Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 64 van de 76 [ 1892 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 76  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wanbeleid politiek in crisistijd

 
Profiel   

Nieuwe poging
https://youtu.be/2UvX7RsN6so
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 22:18 



 
Profiel   

En het filmpje met Omtzigt over ons gas:
https://youtu.be/cY4Au-h-PWU

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 22:34 



 
Profiel   

[quote="Kinke]
Het is zooooo gemakkelijk om alles maar af te doen met MSM is onzin.
Maar vertel eens, wie heeft de MSM in handen en wie subsidieert dat?
Ik ben ook wel benieuwd, in welk jaar is de hele wereld dan in handen van de elite?
Wat heeft de 'elite' (wie zijn dat precies?) eraan dat ze al die miljarden mensen in hun macht hebben?[/quote]

Vroeger hadden we NL 123 dat was pas mainstream. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 23:07 



 
Profiel   

Mirranda schreef
Heel vervelend maar hun doel is max 1 biljard mensen op aarde ongeveer. Betekent dat er veel moeten "afvloeien" (jij mag zelf invullen hoe, maar dar traject loopt al zeg maar), zij zullen dan ook geen biljarden mensen hoeven te beheersen. Slechts een hoeveelheid die nodig is voor hun voedselvoorziening en voortbestaan


Als we richting de biljard aardbewoners aan het toebewegen zijn is het misschien maar goed ook dat 'de elite' ingrijpt :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 23:24 



 
Profiel   

Zo, dat was weer een kort nachtje hier. Voor de 3e keer een aardbeving gevoeld. En deze was ook heftig. Die parlmentaire enquete commissie is in volle gang, maar het blijkt en bleek gewoon een geldkwestie te zijn.
https://www.rtvnoord.nl/nieuws/964492/a ... top-in-bed
Ik heb al enige tijd een scheur dwars door het plafond van de woonkamer, volledig doorlopend in een muur naar de kant van 1 van de buren (tussenwoning). Is gemeld en direct krijg je een brief: wij kunnen niet binnen de bestelde wettelijke termijn van 6 weken reageren, maar verwachten binnen 15 maanden te reageren. En nu is het stil en blijft het stil. Maar ik kijk wel tegen een scheur aan.
En als jij moet reageren moet het wel snel. En als je kunt kiezen tussen je schade behandelen of 5000 euro stuwmeerregeling krijgen, dan pushen ze op de stuwmeerregeling. Daar ben ik niet op ingegaan, want 1 van de haken en ogen was dat je dan af zou zien van verdere schadeclaims. En die scheur die ik nu heb is van daarna.
De komende week zal ik de woning weer voor zover het gaat van binnen en van buiten bekijken om te kijken of er weer nieuwe schade bijgekomen is. Dit komt er dus ook bij, naast een heel vervelende wekker in de nacht.

Geld is belangrijker dan de mensen. De versterking is 1 groot drama.
https://www.rtvnoord.nl/nieuws/964441/v ... 4a8e34f7b5

Hier staat nog heel veel over de aardbevingsproblematiek:
https://www.rtvnoord.nl/aardbevingen

In Drenthe hangen op rotondes spandoeken met de tekst: Kindertoeslagenaffaire? Aardbevingsproblematiek? Boeren weg?
En dan iets met wanneer bent u aan de beurt?
En het is wel zo, hele bevolkingsgroepen hebben enorme last van de keuzes van het kabinet.

En het gaat mij niet eens om de aardgaswinning zelf, maar dat er geen schadevergoeding en veilige woonomgeving gecreëerd wordt. Ze halen wel het gas onder mijn stukje grond vandaan, maar de schade is dan ook mijn probleem? Dat kan natuurlijk niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 07:11 



 
Profiel   

Ze harken miljarden binnen met de verkoop van gas, en komen nauwelijks over de brug met schadevergoeding terwijl ik gisteren weer las dat ze miljarden van ons belastinggeld aan andere landen willen geven 'want klimaat'. Ze hebben duidelijk hun prioriteiten niet op orde maar zolang de Nederlanders het zo gelaten over zich heen laten komen verandert er niks.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 07:17 



 
Profiel   

Citaat
Als we richting de biljard aardbewoners aan het toebewegen zijn is het misschien maar goed ook dat 'de elite' ingrijpt


Dat moet miljard zijn idd, dankjewel ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 07:46 



 
Profiel   

Citaat
Sowieso snap ik niet wat de elite met al die miljoenen wil gaan doen als de hele economie plat ligt want niemand kan meer werken, dus wordt amper iets geproduceerd dus al die luxeproducten kan je ook gedag zeggen. Wat heb je dan aan je geld? Wat is dan je doel in het leven? Alleen die mensen besturen? Daar haal je toch geen voldoening uit lijkt me? Ze redden zich vast wel maar ik betwijfel ten zeerste of ze er meer voldoening uit kunnen halen tov nu (nu redden ze zich ook prima en kunnen ze nog van hun geld genieten ook). Vind het hele verhaal maar onlogisch. Zo’n systeem werkt helemaal niet.


Dat was eerder ook mijn gedachte en nog steeds zou ik dat niet begrijpen. Maar deze mensen willen macht. Ze hebben al zoveel geld dat ze nooit kunnen opmaken op een normale manier en daarnaast nog elke luxe die je kunt bedenken. Maar wij worden gezien als "useless eaters" en daar heb je er volgens hen niet zoveel van nodig.

Of het gaat werken, dat denk ik ook niet. Want er is niet maar 1 persoon die macht wil, dat zijn er meer en die gaan elkaar namelijk ook bestrijden.
Zij zullen falen, daarin ben ik dan ook positief en hoopvol.
Maar intussen proberen ze wel hun agenda met een sneltreinvaart uit te rollen over onze ruggen. Er vallen dus alsnog veel slachtoffers in alle opzichten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 07:55 



 
Profiel   

Maar die tijdsplanning blijf ik toch verwarrend vonden.
Eerder postte OleJon in dit topic deze planning: OleJon @ [NM] Wanbeleid politiek in crisistijd
Die uitgaat dat we einde vh jaar wel ongeveer rond zijn.
Notice dat het gros vab de planning van September niet gelukt is overigens.
Nu wordt er gesproken over 2024.
Is er besloten de deadline een jaar te verplaatsen of zijn dit 2 verschillende planningen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 08:37 



 
Profiel   

@secricible: Die tijdsplanning veranderd steeds. Die was eerst 2030, maar dat wordt continue naar voren gehaald. De elite zit in tijdnood omdat de wereld ontwaakt en hun verderfelijke plannen worden blootgelegd. Als mensen werkelijk weten wat er gaande is (en dat is nog heel veel meer dan wat ik zo even heb vermeld in eerder bericht) en daardoor zien welke kant de bal op dreigt te rollen, dan staan we wereldwijd op voor onze vrijheid.

2023 en 2024 zal ik het teken staan van massale faillissementen.
Onze economie wordt tegen de wand gereden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 09:12 



 
Profiel   

Waar kan ik meer lezen hierover? Is het onderbouwd etc?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 09:14 



 
Profiel   

Of misschien schuift het steeds verder naar achteren omdat die zogenaamde elite er saken niet uitkomen. Je zou denken dat als ze zo eensgezind zijn ze elkaar wat minder in de haren zouden vliegen :+
Maar prima, uiterlijk 2024 dus. Kunnen we dan eindelijk bepalen waar dit geneuzel goed voor was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 09:36 



 
Profiel   

Mirranda schreef
Citaat
Sowieso snap ik niet wat de elite met al die miljoenen wil gaan doen als de hele economie plat ligt want niemand kan meer werken, dus wordt amper iets geproduceerd dus al die luxeproducten kan je ook gedag zeggen. Wat heb je dan aan je geld? Wat is dan je doel in het leven? Alleen die mensen besturen? Daar haal je toch geen voldoening uit lijkt me? Ze redden zich vast wel maar ik betwijfel ten zeerste of ze er meer voldoening uit kunnen halen tov nu (nu redden ze zich ook prima en kunnen ze nog van hun geld genieten ook). Vind het hele verhaal maar onlogisch. Zo’n systeem werkt helemaal niet.


Dat was eerder ook mijn gedachte en nog steeds zou ik dat niet begrijpen. Maar deze mensen willen macht. Ze hebben al zoveel geld dat ze nooit kunnen opmaken op een normale manier en daarnaast nog elke luxe die je kunt bedenken. Maar wij worden gezien als "useless eaters" en daar heb je er volgens hen niet zoveel van nodig.

Of het gaat werken, dat denk ik ook niet. Want er is niet maar 1 persoon die macht wil, dat zijn er meer en die gaan elkaar namelijk ook bestrijden.
Zij zullen falen, daarin ben ik dan ook positief en hoopvol.
Maar intussen proberen ze wel hun agenda met een sneltreinvaart uit te rollen over onze ruggen. Er vallen dus alsnog veel slachtoffers in alle opzichten.


Maar wacht even; producten hebben een levensduur. Dat wil zeggen dat ze op een gegeven moment vervangen moeten worden. Dat kan in de situatie zoals door jou beschreven niet. Dus die elite wil alleen macht over mensen en accepteert het dan om verder bij wijze van spreken op water en brood te leven? Geen auto meer te hebben, geen tv, geen goede kleren, geen smartphone? Geen nieuwe lampen in huis? Of niet eens bij wijze van spreken wbt water en brood, want voedsel is ook een hele productieketen die uit elkaar valt als men niet kan en mag werken van de elite. Dus die elite gaat op een houtje bijten maar ze zijn blij want kunnen andere mensen onder de duim houden?

Useless eaters zijn we niet, want wij zorgen voor hún eten, hún producten, de middelen waarmee zíj contact kunnen houden. Waarom moeten er zo veel mensen dan dood met alle gevolgen van dien? En als dat het plan is (logica aan de kant schuivend), waarom moest er dan ingegrepen worden bij Corona zoals Shadow aanstipt? Had je die z’n gang laten gaan dan had je al minder “useless eaters” gehad.

Vind je dat niet een beetje gek in de oren klinken? Dat ze macht willen kan ik inkomen, maar een hele levensstijl opgeven daarvoor? Ik betwijfel het. Het strookt ook niet met hoe mensen algemeen gezien hun behoeftes “ranken”
[ img ]



germie schreef
Zo, dat was weer een kort nachtje hier. Voor de 3e keer een aardbeving gevoeld. En deze was ook heftig. Die parlmentaire enquete commissie is in volle gang, maar het blijkt en bleek gewoon een geldkwestie te zijn.
https://www.rtvnoord.nl/nieuws/964492/a ... top-in-bed
Ik heb al enige tijd een scheur dwars door het plafond van de woonkamer, volledig doorlopend in een muur naar de kant van 1 van de buren (tussenwoning). Is gemeld en direct krijg je een brief: wij kunnen niet binnen de bestelde wettelijke termijn van 6 weken reageren, maar verwachten binnen 15 maanden te reageren. En nu is het stil en blijft het stil. Maar ik kijk wel tegen een scheur aan.
En als jij moet reageren moet het wel snel. En als je kunt kiezen tussen je schade behandelen of 5000 euro stuwmeerregeling krijgen, dan pushen ze op de stuwmeerregeling. Daar ben ik niet op ingegaan, want 1 van de haken en ogen was dat je dan af zou zien van verdere schadeclaims. En die scheur die ik nu heb is van daarna.
De komende week zal ik de woning weer voor zover het gaat van binnen en van buiten bekijken om te kijken of er weer nieuwe schade bijgekomen is. Dit komt er dus ook bij, naast een heel vervelende wekker in de nacht.

Geld is belangrijker dan de mensen. De versterking is 1 groot drama.
https://www.rtvnoord.nl/nieuws/964441/v ... 4a8e34f7b5

Hier staat nog heel veel over de aardbevingsproblematiek:
https://www.rtvnoord.nl/aardbevingen

In Drenthe hangen op rotondes spandoeken met de tekst: Kindertoeslagenaffaire? Aardbevingsproblematiek? Boeren weg?
En dan iets met wanneer bent u aan de beurt?
En het is wel zo, hele bevolkingsgroepen hebben enorme last van de keuzes van het kabinet.

En het gaat mij niet eens om de aardgaswinning zelf, maar dat er geen schadevergoeding en veilige woonomgeving gecreëerd wordt. Ze halen wel het gas onder mijn stukje grond vandaan, maar de schade is dan ook mijn probleem? Dat kan natuurlijk niet.

Wat vervelend Germie. Ik lees op bokt hele verschillende meningen over hoe de compensatie gaat daar. Sommige mensen geven aan goed en snel geholpen te worden, dacht ik op bokt gelezen te hebben. Hoe komt het dat er zo’n verschil in zit, weet je dat?


elnienjo schreef

Thanks! Zal dalijk eens kijken :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 09:41 



 
Profiel   

Citaat
Waar kan ik meer lezen hierover? Is het onderbouwd etc?


Om te beginnen geven de boeken van Klaus Schwab je een goed idee van zij ideeën.
Politieke debatten volgen, dan kun je aan het stemgedrag bij moties zien welke partijen elkaar continue steunen. De ministers in die partijen zijn WEF lid (aantoonbaar) en hebben zich gecommitteerd aan hun regels en agenda. Die agenda wordt zichtbaar uitgerold.

Er zijn door WOB verzoeken meer dan 19000 pagina's aan correspondentie boven water gekomen waar een groep mensen zich doorheen worstelt en alle bijzonderheden eruit filtert. Daar zitten ook uitnodigingen van het WEF bij aan de ministers om vergaderingen bij te wonen bv. Waar ze eerder hun WEF deelname stellig ontkenden en wegwuifden, kunnen ze er nu niet meer onderuit. WEF verbonden organisaties en overheden kun je inmiddels mooi herkennen aan het mooie ronde speldje dat ze dragen met mooie kleurtjes (17 SDG's) en/of de vlag die ze daarvoor hebben hangen.

Het spel wat wereldwijd gespeeld wordt is ongekend groot en eigenlijk gewoon geniaal te noemen. Maar dat ga je pas zien als je in deze materie duikt, de rabbit hole in, en die is diep, heel diep.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 09:46 



 
Profiel   

Citaat
Maar wacht even; producten hebben een levensduur. Dat wil zeggen dat ze op een gegeven moment vervangen moeten worden. Dat kan in de situatie zoals door jou beschreven niet. Dus die elite wil alleen macht over mensen en accepteert het dan om verder bij wijze van spreken op water en brood te leven? Geen auto meer te hebben, geen tv, geen goede kleren, geen smartphone? Geen nieuwe lampen in huis? Of niet eens bij wijze van spreken wbt water en brood, want voedsel is ook een hele productieketen die uit elkaar valt als men niet kan en mag werken van de elite. Dus die elite gaat op een houtje bijten maar ze zijn blij want kunnen andere mensen onder de duim houden?

Useless eaters zijn we niet, want wij zorgen voor hún eten, hún producten, de middelen waarmee zíj contact kunnen houden. Waarom moeten er zo veel mensen dan dood met alle gevolgen van dien? En als dat het plan is (logica aan de kant schuivend), waarom moest er dan ingegrepen worden bij Corona zoals Shadow aanstipt? Had je die z’n gang laten gaan dan had je al minder “useless eaters” gehad.

Vind je dat niet een beetje gek in de oren klinken? Dat ze macht willen kan ik inkomen, maar een hele levensstijl opgeven daarvoor? Ik betwijfel het. Het strookt ook niet met hoe mensen algemeen gezien hun behoeftes “ranken”


Misschien moeten we die elite ook niet als mensen zien. Ze hebben alvast geen empathie voor anderen.
Natuurlijk vinden wij onszelf geen useless eaters, maar dat is wel hoe zij naar ons kijken. En aan 1 miljard mensen hebben zij genoeg om in hun levensbehoeften te kunnen worden voorzien. Tenslotte heb je voor +/- 3000 man elite in de wereld ook niet zoveel productie nodig van van alles en nog wat.
Daarnaast bezitten ze alles zowat al (Rockefeller/Blackrock/Vanguard bv).
Het is een wereld die wij niet kennen (vrijmetselaars).

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 09:57 



 
Profiel   

Ik zal eerst eens zoeken op WEF dan want ook dat zegt me niks.
De SDG’s uiteraard wel. Die zijn door de VN geformuleerd. Op mijn werk houd ik me bezig met SDG6.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 09:58 



 
Profiel   

En alweer zijn het de vrijmetselaars die de zondebok zijn. Die complotdenkers hebben toch vrij veel van de Nazi's afgekeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 10:00 



 
Profiel   

Kinke schreef
tijd dat jullie die onzin weer verkassen naar het complottheorie topic

https://nos.nl/nieuwsuur/collectie/1390 ... reat-reset


Suzanne, dit is een nuttige link vol met bronverwijzingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 10:11 



 
Profiel   

Ik heb 5 van de 7 vinkjes, ben ik dan elite? Hoe weet ik of ik elite ben? Als ik het niet ben, hoe kan ik het worden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 10:19 



 
Profiel   

Citaat
En alweer zijn het de vrijmetselaars die de zondebok zijn. Die complotdenkers hebben toch vrij veel van de Nazi's afgekeken.


Zeer ongepaste opmerking.
Maar verdiep je eens in de occulte wereld van de vrijmetselaars zou ik zeggen.
Daarnaast kan ik het ook niet helpen dat die groep elite freemasons zijn he ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 10:21 



 
Profiel   

Helemaal niet ongepast, er zijn zoveel parallellen. En me erin verdiepen heb ik al lang geleden gedaan, grootouders zaten bij de vrijmetselarij. Hele gewone mensen, en helemaal niet rijk of invloedrijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 10:23 



 
Profiel   

Mirranda schreef
Citaat
Maar wacht even; producten hebben een levensduur. Dat wil zeggen dat ze op een gegeven moment vervangen moeten worden. Dat kan in de situatie zoals door jou beschreven niet. Dus die elite wil alleen macht over mensen en accepteert het dan om verder bij wijze van spreken op water en brood te leven? Geen auto meer te hebben, geen tv, geen goede kleren, geen smartphone? Geen nieuwe lampen in huis? Of niet eens bij wijze van spreken wbt water en brood, want voedsel is ook een hele productieketen die uit elkaar valt als men niet kan en mag werken van de elite. Dus die elite gaat op een houtje bijten maar ze zijn blij want kunnen andere mensen onder de duim houden?

Useless eaters zijn we niet, want wij zorgen voor hún eten, hún producten, de middelen waarmee zíj contact kunnen houden. Waarom moeten er zo veel mensen dan dood met alle gevolgen van dien? En als dat het plan is (logica aan de kant schuivend), waarom moest er dan ingegrepen worden bij Corona zoals Shadow aanstipt? Had je die z’n gang laten gaan dan had je al minder “useless eaters” gehad.

Vind je dat niet een beetje gek in de oren klinken? Dat ze macht willen kan ik inkomen, maar een hele levensstijl opgeven daarvoor? Ik betwijfel het. Het strookt ook niet met hoe mensen algemeen gezien hun behoeftes “ranken”


Misschien moeten we die elite ook niet als mensen zien. Ze hebben alvast geen empathie voor anderen.
Natuurlijk vinden wij onszelf geen useless eaters, maar dat is wel hoe zij naar ons kijken. En aan 1 miljard mensen hebben zij genoeg om in hun levensbehoeften te kunnen worden voorzien. Tenslotte heb je voor +/- 3000 man elite in de wereld ook niet zoveel productie nodig van van alles en nog wat.
Daarnaast bezitten ze alles zowat al (Rockefeller/Blackrock/Vanguard bv).
Het is een wereld die wij niet kennen (vrijmetselaars).


Punt is dat er zo veel verschillende productielijnen zijn dat ik toch betwijfel dat de elite aan hun trekken komt zonder al die mensen die de producten voor hun verzorgen. Dan heb ik het totaal niet over empathie maar puur egoïsme. Maar zelfs dan hebben ze toch echt genoeg mensen nodig.

Maar ik ben wel weer een beetje klaar met een hypothetische discussie over dit geneuzel, die het hele topic overneemt (waar ik ook schuldig aan ben omdat ik eraan meedoe). Buiten dat de door jou beschreven situatie gewoon zo onlogisch is als de pest ook al ga je uit van het egoïsme van mensen, heb ik ook al eerder aangekaart dat de dingen die jij roept gewoon aantoonbaar fout zijn (alleen al dat Schwab die quote zou hebben geroepen in de context van the great reset - daar klopt niks van en kan je prima zelf terugkijken als je de media of mijn bronnen niet gelooft). Dat getuigt wat mij betreft van een serieus gebrek aan kritiek op je eigen bronnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 10:24 



 
Profiel   

@mysa: De elite hebben de 30ste tot 33ste graad Dat is een compleet andere wereld dan de vrijmetselaars in de onderste niveaus. Idd, die mensen hebben niet eens besef van wat er in de hoogste rangen plaatsvind. De gewone man/vrouw zal ook nooit de hoogste rangen bereiken, tenzij je al in die kringen verkeerd of geboren wordt.

Dus niet mijn bedoeling om alle vrijmetselaars over 1 kam te scheren ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 10:30 



 
Profiel   

Op dit moment zit ik bij een bijeenkomst van de participatiewet. Schouten zou er bij zijn maar vind kennelijk haar verjaardag vieren met familie belangrijker dan de schrijnende gevallen van het falen van de wet

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 10:30 



 
Profiel   

@IMANDRA: Niemand dwingt je iets te geloven hoor.

Maar kijk de komende tijd even naar het Brits Koningshuis, want die worstelen ergens mee (dood, maar niet de Queen). Gewoon even als test en kritische blik naar mijn bronnen, ok :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 10:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 64 van de 76 [ 1892 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 76  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen