en dat maakt het niet makkelijker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 11:19 



 
Profiel   

Hoe moeten ze het verschil weten, snappen ze dat wel? Och die arme mannen toch, die natuur en hun gevoelens toch... :(:) Dat is waar het na 88 pagina's alleen maar over gaat, en wat vrouwen wel of niet moet doen? Ipv over het walgelijke machtsmisbruik wat heeft plaatsgevonden.

Hij is al eerder gedeeld, maar Japke-d heeft punten op een rij gezet die prima als gedragscode gebruikt kunnen worden. Zo ingewikkeld is het niet.
https://www.nrc.nl/nieuws/2022/01/25/ha ... n-a4083199

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 11:25 



 
Profiel   

Inderdaad swah.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 11:29 



 
Profiel   

Mwah..BeFunny heeft gewoon een heel goed punt, laten we niet doen alsof alle vrouwen zo heilig zijn. Want als je als vrouw alles wilt doen en laten wat je zelf wilt, maar een man mag dat niet dan ben je gewoon hartstikke hypocriet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 11:32 



 
Profiel   

Swah schreef
Hoe moeten ze het verschil weten, snappen ze dat wel? Och die arme mannen toch, die natuur en hun gevoelens toch... :(:) Dat is waar het na 88 pagina's alleen maar over gaat, en wat vrouwen wel of niet moet doen? Ipv over het walgelijke machtsmisbruik wat heeft plaatsgevonden.

Hij is al eerder gedeeld, maar Japke-d heeft punten op een rij gezet die prima als gedragscode gebruikt kunnen worden. Zo ingewikkeld is het niet.
https://www.nrc.nl/nieuws/2022/01/25/ha ... n-a4083199


Ja laten we vooral mee doen met mediageile figuren en precies overnemen wat die zeggen.
Maar vooral het grote probleem negeren.

Wat er bij the voice heeft afgespeeld is verschrikkelijk. Maar slechts een speld in een hooiberg.
Als je wil vast blijven houden aan "mannen moeten. Ipv ook kijken naar wat wij vrouwen zelf kunnen dan schiet je niks op. Ook het zogenaamd wel weten maar niks doen (als je al die bnner vrouwen moet geloven wisten ze al dat dat speelde) en daar komen ze nu een paar dappere vrouwen vertellen wat er aan de hand is ineens mee naar voren.

Zowel mannen als vrouwen zouden zich bewust moeten worden van hun gedrag.

En dit is mijn laatste poging want het leidt nergens toe.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 11:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 88 van de 101 [ 2519 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 101  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen