Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dat FVD datalek...

 
Profiel   

... wie heeft er ook een beetje om moeten lachen? :=

Deze groep mensen is al twee jaar lang aan het roeptoeteren over privacy, geef niet zomaar je gegevens aan de overheid want ze liggen zo op straat of 'worden aan het WEF doorgespeeld'. Om zelf een app te lanceren die zo lek als een mandje blijkt en waar de leden allemaal keurig hun gegevens hebben laten registreren bij de partij :')

Tevens erg benieuwd hoe de spanningen tussen TB en GvM zich verder gaan ontwikkelen, zit ook niet helemaal lekker.

Zie: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... -op-straat
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 13:32 



 
Profiel   

Daar had ik ook een lichte grinnik, ja. Inclusief betaalgegevens en de gegevens van de mensen die niet eens lid meer zijn. En wat is dan het doel van de app? Een nieuwe zuil bouwen. Kortom: ongevraagd delen van persoonlijke gegevens.

Tjonge. Big Brother heeft het druk bij het Forum. Koopt eigen waar, dan kunnen we je nog wat beter in de gaten houden. Brrrr.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 13:36 



 
Profiel   

Mars schreef
... wie heeft er ook een beetje om moeten lachen? :=

Deze groep mensen is al twee jaar lang aan het roeptoeteren over privacy, geef niet zomaar je gegevens aan de overheid want ze liggen zo op straat of 'worden aan het WEF doorgespeeld'. Om zelf een app te lanceren die zo lek als een mandje blijkt en waar de leden allemaal keurig hun gegevens hebben laten registreren bij de partij :')

Tevens erg benieuwd hoe de spanningen tussen TB en GvM zich verder gaan ontwikkelen, zit ook niet helemaal lekker.

Zie: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... -op-straat

Ik heb het stuk voorgelezen aan mn vriend en we hebber en hartelijk om gegniffeld :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 14:03 



 
Profiel   

Mooi toch. Wel lekker consequent van Thierry dat hij offline niet aan antivirusmaatregelen doet, en die slecht beveiligde lijn nu ook online blijkt door te trekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 14:36 



 
Profiel   

Geweldig. Maar er komt vast een draai dat het de schuld is van de media, die hebben alles op alles gezet om in te breken en zo FvD weer dwars te zitten.
Ik moet er ook stevig over grinniken, tegelijk vind ik het verbazingwekkend dat blijkbaar een flink aantal mensen zich zo op hun gemak voelen bij deze club.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 15:19 



 
Profiel   

Ik moest er ook om gniffelen :')
Maak je je zo druk om de grote, boze overheid, komen je gegevens online via de enige club die je nog vertrouwt :+

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 15:29 



 
Profiel   

Je zou toch bijna denken dat de bouwer van de app dit bewust gedaan heeft :+
Sabotage als protest :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 16:28 



 
Profiel   

Hier in BE geen haar beter.

Lokale politie van Zwijndrecht is gehackt door een Russisch collectief dat losgeld eiste omdat het paswoord van een gebruiker heel makkelijk te raden was! -O-
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221124_96681057

Hebben ze niet betaald, nu ligt de hele inhoud van hun lokale administratieve server op het darknet incl persoonlijke gegevens, ANPR downloads incl nummerplaten, proces-verbalen en verhoren oa met minderjarigen etc.

Maar de politie kwaakt wel dat je een ingewikkeld wachtwoord moet nemen, phishing moet vermijden, verdachte sites moet melden etc.

Maar dat van FVD is ook wel mooi zeg. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 16:42 



 
Profiel   

Ook ik moest gniffelen en ben benieuwd waar dit eventueel toe gaat leiden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 16:48 



 
Profiel   

Ik moest er inderdaad ook om lachen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 16:48 



 
Profiel   

Ernstig, maar heb er zeker om gelachen :') De ironie is geweldig.
Wel jammer dat er zich zoveel mensen achter deze idiote partij scharen. Verbaasd me dan weer niet dat 75% man is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 17:28 



 
Profiel   

Ik ben wel geschrokken van 92.000 leden :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 18:17 



 
Profiel   

En ook ex-leden, toch?

Even gecheckt:

Citaat
Betalende leden

Uit de gegevens blijkt dat ruim 43.000 leden sinds 1 januari van dit jaar hun contributie hebben betaald. Van ruim 20.000 mensen gaat dat mogelijk nog gebeuren, waardoor dit aantal kan oplopen.

Forum stelt dit jaar 58.890 betalende leden te hebben, blijkt uit cijfers die de partij heeft aangeleverd bij het Documentatiecentrum Nederlandse Politieke Partijen (DNPP) van de Rijksuniversiteit Groningen.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... -op-straat

Pompiedommmmm...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 18:21 



 
Profiel   

Ik vraag me af, er zijn best wat bokkers lid, hoe ze dit ervaren hebben?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 18:22 



 
Profiel   

:wow: mega dom. Wel een prachtig begin van mijn weekend, dus thanks daar voor *\o/* :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 18:50 



 
Profiel   

Prrrr schreef
En ook ex-leden, toch?

Even gecheckt:

Citaat
Betalende leden

Uit de gegevens blijkt dat ruim 43.000 leden sinds 1 januari van dit jaar hun contributie hebben betaald. Van ruim 20.000 mensen gaat dat mogelijk nog gebeuren, waardoor dit aantal kan oplopen.

Forum stelt dit jaar 58.890 betalende leden te hebben, blijkt uit cijfers die de partij heeft aangeleverd bij het Documentatiecentrum Nederlandse Politieke Partijen (DNPP) van de Rijksuniversiteit Groningen.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... -op-straat

Pompiedommmmm...


Ah ook oud-leden dus..
Stemt dan toch net iets hoopvoller

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 19:13 



 
Profiel   

Urbanus schreef
Ik vraag me af, er zijn best wat bokkers lid, hoe ze dit ervaren hebben?

Probleem in deze is, je weet niet of ze zelf reageren of bv een elnienjo, dinophino, runningkawa, want:datalek.. Ik vind dit lastig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 19:51 



 
Profiel   

Is dat door een ethische hacker gedaan }>

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 19:58 



 
Profiel   

Er kwam al bericht van de app bouwer, het ligt niet aan hun, het lek zit in de ledenlijst.
Maar toch, 46.000 leden die minimaal 25 euro betalen, FvD krijgt van de staat geld voor de hoeveelheid leden die ze hebben en dat lijkt dus zwaar overdreven.
Maar 46000 x 25 euro, waar had Baudet ook net weer een huisje gekocht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 20:06 



 
Profiel   

I rest my case.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 20:25 



 
Profiel   

Voor ex-leden vind ik het wel een soort van sneu. Ik las ergens een reactie van iemand die heel in het begin lid was geworden omdat het hem oprecht een positieve ontwikkeling leek. Daar kwam hij al vrij snel van terug, dus lidmaatschap opgezegd en inmiddels staat die partij voor alles waar deze persoon juist niet voor staat. Van hem liggen de gegevens dus hoogstwaarschijnlijk ook op straat.

Verder bewijst karma maar weer eens dat ze een bitch is ~~}>

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 20:27 



 
Profiel   

BigOne schreef
Er kwam al bericht van de app bouwer, het ligt niet aan hun, het lek zit in de ledenlijst.
Maar toch, 46.000 leden die minimaal 25 euro betalen, FvD krijgt van de staat geld voor de hoeveelheid leden die ze hebben en dat lijkt dus zwaar overdreven.
Maar 46000 x 25 euro, waar had Baudet ook net weer een huisje gekocht?

Nou dat inderdaad, maar geen openheid in zijn inkomsten willen geven en ondertussen de elite overal de schuld van geven :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 20:39 



 
Profiel   

Geloofwaardigheid heeft wel een deuk opgelopen denk ik zo... Werd ook weleens tijd dat Thierry een toontje lager ging zingen imo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 23:23 



 
Profiel   

De peilingen geven op dit moment nog twee zetels aan. Die zijn dus voor hem en vriendje Freek. Van Meijeren eruit maar ach, die heeft nog twee andere, bijna fulltime banen waar hij ook bijna nooit op komt draven, harkt wel 180.000 per jaar binnen zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 23:41 



 
Profiel   

Je ziet Thierry toch ook zelden? Veel aanwezig is hij niet. Wel op twitter of andere SM om de wappies op te stoken of ergens verongelijkt over te klagen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 23:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen